نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رقیب اصلی استقلال پرسپولیس است/ ساپینتو باید یک پلی‌میکر خوب بیاورد/ بهتر بود حسین‌زاده در استقلال می‌ماند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال معتقد است در لیگ جدید تنها پرسپولیس حریف اصلی آبی پوشان خواهد بود.

ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره انتقال حسین زاده به شارلروا بلژیک و شرایط این روزهای تیم استقلال صحبت‌هایی انجام داد که آن را در ادامه می‌خوانید:

به نظر شما یارگیری تیم استقلال تا اینجا چطور بوده است؟

به نظر من استقلال خیلی نیاز به یارگیری نداشت چون تیمش فصل قبل با همین نفرات قهرمان شده بود. شاید استقلال جزو معدود تیم‌هایی بود که می‌توانست با کمترین فعالیت در فصل نقل و انتقالات وارد لیگ آینده شود.

البته قبول دارید تعدادی از بازیکنان از این تیم جدا شدند؟

بله درست است تعدادی از بازیکنان رفتند اما نفراتی که جدا شدند نفرات تعیین کننده و اصلی ترکیب استقلال نبودند. ضمن اینکه استقلال تعدادی بازیکن جوان و آینده دار جذب کرده که می‌توانند با حضور در جمع نفرات استقلال شرایط خوبی را برای این تیم ایجاد کنند.

جدایی حسین زاده و انتقالش به شارلروا را چطور می‌بینید؟

به نظرم بهتر بود حسین زاده فعلا در استقلال می‌ماند و لیگ بیست و دوم را هم در کشورمان سپری می‌کرد. البته برخی تصمیمات کاملا شخصی است و نمی‌توان در این باره نظر داد اما تیم شارلروا نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتری خود ما هم ضعیف تر است و فقط شاید چون در اروپا قرار دارد به نظر می‌آید که شرایطی ویژه محسوب می‌شود. همین حالا خیلی از بازیکنان لیگ ایران را می‌توان در کشورهایی مثل سوئد، سوئیس یا نروژ به میدان فرستاد. این شرایط حتی برای کشور پرتغال هم مطرح است. لیگ‌های درجه دو و سه اروپا غیر از یکی دو باشگاه معتبر و مشهور تیم‌های مطرحی ندارند و اگر شما یک ایجنت خوب داشته باشید خیلی راحت می‌توانید به این تیم‌ها منتقل شوید.

رقیب اصلی استقلال پرسپولیس است/ ساپینتو باید یک پلی میکر خوب بیاورد/ بهتر بود حسین زاده در استقلال می ماند

درباره اردوی  در ترکیه صحبتی دارید؟

این اردو از دو نظر خیلی خوب است. یکی اینکه بازیکنان فرصت آشنایی بیشتر با کادر فنی را پیدا می‌کنند و ارتباطات دوستانه بین نفرات تیم بیشتر می‌شود. در وهله دوم هم استقلال می‌تواند با انجام چند بازی دوستانه آمادگی اش را بیش از پیش بالا ببرد. فقط امیدوارم ساپینتو بتواند یک‌هافبک بازیساز خوب برای استقلال به خدمت بگیرد.

به نظر شما استقلال‌هافبک بازیساز ندارد؟

در شرایطی که استقلال مهاجم زیاد جذب کرده حتماً لازم است بازیکنی پشت سر این نفرات باشد که بتواند خط حمله را به خوبی تغذیه کند. اگر حسین زاده را جدا شده از استقلال بدانیم تعداد نفرات بازیساز وهافبک‌های نفوذی این تیم کم می‌شود. به همین خاطر یک نفر لازم است که بتواند مهاجمان را به خوبی تغذیه کند. 

به نظر شما رقبای اصلی استقلال در لیگ آینده کدام تیم‌ها هستند؟

من فکر می‌کنم فولاد، تراکتور، سپاهان و گل گهر تیم‌های خوبی در لیگ آینده باشند اما پرسپولیس می‌تواند حساسیت ویژه‌ای برای لیگ آینده ایجاد کند. چون به نظرم این تیم به درستی نقاط ضعف خودش در فصل گذشته را پوشش داده و می‌تواند از جمله رقبای اصلی استقلال به شمار برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الهام IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    کاملا درست گفته
  • استقلال مظلوم افتاده دست لنگیا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    چرا استقلال پلی میکر خوب نمیگیره مدیران ومشاوران فوتبالی ما در حال چکاری هستن این فصل دیگه قرار نیست با سیستم مجیدی بازی کنیم که نیاز به پلی میکر نباشه قطعاً به هوادارا قول میدم آخرش فصل که شروع شد متوجه این مشکل میشن و میگن مجبوریم نیم فصل بخریم نیم فصل هم میگن بازیکن خوب پیدا نمیشه ودر آخر لیگو صرفاً برای نداشتن یک پلی میکر خوب از دست میدیم همین شما هم برای ساپینتو حیاکن رها کن سر میدی ولی مدیر خائن همچنان سرجاش نشسته ودر حال خندیدن به سادگی ماست
  • محمود IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    دنیا دیگه به سمت پلی میکر نمیره
    • Ali IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      آقا محمود پلی میکر ویا بازی ساز در هر تیمی وجود داشته و دارد و خواهد داشت ولی در تیم وسیستمی، در وسط زمین در جای دیگر در جناح راست ودر مکانی دیگر در طرف چپ زمین ودر بعضی موارد و مواقع در چپ و راست زمین وجود و حضور دارد و اینطور نیست که دنیا از این رویه چشم پوشی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی