انتشار آماری جالب؛ تفاوت دستمزد گواردیولا برای هر پیروزی نسبت به کلوپ
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

براساس داده‌های اسپورتینگ پدیا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، فصل گذشته برای هر پیروزی ۱۴۰ هزار یورو بیشتر از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، دریافت کرد.

سیتی فصل گذشته موفق شد در آخرین هفته لیورپول را پشت سر بگذارد و بار دیگر قهرمان لیگ برتر شود. شاگردان گواردیولا در حالی‌که در هفته پایانی ۲-۰ مقابل استون ویلا، تیم استیون جرارد، اسطوره لیورپول، عقب بودند، در نهایت موفق شدند در دقایق پایانی به سه گل برسند و با یک امتیاز برتری نسبت به لیورپول، جشن قهرمانی را برگزار کنند. اکنون مشخص شده که گواردیولا نه‌تنها جام قهرمانی را از چنگ کلوپ خارج کرده که از لحاظ مالی نیز درآمد بیشتری از سرمربی آلمانی قرمزها داشته است.

براساس آمار اسپورتینگ پدیا، گواردیولا فصل گذشته ۲۲.۶۸ میلیون یورو درآمد داشته، در حالی‌که کلوپ ۱۸ میلیون یورو دستمزد دریافت کرده است. این به آن معناست که گواردیولا برای هر یک از ۲۹ پیروزی‌اش در لیگ برتر ۷۸۰ هزار یورو دریافت کرد اما کلوپ برای هر پیروزی ۶۴۰ هزار یورو دریافتی داشت. 

البته مربی‌ای که بیشترین دستمزد فصل گذشته را در فوتبال اروپا داشت، دیه‌گو سیمئونه بود که ۴۰ میلیون یورو دریافتی داشت و با توجه به ۲۱ پیروزی در لالیگا، برای هر برد ۱.۹ میلیون یورو دستمزد گرفت.

در این رده بندی آنتونیو کونته هم ۱۸ میلیون یورو دستمزد برای یک نیم فصل، در رده سوم قرار گرفت. او به ازای هر پیروزی ۸۱۵ هزار یورو دریافت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
    گواردیولا فقط اسم مربی داره ولی در عمل مربی نیست.ولی کلوپ خدای مربی گری هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی