نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دلیل موافقت مجتبی جباری با اسکوچیچ/ این فوتبال غلط اندر غلط است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی جباری یکی از کسانی است که از تصمیم کمیته فنی در ابقای اسکوچیچ دفاع کرده است.

خبر ورزشی - این در حالی است که خیلی از پیشکسوتان فوتبال به خصوص اعضای کمیته فنی مخالف ادامه کار اسکوچیچ در تیم ملی هستند. 

مجتبی جباری در خصوص دلایل خود برای ادامه حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی گفت: یک اشتباهی داشت صورت می‌گرفت که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. یک مربی را فقط با نتایجش می‌توانند قضاوت کنند. وگرنه چه کسی می‌رود تک تک تمرینات را آنالیز کند؟ مگر ما یک سیستم ناظر مثل اروپا داریم که حتی بروند به آنچلوتی که رئال را مدیریت می‌کند بگویند شدت تمریناتت به نسبت بقیه تیم‌های اروپا پایین‌تر است و باید فشار تمرین را ببری بالاتر؟

این قضاوت‌ها را فقط به نظر فردی تقلیل ندهیم. یک سری آمار و نظارت‌های کلی باید باشد و دیده شود. اصلا ببینیم هدف فوتبال ما چیست. اگر یک فوتبالی داریم که سازماندهی شده است، در رده پایه هزینه می‌کنیم، هدفی برای خودمان در نظر گرفتیم که از این پله به جای دیگر برسیم، در این مسیر کلی آدم ناظر داریم، مشاور خارجی داریم که می‌توانند بگویند این مسیر غلط است، بله می‌توان پذیرفت.

اما در فوتبالی که غلط اندر غلط است، چطور می‌توانند نظر دهند؟ فقط می‌توانند بگویند مربی نتیجه گرفته یا نگرفته. که نتیجه هم گرفته. ممکن بود با هزینه‌های بیشتر به این نتیجه نرسیم و احتمال زیاد هم همین اتفاق می‌افتاد. حالا چه دلیلی دارد این تغییر؟ ما باید دنبال یک دلیل بگردیم دیگر. اختلاف‌ها را مطرح می‌کنند و که یک بازیکن این حرف را زده و دیگری آن حرف را زده که ریشه در مدیریت دارد که مربی تیم ملی در این مقطع با این فشارها و بحران‌ها و بی‌پولی‌ها تنها بوده. ما یک بار حمایت کنیم و بعد ببینیم این اتفاق می‌افتد یا خیر. یک زمان‌هایی هم آقای اسکوچیچ مدیریت خودش را نشان داده و در بازی‌های حساس بازیکنش را نگذاشته در ترکیب چون یک سری موارد برایش مهم بوده. همه این کارها را هم انجام داده ضمن اینکه همه شرایط برایش فراهم نبوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساسان DE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    قربون آدم منطقی و فوتبالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی