نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شرط کادرفنی برای اردوی ترکیه پرسپولیس/ تیم گل‌محمدی همسایه استقلال می‌شود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی برای حفاظت بازیکنان و نگرانی بابت شروع مسابقات، خواهان دریافت پرواز چارتر برای اردوی ترکیه شده است.

در شرایطی که کادرفنی پرسپولیس جزو اولین تیم‌هایی بود که برنامه اردویی خارج از کشور را به مدیریت اعلام کرده بود و خواهان برپایی اردویی منظم برای آماده‌سازی تیم شده بود، هنوز این مهم به انجام نرسیده است.

در نهایت در فاصله ۲۰ روز به شروع مسابقات مدیریت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی اعلام کرده که شرایط برگزاری اردو در ترکیه و کمپ کایسری برای این تیم مهیا شده است.

این اردو در صورت تایید کادرفنی روز یکم مرداد استارت خواهد خورد. با این حال اکنون در صورت برپایی این اردو، پرسپولیسی‌ها ۱۰ روز مانده به شروع فصل جدید به تهران بازخواهند گشت. نگرانی بزرگ این تیم اما با آغاز موج جدید کرونا، وضعیت بازیکنان و اعضای تیم خواهد بود. براین اساس کادرفنی به مدیران باشگاه اعلام کرده برای حفظ سلامت بازیکنان و اعضای تیم در فاصله کم باقی مانده تا مسابقات، برای این اردو حتما پرواز چارتر گرفته شود و تمام حباب‌های مربوط به حفاظت بازیکنان رعایت شود تا کمترین مشکل از این بابت آنها را تهدید کند ‌و مشکلی برای شروع فصل نداشته باشند.

پیش از این قرار بود تمرینات تیم با برآورده شدن خواسته‌های بازیکنان و کادرفنی در خصوص تامین منابع مالی بابت پرداختی‌ها و همچنین جذب نفرات و دستیاران مدنظر صورت گیرد که این مساله محق نشده بود و اکنون باید دید با این درخواست برای پرواز چارتر موافقت صورت خواهد گرفت یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی