تمجید جالب بازیکن سابق تیم ملی آلمان از علی دایی/ او را باید تحت فشار قرار بدهید
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همبازی علی دایی در بایرن مونیخ از خاطرات جالب حضور او در این تیم می‌گوید و واکنش جالبی نسبت به احتمال سرمربیگری او در تیم ملی ایران نشان می‌دهد.

 اشتفان افنبرگ، هافبک وسط جنگنده سال‌های گذشته تیم ملی آلمان، منشن گلادباخ و بایرن مونیخ که به واسطه قهرمانی‌ها، بازی‌های درخشانش و همینطور همبازی بودن با علی دایی در بایرن برای ایرانی‌ها نام آشنا است در گفت‌وگویی به تمجید از شهریار فوتبال ایران پرداخت و گفت: علی یک تجربه فوق العاده بزرگ، عالی و جهانی دارد. او برای بایرن مونیخ بازی کرده و یک مهاجم فوق العاده بوده است.

همه دنیا او را می‌شناسند و این‌ها چیزهای خوبی هستند اگر که بخواهد مربی باشد. مهمترین چیز این است که چیزی را واقعا بخواهید و این باعث می‌شود از آن انرژی بگیرید. هیچکس ضد آقای دایی صحبت نمی‌کند و شخصیت فوق العاده‌ای دارد. تحت فشار قرارش بدهید که قبول کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صابر IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    از نظر فنی بعنوان سرمربی چی؟ بس کنید اینقدر دایی دایی نکنید صحبت های همبازی سابق دایی رو بهانه نکنید. همه چی مرتبط به شخصیت سرمربی که نیست
  • صابر IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    تحت فشار قرارش بدهید که قبول کند!! مگه میدونه قبول نمی کنه :) منبع معتبر لطفا من تمام منابع مصاحبه افنبرگ رو خوندم. تحت فشار قرارش بدید که قبول کنه نگفته.
  • صابر IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    یک مصاحبه کاملا احساساتی تخیلی . تحت فشار قرارش بدهید که قبول کند!! مطمئنم نویسنده ورزش سه چیزی از خودش اضافه کرده
    • جام جهانی DE ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      چرا اینقد به خودتون الکی استرس میدین،قلعه نوییونکونام گزینه های فوق العاده فدراسیون با کارنامهو برنامه های ما فوق فوق فوق العاده اشون انتخاب شدن رفت هردوشونن به شدت مشتاقو عجول برای رفتن به قطر،حتماچمدوناشونم بستن ،خیالتون راحت باشه به هیچ وجه من الوجود علی دایی نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی