نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رونمایی مورینیو از طرح خالکوبی جدیدش/ می‌خواستم خاص باشم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی از طرح جدیدی که برای خالکوبی روی بدنش در نظر گرفته است رونمایی کرد.

ژوزه مورینیو سرمربی باشگاه رم ایتالیا که در فصل گذشته با این تیم قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد، از طرحی که برای خالکوبی جدید خود در نظر گرفته است، رونمایی کرد.

با کسب جام قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا، این مربی پرتغالی جام‌ اروپایی جدید را به جام‌های لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا که قبلا به دست آورده بود، اضافه کرد.

مورینیو در اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن طرح سه جام نوشت: «این طرح خالکوبی من است. شادی مردم رم مرا به انجام این کار سوق داد. سپس به چیز خاصی فکر کردم، چیزی که به تمام باشگاه‌هایی که در آنها قهرمان مسابقات اروپایی شدم، تعلق دارد و باعث می شود به آنها افتخار کنم. در عین حال، من یک خالکوبی منحصر به فرد و خاص می‌خواستم، خالکوبی که تا کنون، تنها کسی هستم که می‌توانم آن را داشته باشم. آلبرتو چند پیشنهاد به من نشان داد، من هم فقط بعضی جزئیات را تغییر دادم. این خالکوبی من است.»

مورینیو با پورتو قهرمان لیگ اروپا در سال ۲۰۰۳ و سپس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۴ شد. او در سال ۲۰۱۰ با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، در سال ۲۰۱۷ دوباره با منچستریونایتد قهرمان لیگ اروپا شد و اخیراً با رم در سال ۲۰۲۲ لیگ کنفرانس اروپا را فتح کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی