نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
کمک میلیاردی یک تیم اروپایی به پرسپولیس/ قرارداد جدید به نفع سرخ‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقال بوژیدار رادوشویچ به تیم واراژدین به نفع پرسپولیس شده است.

روز گذشته باشگاه واراژدین از خرید جدید خود، بوژیدار رادوشویچ رونمایی کرد تا به این ترتیب پس از پنج ماه، دروازه‌بان کروات سرخپوشان مقصد خود را برگزیند و بعد از سالها به فوتبال کرواسی بازگردد.

رادو در حالی واراژدین را به عنوان مقصد خود برگزیده که این تیم فردا اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ کرواسی را برگزار خواهد کرد و نکته جالب اینکه واراژدین، دو دروازه‌بان دیگر دارد که اولیویر زلنیکا و متیا کواچیچ هستند که البته هر دو ارزش کمتری در ترانسفر مارکت نسبت به بوژیدار دارند.

با این حال از زمانی که انتقال رادو به واراژدین رسمی شد، سوالات زیادی پیرامون رقم قرارداد او به وجود آمد. این موضوع از آن جهت اهمیت داشت که دستمزد رادو در فصل جاری و فصل آینده، از میزان غرامت باشگاه پرسپولیس به او کسر خواهد شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که رادوشویچ قراردادی ۶۰ هزار یورویی با واراژدین امضا کرده که قراردادی مناسب برای یک دروازه‌بان پا به سن گذاشته در لیگ کرواسی محسوب می‌شود.

حال کسر این رقم از غرامت پرسپولیس باعث می‌شود تا سرخپوشان به جای ۸۶۶ هزار یورو، ۸۰۶ هزار یورو به بوژیدار بدهکار باشند.

باشگاه پرسپولیس اگرچه در دادگاه عالی ورزش فرجام خواهی خود را مطرح کرده اما بعید است به نتیجه‌ای بهتر از این عدد برسد و احتمالا با پرداخت هزینه دادرسی در دادگاه CAS به سراغ پرداخت این رقم می‌رود.

پرسپولیس همچنین باید هزینه دادرسی در فیفا و سود سالیانه ۵% را هم بپردازد که احتمالا حتی با کسر رقم ۶۰ هزار یورویی، بازهم حدود ۹۰۰ هزار یورو هزینه روی دست پرسپولیس خواهد گذاشت.

به عبارتی رادوشویچ بابت فصل گذشته و قرارداد دو فصل آینده چیزی معادل و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

کمک میلیاردی یک تیم اروپایی به پرسپولیس/ قرارداد جدید به نفع سرخ‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امین LT ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    ممنون انصاریفرد دروازه شصت هزار یورویی رو هشتصدهزار یورو باهاش قرار داد بستی.اونم دروازه بان ذخیره
  • آرش IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    شما ازکجا فهمیدین که قراردادش چندهست ازکجا فهمیدین حالا ۶۰هزاریوروبوده مطمعن باش بیشترازاین هاست یه بازیکن درپیت میارن لیگ ایران کمتر۳۰۰ تا۴۰۰هزاریورونمیان اونم دروازه بانی مثل رادو۶۰هزاریورووالا خوبه
  • پرسپولیس IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    رادوشویچ عزیز،هرکجاباشی‌خداپشت‌وپناهت‌باشه. رادو‌هم پرسپولیس و هم ایران رودوست‌داشت‌ولی‌خیلی‌اذیتش‌کردن‌و بنده‌خدارومجبور به رفتن وشکایت کردن به پرسپولیس کردن.هیچ‌بازیکن‌ویاشخصی‌بی‌احترامی‌وتبعیض‌رو قبول نداره ولی رادوشویچ رو مجبور به رفتن کردن.کدوم دروازبانی مثل رادو نیمکت‌نشین‌ثابت‌بود ولی یک‌بارهم حاشیه نساخت.وهروقت هم اومد دروازبان مطمعنی نشون‌داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی