علی دایی: آرزوی من نشستن روی نیمکت تیم ملی بود اما .../ بهترین تصمیم را گرفتم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به رد پیشنهاد جانشینی اسکوچیچ واکنش نشان داد.

علی دایی یک‌شنبه شب در حاشیه افتتاحیه جشنواره جزیره فوتبال در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ابتدا برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و پس از آن، لازم است بگویم فرصت مناسبی وجود دارد تا مردم دنیا، کشور ما و جزیره کیش را بشناسند چراکه همسایه دیوار به دیوار و آب به آب قطر هستیم.

او ادامه داد: امیدوارم این فرصت بزرگ را غنیمت بشماریم و به‌خوبی از آن استفاده کنیم. همه اتفاقات مثبت بستگی به خودمان و کارهایی که تا جام جهانی انجام می‌دهیم، دارد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد: فقط می‌توانم آرزوی موفقیت برای تیم ملی را داشته باشم. البته امیدوارم همه افراد اختلافات در تیم ملی را کنار بگذارند و سعی کنند بهترین بازی‌ها را انجام بدهند.

در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی گفت: آرزوی هر مربی حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش است، اما من برای خودم یک‌سری دیدگاه‌های دیگری دارم و بنابر آن عقاید زندگی می‌کنم.

او ادامه داد: الان نه زمان مناسبی برای حضورم در تیم ملی بود و نه وقت کافی برای تیم ملی وجود داشت. فکر می‌کنم بهترین تصمیم را گرفتم. از تمام عزیزانی که به من لطف داشتند، تشکر می‌کنم ولی الان زمان مناسبی برای گرفتن پست مربیگری تیم ملی نبود.

علی دایی در خصوص دوری طولانی مدتش از فوتبال ابراز کرد: خدا را شکر این دوری موجب شده به کارهای دیگر و زندگی برسم و زندگی‌ام رونق بیشتری بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • اسطوره IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    عشق من شهریار فوتبال ایران علی دایی کبیر،واقعا اسطوره ای،درودبر شرفت ،مرد با غیرت آذربایجان
  • شمسعلی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    یه نفر به اینا بفهمونه اسطوره ‌پرسپولیس رو نمیشه تخریب کرد حالا چه با تهیه گزارش‌های دستوری و چه با پیشنهاد پستهای دستوری! اگه دایی رو میخواستن برای مربیگری تیم ملی، چرا زودتر بهش نگفتن؟ الان که نه بازی تدارکاتی داشتیم نه هیچی، بازیکنان هم دو دسته شدن و مشخصه تیم در جام جهانی نمیتونه نتایج خوبی بگیره دایی رو می‌خوان بیارن همه مشکلات رو بندازن گردنش؟! 🤣🤣 اون زرنگتر از این حرفاس
  • محمدرضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    این دوری دایی ازفوتبال تامدتی خوب بودولی داره طولانی مدت میشه همه خوددایی ازفوتبال روزدنیاعقب میمونه هم مردم ازاسطورشون انتظاردارن به فوتبال کشورکمک کنه بنظرم این دوری فوتبال دایی بجز ضررکردن فوتبال ایران خودش ازهمه بیشترضررمیکنه وازهمه مهترمردم توقع دارن اقای دایی به فوتبال برگرده وتجربیاتشوبه جوانان وبازیکنان انتقال بده این دینی هست که اقای دایی باید به فوتبال کشورش بپردازه اگه جایگاه مردمی دارن بخاطر همین فوتبال بوده انشالله بزودی به فوتبال برگردن ومردمو خوشحال کنن
  • رضا امنیه IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    چراغپور حرف بسیار درستی زد زمانی که دایی بار اول مربی تیم ملی شد. هر کسی در بهترین رستوران غذا میخورد الزاما آشپز خوبی نیست! یک مقایسه بازی های حتی همان خونه به خونه اسکوچیچ با پرسپولیس دایی تفاوت کلاس اسکوچیچ با دایی را نشان می دهد. من هر بار مربی ایرانی در تیم ملی مسوول بوده است،ضعف در چینش به خصوص خط میانی را دیده ام و گل های مفت ناشی از این ضعف را خورده ایم. کی‌روش ، برانکو و همین اسکوچیچ اقلا تعریف شرح وظایف برای بازیکنان را خیلی خوب بلدند. هیچ وقت تیم های این مربیان گلی که عربستان در تهران به طراحی محمد نور به ایران زمان دایی زدند را دریافت نمی کردند. دایی منصوریان، نکونام، گل محمدی و.‌.. مربیان غریزی هستند چون پله به پله مراحل مربیگری را طی نکرده اند. شاید روزی مهدوی کیا مربی قابلی شود.
  • علی تاجی IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    آقای دایی حرفات همه خوب و درست. اما دادکان اگر حرفی میزنه در عمل هم نشون داده. گیرم همه سیستم مملکت فاسد اما کاش شما برای یک دوره هم شده ریاست فدراسیون رو بدست میگرفتی، ۴ تا ادم حسابی رو میاوردی تو فدراسیون اصلاً دادکان رو هم میذاشتی مشاور خودت تا دم خروس فساد بزنه بیرون. اینکه کنار بنشینی و ادعای درستکاری بکنی را هر آدم خوب منفعلی بلده. مردم از شما که به سختگوشی و پشتکاری معروفی انتظار دیگه ای دارن.
    • ...1515 IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      ما هیچ انتظاری ازش نداریم.از کجا معلوم خودش بدتر نباشه.
  • تیمورخان IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    هم دابی عالیست وهم مهدوی کیا و هم امیرقلعه نویی وحید هاشمیان هم بسیار عالی است.اما آنچه خراب است افراد ضعیف النفس همیشه حاضر در فدراسیون فوتبال است که نمی خواهند بخاطر منافع اشان یک مربی ایرانی کنار تیم باشه.
  • ایرانی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    شهریار ایران پاینده باشید
  • حح IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    اگر قبول می کردی واقعا خود را مضحکه خاص می کردی چون تو را چه به مربی گری تیم ملی شما باید به فکر پول چاپ کردن باشی نه فوتبال وگرنه تا به حال باید ۱۰۰ ها جوان و نوجوان را در کشور به فوتبال مدرن و روز تحویل می دادی اگر عاشق پیشرفت فوتبال کشور بودی نه اینکه موقع درو وامدگی تیم ها پیدایت شود و همه با احترام وناز فقط به شما افتخار کنند دیگر هیچ۰۰۰
  • ... IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    خودتم میدونی اگه تیمو بهت میدادن تو هر بازی ده ها گل میخوردیم.کمی صادق باش دایی.نکنه انقده برات مینویسن شهریار.اسطوره...باورت شده
    • ایران IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
      یه سری به آمار مربیان تیم ملی بزن ببین علی دایی چند تا بازی مربی تیم بود و چندتا باخت آورد .دایی ۲۶بازی مربی بود یک باخت مشکوک به عربستان آوردن. سخت ترین گروه تاریخ تیم ملی بود اون گروه مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰.کره جنوبی تیم اول با ده امتیاز صعود کرد ‌.فقط کمی انصاف میخواد .دایی مطلق به پرسپولیس و استقلال نیست مال همه هست .مربی ایی که در لیگ تیم های درجه چندم روز اخرتحویل می‌گرفت رتبه ۴و ۳ تحویل میداد و از همه مهتر کلی بازیکن کشف میکرد
  • صادق CA ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    اگر یک نفر درایت داشته باشه یک ماهه هم می شود تیم را اصلاح کرد منتها تو این کاره نیستی ببخشیدها ببخشیدها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی