ستاره خبرساز مدعی شد؛ نمی‌توانم تیمم را ترک کنم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرنکی دی‌یونگ، هافبک هلندی، به هیچ وجه از شرایط پیش آمده و ترک بارسلونا راضی نیست.

مذاکرات دو باشگاه منچستریونایتد و بارسلونا از هفته‌ها قبل بر سر انتقال فرنکی دی‌یونگ ادامه داشته است. اریک تن‌هاخ، پس از توافق با شیاطین سرخ و قبول هدایت این تیم به مدیران این باشگاه اعلام کرد که علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و اولویت اول او انتقال این هافبک به اولدترافورد است. 

تلاش جدی برای خرید دی‌یونگ از همان زمان آغاز شد. در حالی که مدیران این دو باشگاه اختلاف زیادی بر سر قیمت این انتقال داشتند اما در نهایت روز گذشته گفته شد که آنها بر سر مبلغ مشخصی به توافق رسیدند.

بسیاری از منابع اسپانیایی و انگلیسی در روزهای اخیر از عدم رضایت این بازیکن برای پیوستن به منچستریونایتد خبر داده بودند و حالا روزنامه «اسپورت» مدعی شده که دی‌یونگ در گفتگو با دیگر بازیکنان بارسا که از او درباره آینده‌اش سوال کرده بودند، در رختکن این تیم به آنها گفته: «جدایی از این تیم برای من غیرممکن است. چطور باید بارسا را ترک کنم؟»

این ملی‌پوش هلندی اخیرا حتی خانه‌ای هم در شهر بارسلونا خریده بود و احساس تعلق خاطر زیادی به این شهر و باشگاه داشت اما شرایط مالی بارسا باعث شده که آنها به صورت جدی به دنبال فروش این بازیکن باشند. 

با این حال به نظر می‌رسد که احتمالا دی‌یونگ مجبور به ترک این باشگاه علیرغم میل باطنی‌اش باشد و چاره‌ای جز پوشیدن پیراهن یونایتد و همکاری دوباره با تن‌هاخ پس از دوران موفقیت‌آمیز حضور در آژاکس برای او نمانده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی