نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضص رضایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان دوم استقلال از تصمیمش برای جدایی از این تیم منصرف شد.

دروازه‌بان جوان استقلال که در روزهای گذشته با یکی دو پیشنهاد خارجی تصمیم گرفته بود از استقلال جدا شده و مسیر جدیدی در فوتبال اروپا برای خودش باز کند ظاهراً این روزها در تصمیم قبلی اش تجدید نظر کرده است. او حتی به باشگاه گفته بود می خواهد از این طریق (انتقال به اروپا) برای استقلال درآمدزایی کند.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد تعدادی از بزرگترهای تیم و اعضای کادر فنی در صحبت با علیرضا رضایی با اشاره به سرنوشت دروازه‌بانانی که از کشورمان راهی اروپا شده اند، فضای کار برای دروازه‌بانان در قاره سبز را برای علیرضا رضایی نامناسب توصیف کرده و معتقد بودند با حضور در فوتبال اروپا ممکن است شرایط مطلوب امروز خودش را از دست بدهد.

علیرضایی فصل گذشته در چهار دیدار برای استقلال به میدان رفت که دو برد و دو تساوی حاصل کار استقلال بود. رضایی همچنین در مسابقات جام حذفی نیز دروازه‌بان اصلی استقلال بود و با این تیم تا پای فینال و مقابل تیم نساجی پیش رفت اما سرانجام و با بی دقتی یکی دو تن از بازیکنان استقلال مانند آمانوف در زدن ضربه پنالتی، همراه با دیگر هم تیمی‌هایش موفق به صعود به فینال نشد.

او این روزها با قدرت در تمرینات دروازه‌بانی استقلال شرکت می‌کند و بیش از پیش با سید حسین حسینی دروازه‌بان اصلی استقلال و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان این تیم همکلام شده و درباره آینده اش با آنها صحبت میکند. ظاهراً به رضایی گفته شده با توجه به در پیش بودن مسابقات ملی رده امید(زیر ۲۳ سال) و مسابقات پیش روی جام جهانی او می تواند با حضور در فوتبال کشورمان آینده درخشانی را برای خودش رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    آفرین.آفرین
  • رامین تاج IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    حسینی از رقیب میترسه یکی مثل رضایی رو میخواد بشینه رو نیمکت اعتراضی هم نکنه بعدش احتمال داشت بره اروپا دعوت بشه تیم ملی تلاشهای بعضیا بی نتیجه بمونه...
    • تاجی US ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      خدایی دم مجیدی گرم با آوردنه بازیکنایی مثله رضایی امیرعلی صادقی و ابلفضل جلالی و صالح حردانی و حسین زاده و سلمانی و زبیر نیکنفس اینده استقلالو تضمین کرد ولی مددی با این بندهایی که تو قراردادها گذاشته بدجور خراب کرده
  • محمود IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    بودن جفتشون به استقلال کمک می کنه
  • الهام IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    تیم باید گلر دوم مطمئن داشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی