نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲ پیشنهاد جدید به بازیکن پرسپولیس رسید/ فرصت ویژه برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات جدیدی درخصوص مقصد منوچهر صفروف مدافع مازاد پرسپولیس منتشر شده است.

منوچهر صفروف فصل گذشته با امید فراوان به پرسپولیس پیوست تا در یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال آسیا شانس خود را برای پیشرفت امتحان کند اما جذب رامین رضاییان باعث شد تا منوچهر به نیمکت‌نشین مطلق سرخپوشان تبدیل شود.

این فصل اگرچه او دستمزد پایینی دارد و در لیست بزرگسالان نیز قرار نمی‌گیرد اما به دلیل اشغال سهمیه خارجی، در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است.

در حالی که او پس از اردوی تیم ملی تاجیکستان به ایران نیامده، شایعات پیرامونش بسیار زیاد است و گفته می‌شود یک تیم ایرانی هم نسبت به جذب این بازیکن اعلام آمادگی کرده است.

با این حال ممکن است منوچهر به لیگ تاجیکستان بازگردد و در تیم استقلال دوشنبه به میدان برود و به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت بدهد.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و پرسپولیس سرنوشت او را چگونه تعیین می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حامد با منطق IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    راستی یک سرمربی لنگی دیگر هم در لیگ اضافه شده مازیار زارع سرمربی ملوان لنگی ها شش امتیاز هم از جانب ملوان رفت و برگشت تقدیم شما میشه
  • سلام IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    ای قربانه جدت برو و دست اون یکی تاجیکی و تمیروف را بگیر و با هم از پرسپولیس برین اینجوری دیگه مرتکب گناه نا خواسته نمیشین چون وجود شما 3 تا هواداری پرسپولیس را آزار اذیت میکنه که میشه مردم آزاری که خدا دوس نداره اینا شاهکار تاریخی یحیی است و شاهکار جدیدش اخراج رامین بود
  • ناشناسم IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    مگرپرسپولیس بازی تدارکاتی باپیکان انجام دادن یک گلی نزده بود!!! یحیی که راضی بود!!؟ ولی نیم فصل خوب توریست فوتبالیستی یحیی جذب کرد/. که همیشه نیمکت نشین بود ویا تماشاچی/. پس چرا جذبش کردین وپول مفت بهش دادین والان هم میخوادبره!!( برره)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی