نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سرنوشت عجیب بازیک لیگ برتری؛ چهره خبرساز نقل و انتقالات مشتری ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین قاسمی‌نژاد که تابستان سال گذشته لقب شاه ماهی نقل و انتقالات را گرفته بود در حال حاضر هیچ پیشنهاد خوب و وسوسه انگیزی ندارد!

این بازیکن مازندرانی در تیم شهرخودرو به قدری خوش درخشید که توجه دو تیم استقلال و پرسپولیس را به خود جلب کرد. این دو تیم پرطرفدار پایتخت رقابت شدیدی برای خرید قاسمی‌نژاد داشتند و این بازیکن حتی چند شبی را در تهران در منزل فرشاد فرجی مدافع پرسپولیس سپری کرد.

با این وجود قاسمی‌نژاد به استقلال رفت تا فرزاد مجیدی بگوید: «دربی نقل و انتقالات را بردیم!» البته او در استقلال موفق ظاهر نشد و نیم فصل به صورت قرضی به گل گهر سیرجان رفت ولی در این تیم هم درخششی نداشت.

حالا چهره اول نقل و انتقالات تابستانی سال ۱۴۰۰ منتظر رسیدن حتی یک پیشنهاد مناسب است!

لازم به یادآوری است امین قاسمی‌نژاد پس از پایان دوران حضور قرضی در گل گهر سیرجان به تمرینات استقلال بازگشت اما شنیده می شود در لیست مازاد آبی ها و ساپینتو قرار گرفته است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    چوب خدا صدا نداره عاقبت پیرمرد پرحاشیه و پولکی
  • سه نقطه IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    با احترام نسبت به تیم استقلال به نظرم الان هر مهاجمی که این تیم رو انتخاب کنه اشتباه کرده استقلال چند مهاجم خوب داره که رقابت سختی برای فیکس شدن دارن و اضافه شدن به این رقابت چندان منطقی نیست . همین قاسمی نژاد اگر به پرسپولیس میومد قطعا دست کم 20 بازی فیکس بود و گل های زیادی هم می تونست بزنه چون پرسپولیس هافبک های خوبی داره
  • علی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    بخدا تو استقلال تو پست اصلیش بازیش ندادن وگرنه میدرخشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی