خرید خبرساز پرسپولیس؛ ستاره آماده تیم یحیی در بازی‌های تدارکاتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اغراق نیست اگر سعید صادقی را ستاره بازی‌های تدارکاتی پیش فصل پرسپولیس بدانیم.

سعید صادقی آقای پاس گل لیگ برتر در فصل گذشته در دیدار تدارکاتی برابر نساجی مازندران نیز تا زمانی که در زمین بود گُل کاشت! هافبک و وینگر ساروی پرسپولیس در جدال با نساجی هر کاری دلش خواست کرد.

صادقی به عنوان هافبک راست بازی را شروع کرد اما یحیی گل محمدی این اجازه را به او داده بود که جای خودش را به صورت مداوم با محمد عمری هافبک چپ پرسپولیس (در غیاب مهدی ترابی مصدوم) عوض کند. او یک پاس گل زیبا به مهدی عبدی داد و روی گل دوم پرسپولیس نیز نقش داشت و تا زمانی که در زمین بود، تیمش ۲ برصفر از نساجی مازندران پیش افتاد اما تعویض سعید صادقی ورق را به سود شاگردان حمید مطهری برگرداند. نساجی‌چی‌ها سوار بازی شده و با خیالی راحت تر جلو کشیده و از سمت چپ و راست با ارسال‌های خود موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شدند.

به گواه کارشناسان وینگر تکنیکی گل گهر در فصل گذشته، ستاره بازیکن تیمش و حتی لیگ برتر بود و آمار ۷ گل و ۱۴ پاس گل را از خودش به ثبت رساند. او در تابستان سال گذشته مورد توجه تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال قرار داشت و حتی چند بار با استقلالی‌ها مذاکره کرد، اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتر از سوی گل گهری‌ها مواجه شد و در این تیم ماند.

حکایت تابستان امسال اما کمی فرق داشت. سعید صادقی در سال جام جهانی دوست داشت بیشتر دیده شود بلکه بتواند به همراه تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سفر کند.برهمین اساس صادقی که قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده در نهایت تصمیم گرفت پرسپولیسی شود.

تصمیمی که خشم هواداران استقلال علیه کادر مدیریتی این باشگاه را در پی داشت. کار به جایی رسید که برخی دست اندرکاران باشگاه استقلال برای کاهش این اعتراضات، سعید صادقی را یک بازیکن معمولی خواندند.

این درحالی است که سعید صادقی به گواه شاهدان، ستاره بازی‌های دوستانه و تدارکاتی پیش فصل تیم پرسپولیس بوده است.

 صادقی خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاده و توانسته است در کنار میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی و... خودش را نشان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوراخ کن IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    یکی از اقدامات خیلی خوب پرسپولیس جذب صادقی بود واقعآ بازیکن با کیفیتی هست مسی آینده فوتبال ایران هست اگه پرسپولیس مغانلو را هم می‌گرفت چون بازیش به سیستم یحیی می‌خورد پرسپولیس کامل بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی