در تک‌تک لحظاتم اینجا لذت برده‌ام/ می‌خواهیم جام‌های بیشتری بگیریم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره الجزایری منچسترسیتی بعد از تمدید قراردادش تاکید کرد به دنبال جام‌های بیش‌تری با این تیم است.

منچسترسیتی تایید کرد که ریاض محرز حداقل تا ژوئن ۲۰۲۵ در این تیم خواهد بود. این بازیکن الجزایری پس از این که بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن او بود، تصمیم به تمدید قرارداد خود با این تیم گرفت. این بازیکن ۳۱ ساله الجزایری از زمان ورودش از لسترسیتی به منچسترسیتی در تابستان ۲۰۱۸، بخش مهمی از موفقیت‌های اخیر سیتی بوده است. 

از آن زمان، محرز به سیتی کمک کرد تا سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و هم‌چنین چندین جام حذفی و اتحادیه را به دست بیاورد و حتی با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید که با شکست از چلسی از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. او تا به امروز ۱۸۹ بازی برای سیتی انجام داده و ۶۳ گل به ثمر رسانده و ۴۵ پاس گل داده است تا از موفق‌ترین بازیکنان آفریقایی تاریخ لیگ برتر باشد.

محرز پس از تمدید گفت: «بسیار خوشحالم که توانستم این قرارداد جدید را امضا کنم.» او در ادامه صحبت‌های خود گفت: «من از تک تک لحظات حضورم در این‌جا لذت برده‌ام. خوشحالم که بخشی از چنین باشگاهی باورنکردنی هستم. موفقیت‌های اخیر ما را بیش‌تر تشنه کرده است که جام‌های بیش‌تری به دست بیاوریم و بتوانیم در فصل جدید موفقیت‌های خودمان را تکرار کنیم.»

محرز در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به اوج خود رسید، فصلی که تیم گواردیولا رکوردهای متعددی در انگلیس شکست و قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. در ابتدای تابستان شایعات زیادی درباره جدایی او از سیتی منتشر شده بود. بارسلونا به جذب این بازیکن خیلی علاقه‌مند بود اما گواردیولا به ماندن او در سیتی تاکید کرد و در نهایت قرارداد او تمدید شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی