نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اولین مصاحبه وینگر تکنیکی پس از ورود به شهر بارسلون/ می‌خواهم مانند رونالدینیو و نیمار باشم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافینیا، ستاره برزیلی و جدید بارسلونا اهداف بزرگی در لباس تیم جدید خود در سر دارد.

در حالی که به نظر می‌رسید انتقال رافینیا، ستاره ۲۵ ساله و خلاق باشگاه لیدز به چلسی قطعی شده، اما او در روزهای پایانی تغییر موضع داد و در نهایت این بارسلونا بود که موفق شد این وینگر تکنیکی و تند و تیز را جلب کند. حالا رافینیا در اولین مصاحبه خود هنگام ورود به شهر بارسلونا ابراز امیدواری کرد نیمی از درخشش ستاره‌هایی چون رونالدینیو و نیمار را در این باشگاه تکرار کند.

رافینیا گفت: «بازی کردن در برای بارسلونا برای من یک رویا بود، درست مانند خانواده و دوستانم. هرکسی که من را در کودکی می‌دید از آرزوی من باخبر بود و این انتقال برای من به مثابه تحقق رویای دوران بچگی است. حالا من می‌خواهم به بارسلونا کمک کنم تا دوباره به همان تیم همیشگی تبدیل شود. من از آن دسته بازیکنانی هستم که واقعا می‌خواهم برنده شوم و قبول شکست در زمین فوتبال برایم بسیار سخت است. من بازیکنی هستم که همیشه برای بردن در مسابقات در طول فصل، جلسات تمرینی و پیشرفت کردن نسبت به خودم مبارزه می‌کنم.

برای من افتخار بزرگی است که در در سال‌های پیش رو برای بارسلونا بازی کنم. من آنچه رونالدینیو در گذشته در لباس بارسا انجام داده بود را دیدم، سپس نوبت درخشش نیمار رسید... یک برزیلی دیگر که به بارسا آمد و عملکردش مایه افتخار بود، پس من امیدوارم نیمی از کارهایی که آنها در اینجا انجام دادند را برای بارسلونا تکرار کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی