یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
۱۴ |
۴
قلعه‌نویی از تصمیم فدراسیون فوتبال خبر داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان اعتقاد داشت اسکوچیچ دوباره ابقا خواهد شد و کسی جانشین وی نمی شود.

از وقتی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال حکم به برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی داده بود، نام مربیانی مثل دایی، نکونام و قلعه نویی برای جانشینی او مطرح شده بود ، که هر کدام از این مربیان نیز به مسئولان فدراسیون پاسخ منفی داده بودند.

در این جمع اما امیر قلعه نویی که سابقه هدایت تیم ملی در جام ملتهای آسیا را داشت، جالب توجه بود. او در یک جمع خصوصی گفته بود این برکناری اسکوچیچ به جایی نخواهد رسید و بعد از یک هفته دوباره فدراسیون همین مرد کروات را سرمربی تیم ملی خواهد کرد .

به همین دلیل سرمربی فعلی گل گهر سیرجان بعد از برکناری اسکوچیچ  در رسانه ها و حتی فضای مجازی در خصوص تیم ملی هیچ واکنشی نشان نداده بود و طبق پیش بینی وی ، اسکوچیچ نیز سر کار خود روی نیمکت تیم ملی برگشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    فدراسیون بهترین تصمیم ممکن رو گرفت . ایران قهرمان جام جهانی های قبلی نبوده که الان نگران قهرمان نشدن باشن ، الانم برای خودتون مرور کنید اولین بار بوده که تیم ملی با این نتایج به جام جهانی رسیده شاید عده ای بگن فقط کار بازیکن ها بوده اما با همین بازیکن ها در حال حذف شدن بودیم و با اومدن این سرمربی کارش خوبه یا به قول بعضی ها قدمش خوبه و یا خدا کمکش می کنه نمی دونم اما اینو می دونیم که اولین باره که با این نتایج به جام جهانی صعود کردیم دوره های قبل دق مرگمون می کردن ، الان هم نگران قهرمانی نباشبد حداقل وجه بین المللی مون در این زمینه خراب نشده که یه سرمربی که نتایج عالی گرفته برکنار نشده
  • فوتبال ملی DE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    با اخبار سرکاریو بازی با اسم علی دایی،فشارهرچی توهینو تخریب بود روی دوش بنده خدا علی دایی بود،بلبشوفدراسیونوتیم ملی رفته بودتوحاشیه تخریبو له کردن علی دایی شده بود برنامه هدفمند اصلی،تنها فشار روی قلعه نوییو نکونام این بودکه چمدونای سفر قطرو بسته بودن ،زحمت باز کردنش افتاد رو دوششون
  • سینا IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اگه با همین لحنی که نوشتید گفته.. لحن صحبتش تحقیر آمیز بوده.. شیر وقتی شیر میشه که از آتیش بپره... اون موقع که فقط با یه مشاوی تیم ایران حذف میشد.. دل شیر میخواست مربی ایران بشی.. الان با چه دل و جراتی بعضی ها توقع داشتند مربی تیم ایران بشن... ما هیچ وقت از دوره گروهی بالا نرفتیم.. حالا چه توقعی هستش بالا بریم... بنظر من با ابقای اسکوچیچ ما برد کردیم.. اگه بالا رفتیم با قیمت مناسب بهترین نتیجه رو گرفتیم.. اگه نرفتیم چیزی از دست ندادیم.. حداقل بیت المال حروم نشد.. بارها گفتم.. ما باخت ابرومندانه نداریم... باخت باخته.. برد برده...
  • ابرام US ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    این بابا از آنجا که می دانست بنا حق و نه بدلیل شا یستگی قراره سر مربی تیم ملی بشه حر ف دیگری برای گفتن نداشت و این چیزی است که شما در دهانش می گذارید . قندلی اگر دل و جرأت داشت می توانست همان موقع که همه می گفتند «قندلی» سر مربی است و کسی دیگه ای هم نما نده بود اظها رات گهر بار قندلی مآبانه خودش را بیان می فرمود . اگر فوتبال ایران در این روزها ی وا نفسا فقط یک شا نس آورده باشد همین تصمیم به ابقای اسکوچیچ و مهمتر از آن ( انتخاب نشدن ) قندلی است . بهر حال این اتفاق را با ید به فال نیک گرفت . قندل بی قندل..........................( خدا گر به حکمت ببندد دری) ..... به رحمت ببندد در «قندلی»
  • deep blue IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    با.سلام.در.راستای.نظر.حناب.ابرام.خان.سال.هاست.که.اربابان.پشتیبان.دلال.و.تعدادی.از.مدیران.صمتی.که.با.کل.یوم.یه.قل.دو.قل.بازی.می.کنند.دست.در.دست.از.همه.ی.توان خود.در.گستره.ی.کلامی.قلمی.مجازی.و.مالی.با.جد.و.مستمر.در.یک.کار.گروه.سازمان.یافته.کوشش.کردند.که.این.فرد.را.به.حجله.ی.وصال.با.تیم.ملی.عقده.ی.سرگشاده.ای.که بارها.و.در.هر.تریبون.و.گفتگویی.که.برایش.تدارک.می.دادند.از.دردفراق.می.نالید.در.اکثر.کلمات.محدودش.که.نشانگر.ناآگاهی..مطلق.او.در.گستره.ی.واژگانی.و.فنی.ست.برسانند ولی.بار.دیگر.ناکامی.او.واربابان.و.پایورانش.که.با.تمام.قدرت.به.میدان.آمده.بودند.با.خواست.پروردگار.خوبی.ها.و.خروش.ملت.قدر.شناس.کید.زشتکاران.کار.ساز.نیفتاد.و.پلیدی.و سیاهی.به.روسیاهان.پایورماند.افراد.معلوم.الحال.ودوستان.صمتی.که.میلیاردی.به.مافیای.کل.یوم.هبه.می.کنند.وقطعن.به.خاطررضای.خدا.موش.نمی.گیرند.فراوانند.و.ریشه.دار ولی.هیچگاه.جلیز.ولیز.توتونچی.کلام.به.مزد.در.برنامه.ی.شب.های.فوتبالی.از.یادها.نمی.رود.خدا.پدر.جناب.میر.را.بیامرزاد.که.با..کوشش.و.هشدار.از.بیرون.آمدن.توتونچی.از. قاب.تلویزیون.جلوگیری.کرد.جناب.توتونچی.عبرت.بگیر.
  • علی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اخه روی چه حسابی قلعه نویی سرمربی تیم ملی بشه ؟
  • محمود IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    قلعه نویی خیلی زرنگه
  • لیلا DE ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    واقعاا چطور میخواد سرمربی تیم ملی بشه 🤔🤔🤔
  • الهام DE ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    چطور قلعه نوعی سرمربی تیم ملی میخواد بشه؟؟!!!
  • روشنک DE ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    امیدواریم که مفید باشند برای تیم و ورزش و فوتبال
  • ستاره FR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    به حق علی خدا خودش جوابشونو بده
  • ستاره FR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    به حق علی خدا خودش جوابشونو بده
  • امید IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    خوب شد سر مربی تیم ملی نشد وگرنه یه مینی بوس رفیق هاشو روی نیمکت می‌گذاشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی