نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ستاره تازه‌وارد کره‌خوانی را شروع کرد/ ما از آنها بهتریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافینیا برزیلی هنوز به بارسا نیامده کری خوانی برای رئال مادرید را شروع کرده است.

رافینیا ستارۀ خط حملۀ بارسلونا که به تازگی از لیدز یونایتد به این تیم پیوسته است، از همین حالا تعصب خود را به این تیم ثابت کرده است.

بارسلونا بامداد چهارشنبه در آمریکا تیم اینتر میامی را با نتیجه ۶-۰ شکست داد. رقیب بعدی کاتالان‌ها در آمریکا، رئال مادرید در روز شنبه است.

رافینیا درباره بازی دوستانه مقابل اینترمیامی که در آن توانست یک گل بزند و دو پاس گل بدهد، گفت: «خیلی خوشحالم که اولین گلم را به ثمر رساندم. بازی خوبی بود و امیدوارم به عملکردم ادامه دهم.»

او سپس در مورد بازی بعدی تیمش مقابل رئال مادرید حرف زد: «بازی دوستانه با مادرید؟ مهم‌ترین چیز پیروزی است و از نظر من، بارسلونا از رئال مادرید بهتر است. ما چند بازیکن باکیفیت جوان داریم که کارهای فوق العاده‌ای انجام می‌دهند. آن‌ها همیشه برای قهرمانی می‌جنگند.»

این در حالی است که کاتالان‌ها تابستان شلوغ و پرکاری را تجربه می‌کنند. آن‌ها پس از کلی جر و بحث و دعواهای طولانی، قرارداد عثمان دمبله را تا ۲۰۲۴ تمدید کردند و سپس موفق شدند رافینیا را از چنگ چلسی و آرسنال در بیاورند و با او قرارداد امضا کنند.

بارسا همچنین در نهایت بعد از کشمکش های بسیار، روبرت لواندوفسکی ستاره سابق بایرن مونیخ را با مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیون یورو به خدمت گرفتند تا خط حمله آتشینی برای فصل بعد در اختیار داشته باشند.

علاوه بر آن، بلوگرانا فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به عنوان بازیکن آزاد در اختیار گرفت تا خطوط دفاعی و هافبک خود را نیز تا حدی تقویت کرده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    اشتباه اینو نگفته خودش هم تو استوری اینستا گذاشته که این حرف رو نزده و فقط گفته الکلاسیکوها بزرگترین بازی ها هستند برای بازی مقابل رئال صبر ندارم یه همچین چیزی رو گفته رسانه های مادریدی حرفش رو عوض کرده بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی