افشاگری مهاجم محبوب درباره نحوه جدایی‌اش از پرسپولیس؛ در سوپرمارکت فهمیدم اخراج شدم/ بله؛ من از علی پروین عذرخواهی نکردم
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادموند بزیک مهاجم سابق پرسپولیس اعتقاد دارد تصمیم علی پروین برای اخراجش از پرسپولیس اشتباه بود.

ادموند بزیک، مهاجم سال‌های دور آرارات، پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران به مرور خاطرات خود از فوتبال پرداخت. او که در بهترین‌ سال‌های فوتبالش در سال ۸۰، از سوی علی پروین از پرسپولیس اخراج شد، حالا می‌گوید سرمربی وقت پرسپولیس به خاطر آن تصمیم اشتباه کرد. البته که چند سال بعد بزیک قصد داشت به پرسپولیس باز گردد اما با مخالفت پروین روبه‌رو شد. 

بزیک درخصوص اخراجش از پرسپولیس گفت: اختلاف مدیریتی در باشگاه میان آقای عابدینی و عباس انصاری‌فرد وجود داشت. ۱۵ نفر از بازیکنان به مهمانی آقای انصاری‌فرد رفتیم که بعد این حواشی به وجود آمد. ما آن زمان اصلا نمی‌دانستیم مدیرعامل چه کسی است. در آن زمان ما دو مدیرعامل داشتیم. آقای عابدزاده، شاهرودی و برخی از بازیکنان بودند که به مهمانی عباس انصاری‌فرد دعوت شدیم. در آن شب حتی قرار بود به یک عروسی بروم و به همین خاطر نمی‌خواستم در مهمانی شرکت کنم اما رفتم و بعد ۴۵ دقیقه به دنبال کار شخصیم رفتم.

افشاگری مهاجم محبوب درباره نحوه جدایی اش از پرسپولیس؛ در سوپرمارکت فهمیدم اخراج شدم/ بله؛ من از علی پروین عذرخواهی نکردم

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: بعد از آن مسئله آقای پروین از ما سوال کرد که چرا شرکت کردید، که ما گفتیم مدیرعامل باشگاه هستند و ما را دعوت کردند. بعد از چند روز هم آقای عابدینی ما را دعوت کرد و به آنجا هم رفتیم. بعد از آن دو جریان، در دو بازی تیم به میدان رفتم اما در تعطیلات عید نوروز به شمال رفته بودم که در یکی از سوپر مارکت‌ها درحال خرید بودم و اخبار ورزشی گفت که ادموند بزیک اخراج شده است. مسئول سوپرمارکت پرسید که اخراج شدید؟ در پاسخ گفتم که گویا ما را اخراج کردند. از آن ۸ نفری که اخراج شدند، ۷ نفر باز گشتند اما من بازنگشتم.

او در ادامه گفت: آقای پروین گفتند شما به دلیل فنی اخراج شدید اما اگر فنی بود در میان فصل بازیکن را اخراج می‌کردند؟ بازیکنی که از نظر فنی نمی‌خواهند را نگه می‌دارند و در آخر فصل می‌گویند که فلان بازیکن را نمی‌خواهم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پایان گفت: شاید کاری که من انجام دادم از نظر آن‌ها اشتباه بود اما از نظر من اشتباه نبود. آن‌ها عذرخواهی کردند و بازگشتند اما من این کار را انجام ندادم. اگر در پرسپولیس می‌ماندم، مثل خیلی از بازیکنان دیگر، فوتبالم نابود می‌شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی