انتظار معجزه در جام جهانی نداریم/ کمر اسکوچیچ را شکستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهرزاد مظفر،سرمربی تیم ملی فوتسال کویت با کوله‌باری از تجربه با قهرمانی‌های آسیا به این کشور رفت تا تیم فوتسال این کشور را روزی همانند ایران تبدیل به قهرمان آسیا کند.

پریسا غفاری؛ شهرزاد مظفر در این راه مسیرهای سختی را پیموده ولی استوار همچنان با حمایت فدراسیون کویت پیش می‌رود و حتی توانست نائب قهرمانی را هم در جام خلیج فارس برای کویت به ارمغان بیاورد.

او که فوتبال ایران را هم پیگیری هم می‌کند، از ستاره‌هایی که این روزها علیه اسکوچیچ مصاحبه می‌کنند یا بیانیه صادر می‌کنند انتظار دارد تا در این روزهای منتهی به جام جهانی در کنار سرمربی تیم ملی باشند. او معتقد است: عدم اطمینان کمر سرمربی را می‌شکند. اتفاق بدی افتاده و بدتر از همه اعتماد به نفس مربی از بین رفته است. دیگر مربی در جایی که ایستاده بود نمی‌تواند بایستد. البته دمش گرم که باز هم ایستادگی کرده است.

کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای بر رفتن اسکوچیچ داد. ولی  چند روز بعد هیات رئیسه فوتبال از او می‌خواهد که بماند.ذاین مسائل چقدر تایثر بر کار سرمربی و نتایج تیم ملی در جام جهانی خواهد گذاشت؟

شرایط بسیار سختی را برای اقای اسکوچیچ ایجاد کردند. من از دید یک سرمربی نگاه می‌کنم  و به بخش مدیریتی ان کاری ندارم. اما به عنوان سرمربی بدترین اتفاق این است که احساس پیدا کند که به او اطمینان ندارند. این عدم اعتماد می‌تواند از سمت مدیریت یا بازیکن باشد.به نظرم کمر مربی را می‌شکند. او روزهای سختی را سپری کرد. ما فکر می‌کنیم که این مسائل تبعات ندارد. اتفاق بدی افتاده و بدتر از همه اعتماد به نفس مربی از بین رفته است. دیگر مربی در جایی که ایستاده بود نمی‌تواند بایستد. البته دمش گرم که باز هم ایستاده است.

خودتان باشید با ستاره‌های نافرمان چه برخوردی خواهید کرد؟

باید در دل بحران باشی تا بتوانی تصمیم درست بگیری. به نظرم آقای اسکوچیچ و مدیریت باید این بحران را از بین ببرند. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد به جام جهانی نرود و هیچ مربی دلش نمی‌خواهد این رویداد را بدون ستاره‌هایش تجربه کند. امیدوارم به سمتی برویم که این کدورتها حل و با تمام قوا برویم.یک تیم متحد را راهی کنیم و مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

پیش بینی تان از نتایج تیم ملی در جام جهانی قطرچیست؟

انتظار معجزه نداریم. فقط خوب بازی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    ایران داره میره برای قهرمانی کجای کاری..
  • محمود IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷
    مربی خوبیه
  • م،و IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    آقای اسکویی اگر برخورد نکند،در آینده،بازیکنان برجسته،بجای بازیکن سالاری،تبدیل به پدر خوانده تبدیلمیشوند.بازیکنان زیادی هستند که با آنها برخورد شد،مثل اریک کانتونا وستا های نامدار دیگر. برخورد با بازیکنان خطاکار هم امروز بنفع تیم ملی است ،هم آینده.هر مربی ای که مدیریت را بداند با صریح در این زمینه نظر بدهد این قائله برای همیشه از فوتبال ایران جمع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی