نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
هر چقدر گفتم آجورلو ثبت نام نمی کند هیچ کس باور نکرد/ اسکوچیچ برای باشگاه‌ها خوب است!/ برای تمدید قرارداد عارف غلامی آماده‌ایم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

عضو هیات مدیره استقلال گفت: اسکوچیچ برای تیم‌های باشگاهی ما خوب است و نباید او را راحت از دست بدهیم.

به نظر می‌رسد هنوز فصل شروع نشده تقابل استقلال و پرسپولیس در عرصه رسانه‌ای آغاز شده است. چند روز قبل یحیی گل محمدی حرف‌هایی زیاد که اصلاً به مذاق استقلالی‌ها خوش نیامد و این باشگاه با انتشار بیانیه ای به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس جواب داد. همین مسئله و سایر اتفاقات موجب شد سراغ محمد مومنی برویم و با عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال پیرامون شرایط تیم صحبت کنیم:

وضعیت مناسب

خوشبختانه شرایط استقلال مناسب است آقای آجورلو همراه با سایر اعضای مدیریتی و فنی تیم در حال زحمت کشیدن هستند و نهایت تلاش خود را به خرج می‌دهند تا با جذب نیروهای خوب و انجام مقتدرانه وظایف محوله، فصل خوبی را برای استقلال رقم بزنند.

حرف‌هایی که کسی باور نکرد

وقتی این شایعه مطرح شد که مصطفی آجرلو می‌خواهد استقلال را رها کند و در انتخابات فدراسیون فوتبال حاضر شود ، در همین خبر ورزشی و به خیلی‌های دیگر گفتم چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و آقای آجورلو از نظر مدیریتی به استقلال وفادار است و می‌خواهد شاهد پیشرفت بیشتر باشگاه باشد ولی کسی حرفم را قبول نکرد و حتی گاهی اوقات پیرامون صحبت‌های من مواضعی گرفتند که اصلاً با شان و شخصیت من جور در نمی‌آمد ولی سکوت کردم و حالا همه شما دیدید حرف محمد مومنی درست بود و آقای آجورلو در استقلال ماندگار شده است.

هر چقدر گفتم آجورلو ثبت نام نمی کند هیچ کس باور نکرد / اسکوچیچ برای باشگاه ها خوب است!/ برای تمدید قرارداد عارف غلامی آماده ایم

دلسوزی مربی ایرانی 

در رابطه با شرایط تیم ملی من معتقدم سرمربی ایرانی با توجه به تعصبی که نسبت به کشورش دارد قطعاً دلسوزی بیشتری به خرج می‌دهد و در این مقطع نیمکت تیم ملی در جام جهانی را حق یک سرمربی داخلی می‌دانم .در مورد گزینه‌های مطرح شده هم اصلا برای تیم ملی تکلیف معین نمی‌کنم چون قداست پیراهن و پرچم بالاتر از بحث‌های رنگی است ولی خوشحالم که نام جواد نکونام و امیر قلعه نوعی در میان کاندیدها مطرح شده است چون هر دو نفر ایده‌های مناسب و تجربیات گرانبهایی دارند و برای استقلال نیز زحمت کشیده اند. در نهایت امیدوارم هرچه به صلاح فوتبال ایران باشد رخ بدهد.

اسکوچیچ و تیم‌های باشگاهی 

البته آقای اسکوچیچ هنوز به طور رسمی‌کنار گذاشته نشده اند و من برای فدراسیون تکلیف معین نمیکنم ولی احساس می‌کنم دراگان اسکوچیچ هم زحمت خود را کشید و نباید در این مقطع زحماتش را نادیده بگیریم. به هرحال کمیته فنی اینطور تدبیر کرده که بهتر است عزیز دیگری سرمربی تیم ملی ایران شود. زحماتی که دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی کشورم کشید به عنوان یک فرد ایرانی همواره برایم محفوظ می‌ماند اما در نهایت معتقدم ایشان برای تیم‌های باشگاهی ایران یک نیروی خوب و مربی کاردان محسوب می‌شود.

ماجرای غلامی

همه تلاش ما این است که نیروهای ارزشمند و کاربلدی که فصل گذشته هم برای استقلال زحمت کشیدند را حفظ کنیم. ما برای تمدید قرارداد عارف غلامی‌شرایط و آمادگی لازم را داریم اما آمادگی باشگاه استقلال یک طرف قضیه است و یک طرف دیگر خود فرد مورد نظر است که باید با ما به توافق نهایی دست پیدا کند.

هر چقدر گفتم آجورلو ثبت نام نمی کند هیچ کس باور نکرد / اسکوچیچ برای باشگاه ها خوب است!/ برای تمدید قرارداد عارف غلامی آماده ایم

قرارداد صیادمنش 

اول اینکه خیلی خوشحالم اللهیار صیادمنش به عنوان یک استقلالی و بازیکن تیم ملی در حال پیشرفت است و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. از بابت شرایط مالی مناسبی هم که برای استقلال ایجاد می‌شود قطعاً پیگیر هستیم تا منافع باشگاه به طور کامل حفظ شود و از این بابت همه چیز طبق قانون و مفاد موجود در قرارداد جلو برود.

صحبت‌های خارج از عرف 

همیشه گفته ام ما به عنوان مجموعه استقلال هرگز برای قانون تعیین تکلیف نمی‌کنیم و فراتر از قانون هم نیستیم بلکه همواره تابع قانون هستیم و این انتظار را داریم که سایر دوستان هم دقیقا همین طور رفتار کنند. آقای آجرلو از ظرفیتهای موجود به شکل مطلوبی استفاده می‌کند و دیدگاه‌های مقتدری را پیش می‌برد. بهتر است اگر کسی هم در خارج از مجموعه استقلال نقطه ضعفی دارد، آن را ببیند و در صدد رفع مشکل مذکور باشد. نباید به خاطر نقطه ضعف خودش حسادت کند. متاسفانه پرسپولیسی‌ها خارج از عرف صحبت می‌کنند و این اصلاً قشنگ نیست.

برخورد یکسان

 کمیته محترم اخلاق بنده را صدا کرد و برای ارائه توضیحات در آنجا حاضر شدم. جناب آقای اکبری که در این کمیته حضور دارند واقعاً انسان بزرگ و شریفی هستند. ما اصلا حرف خلاف مقررات نمی‌زنیم و خارج از قانون هم ایرادی نمی‌گیریم اما توقع داریم اگر دیگران هم حرفی زدند، با آنها هم دقیقاً به صورت یکسان و مثل استقلالی‌ها برخورد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سورن DK ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    این عمو اصلا حالش خوش نیس...
  • رحمانی مهابادی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    مگه ما هواداران بعد از قضیه وریا غفوری و حرفهای به دور از منطق ات،به تو نگفتیم دیگه حرف نزن نمی خواهیم صدایت را بشنویم ؟؟؟؟ جوری از جناب اجرلو تعریف می کنی که کاملا مشخص است بیشتر تو و جناب مظلومی دست نشانده مدیر عامل ابد نه جناب اجرلو دست نشانده شما
  • پدرام CA ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اسکوجیج حالا حیف شد نه؟ بنده خدا اون فردا میشه مربی عزاق یا یا چین که در به در دنبال یک مربی که بردن تیمهای خاورمیانه رو بلد باشه بعد از این کاری که باهاش کردین توقع داری لابد بیاد با مدیر روستا همخونه هم بشه
  • مهدی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    اگراین آقاصحبت نکندمگویندلال هست بشین پولت رابگیردستمال یزدیت راعوض کن آقای مومنی
  • ناشناس US ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    کمیته اخلاق مگر توان مقابله با کثافتکاری های تیم شعار دارد
  • الهام IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    چقدر با شخصیت
  • محمود IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
    عارف غلامی پرید
  • محمد IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    جناب! صیاد منش رو خیلی به خودتون نگیرید. بهترین بازیکن جوانان و امید بود. بعد اومد کلا یک سال برا شما بازی کرد. اونم بخاطر اینکه از اول شرطش برا هر دو تیم پرسپولیس استقلال، سوای انتظار مالی بالا برای اون زمان، این بود که یه سال بازی کنه بره. پرسپولیس قبول نکرد، اومد استقلال. حالا یه جوری استقلالی ها ازش می گن انگار از بچگی اونجا بوده. و هر چی پیشرفت کرده مال استقلاله! نه داداش خیلی بنام خودتون نزنید. شما خودتون خوش خوشانتون می شه، مردم که دیگه مثل شما نیستن، عقل دارن بابا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی