عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال: تصمیم گرفتیم دیگر حرف نزنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ در سمت خود ابقا شد.

بعد از اتفاقات و حواشی روزهای گذشته پیرامون تیم ملی و دراگان اسکوچیچ، کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته قبل رای به برکناری اسکوچیچ داد و خیلی ها فکر می کردند کار مرد کروات در تیم ملی به پایان رسیده است.

اتفاقی که رخ نداد و خروجی جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اعضای هیئت رئیسه، ابقای اسکوچیچ بود. بعد از پایان این جلسه شنیده ها حاکی از ناراحتی شدید چند عضو کمیته فنی بود که هیئت رئیسه برخلاف نظر آن ها رای به ابقای اسکوچیچ داد.

در همین خصوص با علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم تا در خصوص این جلسه و ابقای اسکوچیچ صحبت کنیم. مهاجم سابق تیم ملی در این خصوص گفت: واقعیت این است که ما تصمیم گرفتیم صحبت نکنیم و اگر قرار است حرفی از جانب کمیته فنی زده شود، توسط آقای قاسمپور به اطلاع مردم برسد.

شما بهتر است که در خصوص ابقای اسکوچیچ از آقای اصولی و یا سایر اعضای هیئت رئیسه سوال کنید چون آن ها بهتر می توانند به شما پاسخ دهند. همانطور که ما در خصوص برکناری اسکوچیچ دلایل خودمان را به صورت واضح بیان کردیم، امیدوارم اعضای هیئت رئیسه هم در خصوص ابقای اسکوچیچ دلایل خودشان را به صورت شفاف به مردم بگویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • زازا IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    آقا تازه فهمیده که نباید زیاد حرف زد
  • زازا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
    بنظرم فدراسیون فوتبال از خیابان سئول باید ببرن ژنو ایران(خلخال)- یا لاس وگاس ایران(زابل)، همه چیز درست میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی