نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سرمربی تیم ملی تنیس: باید در میانه جدول دیویس کاپ قرار بگیریم/ نداف و مقیمی آسیب دیده‌اند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اردوی تیم ملی تنیس برای حضور در مسابقات دیویس کاپ گروه سوم آسیا آغاز شد.

امیر حسین بادی، علی یزدانی، محمد مهبد، حسام یزدی، سامیار الیاسی، کسری رحمانی و معین محمدی اردونشینان تیم ملی هستند که در غیاب حمید نداف و سینا مقیمی اردونشین شده اند. این بازیکنان قرار است هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ در دو زمین تنیس هتل اسپیناس تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی تا ۴ مرداد پیگیری کنند. سپس بعد از یک هفته در روز دوم مرداد، تست آمادگی جسمانی را پشت سر بگذارند و از روز ۵ مرداد دومین مرحله اردو را که متصل به اعزام است،استارت بزنند.

محمدرضا توکلی که اوایل ماه جاری به عنوان سرمربی تیم ملی جایگزین اکبر طاهری شده ،مترصد است تا پنج نفر برتر این اردو را به رقابتها اعزام کند.تیم ملی ۱۴ مردادماه راهی ویتنام می شود تا از ۱۹ مردادماه مسابقاتش را آغاز کند.

توکلی در خصوص هدف از حضور در این رویداد می گوید: «بقا و عدم سقوط هدف اصلی تیم است. با در نظر گرفتن مجموع شرایط یعنی وضعیت تیم‌های شرکت کننده و بازیکنانی که در اختیار داریم اهدافمان را پی گیری می کنیم. سه تیم آخر هم از این رقابت‌ها سقوط می‌کنند. تلاش اصلی این است که جزو این تیم‌ها نباشیم. یعنی باید در میانه جدول قرار بگیریم تا نسبت به بقا در گروه اطمینان پیدا کنیم.»

او با توجه به استارت تمرینات هم بیان می کند:«تصمیم به دعوت از ۱۰ بازیکن داشتم که متاسفانه حمید نداف و سینا مقیمی را به دلیل آسیب دیدگی از فهرست کنار گذاشتیم. ضمنا" وضعیت یکی از بازیکنان هم مشخص نیست. بنابراین تمرینات را فعلاً با هفت بازیکن آغاز می‌کنیم اما احتمال دارد در روزهای آینده یک بازیکن دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود. از بین این نفرات نیز پنج بازیکن برتر را راهی ویتنام می کنیم.»

این سرمربی که به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارد.در این باره تاکید می کند: با تجربه ای که از هدایت سالهای قبلم در سال های ۸۶ و ۸۷ داشتم و همچنین شناختم از شرایط تنیس کشور، معتقدم انتخاب بازیکنان بین ۱۶ تا ۲۰ سال می‌تواند بهترین کمک به تیم ملی باشد. ترکیبی که در آینده‌ای نزدیک باعث می شود تا تیمی ایده آل تر از همیشه داشته باشیم.»

اما توکلی در ادامه به حریفانش در این رویداد هم اشاره می کند:«به غیر از امارات و اردن که به نظرم ضعیف تر از بقیه هستند مابقی شرکت کنندگان مدعی اند.ویتنام میزبان از بازیکن با تجربه فیوچرز برخوردار است. سوریه ای ها دوبازیکن مقیم آلمان دارند که دارای تجربه کار با اروپایی ها هستند.عربستان و جزایر پاسیفیک هم همیشه از تیم‌های سرسخت بوده اند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی