رؤیای من برای بارسلونا؛ حالا وقت تمرکز بر خط دفاعی است/ یادتان باشد؛ فوتبال برای ما صبر نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، تاکید کرد که با وجود جذب روبرت لواندوفسکی، هنوز کارشان در بازار نقل و انتقالات تابستانی به پایان نرسیده است.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ پس از توافق تیم لالیگا با قهرمان بوندسلیگا با مبلغ ۴۲.۵ میلیون پوند، به چهارمین خرید باشگاه در این پنجره تبدیل شد. این بازیکن ۳۳ ساله اولویت بارسا در این پنجره بود.

حالا نگاه‌ها از نوک حمله به عقب چرخیده و لاپورتا برای خط دفاعی هم برنامه‌هایی دارد. آنها در حال حاضر با آوردن آندریاس کریستنسن از چلسی دفاع خود را تقویت کرده‌اند اما کارشان در این بخش تمام نشده است. ژول کونده از سویا و همچنین سزار آسپیلیکوئتا مدافع چلسی، به شدت مورد توجه باشگاه هستند. و لاپورتا تأیید کرده که قبل از بسته شدن پنجره در اول سپتامبر به دنبال نیروهای تقویتی بیشتری خواهند بود.

به نقل از نشریه «مارکا»، لاپورتا در مصاحبه‌ای با هریستو استویچکوف گفت: «ما می‌خواهیم یک تیم رقابتی بسازیم، افرادی که ژاوی می‌خواهد را در اختیارش می‌گذاریم و فکر می‌کنم در مسیر درستی هستیم. رویای من برای بارسا این است که دوباره به تیمی مدعی تبدیل شود و ما داریم روی این موضوع کار می‌کنیم. اگر شرایط اقتصادی ما خوب پیش نرود اوضاع دشوار خواهد شد. ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم. فوتبال صبر نمی‌کند، ما باید به آن برسیم. مهاجمان خوبی داریم و حالا وقت آن است که روی دفاع کار کنیم. ژاوی روی تعدادی از بازیکنان تمرکز کرده و من امیدوارم کاتالان‌ها بتوانند لذت بیشتری ببرند.»

لواندوفسکی با وجود شرایط مالی نامطمئن بارسا، انتقال خود را تکمیل کرد و این هفته برای اولین بار با هم‌تیمی‌های جدید خود در میامی ملاقات کرد.

باشگاه اسپانیایی هنوز نیاز دارد تا بخش بزرگی از هزینه‌های خود را در این تابستان پس بگیرد و تلاش می‌کند فرنکی دی‌یونگ را مجبور کند که به منچستریونایتد بپیوندد، اگرچه هافبک هلندی از خودش سرسختی نشان می‌دهد، به خصوص اینکه احساس می‌کند باشگاه به او بدهکار است.

با این حال، علیرغم مشکلات مالی، بارسلونا هنوز هم توانسته در بازار با بهترین‌های اروپا رقابت کند و برای جذب مهاجم لهستانی بایرن مونیخ رقابت سختی داشت. لاپورتا می‌گوید: «ما برای جذب لواندوفسکی با پی‌اس‌جی و چلسی رقابت کردیم و خود لوا هم می‌خواست به اینجا بیاید. بارسا مانند هر تیم بزرگ دیگری به مهاجمی نیاز داشت که نفوذکننده باشد و گلزنی کند. رابرت به شدت گلزن است و هر تیم بزرگی به چنین گلزن‌هایی نیاز دارد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی