نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
عکس| واکنش رسانه برزیلی به تصمیم باورنکردنی ایران/ چرا اسکوچیچ برکنار شده بود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه برزیلی از تعبیر جالبی از رفت و برگشت اسکوچیچ در تیم ملی ایران استفاده کرد.

 رفت و برگشت دراگان اسکوچیچ در نیمکت تیم ملی کشورمان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به سوژه داغ رسانه های مطرح دنیا تبدیل شده است.

نشریه معتبر «اوله» برزیل در گزارشی از این اقدام فدراسیون فوتبال ایران تعجب کرد و نوشت: فدراسیون فوتبال ایران در تصمیم باورنکردنی در کمتر از یک هفته از برکناری دراگان اسکوچیچ این مربی کروات را دوباره به سمت مربیگری تیم ملی برگرداند.

این تصمیم جنجالی فدراسیون فوتبال ایران درحالی صورت گرفت که این تیم با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی دارد.

دلیل برکناری اسکوچیچ را اعتراض بازیکنان تیم ملی ایران عنوان شد. بسیاری از بازیکنان تیم ملی ایران خواهان برکناری این مربی کروات شدند به همین خاطر فدراسیون ایران او را برکنار کرد ولی در نهایت از تصمیمش برگشت.

عکس| واکنش رسانه برزیلی به تصمیم باورنکردنی ایران/ چرا اسکوچیچ برکنار شده بود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایران IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    حالا رییس فدراسیون باید چوب رییس کمیته فنی خودنشانده را بخورده که بدون رعایت ضوابط اداری و بخاطر خودنمایی خبر برکناری اسکوچیج را قبل از تایید رسمی و بیانیه فرسمی فدراسیوت ،خودش اعلام و بنام فدراسیون در تمام دنیا مخابره شد.. آیا در چنین شرایطی ماجدی ضعیف قدرت اداره یک فدراسیون مهم را داره.. برای یکبار هم شده اقای داورزنی را از والیبال به فوتبال بیاورند تا این ویرانه را جمعش کنه...
  • سینا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    ما ایرانیها متاسفانه عقل دوم مون بهتر از عقل اولمون کار میکنه.... خواهشا این کمیته فنی رو منحل کنید و کسایی رو بیارید که حب صندلی نداشته باشند.. و با کینه و عقده رای صادر نکنند.. اون حضراتی که میگفتند کریم باقری چیکاره ست.. برند ببینند اردوی قطر چه اتفاقی افتاده.. ضمنا فدراسیون باید با مهدی طارمی و شرکاش برخورد کنه و در صورت لزوم کنارشون بزاره.. و اختیار تام به سرمربی بده.. یادمون باشه هیچ چیز مطلق نیست قرار نیست همه باشگاهها و نفرات از تیم ملی و انتخاب تیم ملی راضی باشند پس اهمیتی نداره.. بهترین نفرات رو جذب کنید برای سربلندی ایران و ایرانی..
  • سینا IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    کساییکه باعث ابروریزی ایران شدند کمیته فنی.. طارمی.. و.... باید کنار گذاشته بشند... هیچ چیز براشون مهم نیست.. نه آبرو.. نه شرف.. نه ایران... خجالت نمیکشند.. طلبکار هم هستند..
  • اشنا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    فدراسیون بیانیه همدلی واتحادمی دهدیکی نیست بگه باکلمات بازی نکن دردرون خودتان همچین چیزی هست که ازدیگران می خواهیدابروی مملکت رانزدکشورهای دیگربرده ایدمجلس بایدوزیروماجدی رااستیضاح کند
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    خوب باید یه کاری میکرد که نام این فدراسیون تو دنیا خبر ساز بشه همه فدراسیونها بازیهای بزرگ وتارکات قوی معروف میشن تو ایران هم با کاری بدون هزینه ببین چه فدراسیون با زکاوتی داریم احتمالا پیشنهاد خرید این فدراسیون سرازیر بشه فقط مواظب باشن فدراسیون به بالا ترین پیشنهاد انتقال پاسخ بدن خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی