نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مرتض فنونی زاده
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من خیلی دوست داشتم که پیمان بابایی را جذب می‌کردند. خودش هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید.

خبر ورزشی-سعید زارعی: چند روز قبل قرار بود پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال برای یادبود درگذشتگان حادثه متروپل آبادان مسابقه دوستانه ای برگزار کنند. دیداری که به دلیل تاخیر چند پیشکسوت پرسپولیس و نرسیدن آن‌ها منتفی شد و نتیجه بازی هم ۳ بر صفر به سود استقلال اعلام شد. در همین خصوص با مرتضی فنونی زاده که یکی از اعضای تیم پیشکسوتان پرسپولیس بود، گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

استقلالی‌ها مدعی شدند شما ترسیدید و در بازی مقابل آن‌ها حاضر نشدید. ماجرا چه بود؟

بابا ترس کدام است. این حرف‌ها چیست. تعداد زیادی از بچه‌های ما نتوانستند بیایند، چون خودشان درگیر تیم‌هایشان بودند. کلا ۷ نفر بودیم. بعد ۲ نفر اضافه شدیم و من هم پیشنهاد دادم که ۹ به ۹ بازی کنیم ولی استقلالی‌ها قبول نکردند. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از ساعتی که اعلام شده بود، ما ۱۱ نفر شدیم ولی چون دیر شد، بازی را ۳ بر صفر به نفع استقلال اعلام کردند. من هم به نمایندگی از تیم خودمان از بازیکنان و کادر استقلال عذرخواهی کردم. من نمی‌دانم چرا بعضی از آن‌ها عنوان کردند که ما ترسیدیم. آنقدر در دربی‌های واقعی آن‌ها را بردیم که این بازی‌ها حتی شکست خوردن در آن هم ارزشی ندارد. ضمن اینکه هدف ما کار خیر بود و اصلا نتیجه اهمییتی نداشت.

پرسپولیس ۲ ماه است که درگیر خرید کاسیانو شده ولی هنوز این بازیکن را ندیدیم. به نظر شما بهتر نیست که به سراغ گزینه دیگری بروند؟

نمی‌دانم واقعا چه بگویم. مگر همین عبدی یا پاکدل خودمان ضعیف هستند که ۲ ماه انرژی خودشان را روی کاسیانو گذاشتند. عبدی مهاجم بسیار خوبی است ولی ترس این را دارد که به او بازی نرسد و یا همیشه استرس تعویض شدن را دارد. من به او می‌گویم، به خودت بیا و بیشتر تلاش کن تا کسی جرات تعویض کردنت را نداشته باشد. اجازه بدهید یک خاطره از علی آقا پروین بگویم.

آقای عبدی؛ کمی به خودت بیا !/ ترس کجا بود؟ تا دلتان بخواهد استقلال را بردیم/ این مهاجم پرسپولیسی بود؛ مفت از دستش دادیم

بفرمایید.

یکبار درجام باشگاه‌های تهران با بانک ملی بازی داشتیم که تیم بسیار خوبی بود. فرشاد پیوس و کریم باوی مهاجمان ما بودند. تیم تا دقیقه ۶۰ گلی نزد و علی آقا فورا کریم را بیرون کشید. آن موقع هواداران کمی‌از این تصمیم ناراحت شدند که باوی داشت خوب بازی می‌کرد، چرا تعویض شد. علی آقا هم بعد از بازی در جواب خبرنگاران گفت: فرشاد همیشه بوی گل می‌دهد و باید در زمین بماند. جالب است بدانید همان بازی را با گل فرشاد بردیم.

به نظر شما پرسپولیس با توجه به این نقل و انتقالات می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و تمرینات هم به موقع استارت خورد. اگر یک یا دو مهاجم جذب شود، پرسپولیس مدعی اول قهرمانی خواهد بود. من خیلی دوست داشتم که پیمان بابایی را جذب می‌کردند. خودش هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید ولی آنقدر دست روی دست گذاشتند که طرف به استقلال رفت. به نظرم بابایی خیلی به درد پرسپولیس می‌خورد.

در خصوص کاندید شدن مجدد تاج چه صحبتی دارید؟

با توجه به باز بودن پرونده ویلموتس باید بلافاصله سازمان بازرسی کل کشور ورود کند تا مشخص شود که چه کسانی خطاکار بوده‌اند. فکر می‌کنم خیلی‌ها با توجه به اینکه قرار است چند میلیون دلار به حساب فدراسیون ایران واریز شود، بوی کباب به مشام‌شان خورده است و کاندید ریاست فدراسیون شدند. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی در جام جهانی بیافتد. تنها دلخوشی مردم این فوتبال است. امیدوارم مجمع فدراسیون تصمیم درستی بگیرد و در شهریورماه، گزینه درستی برای ریاست فدراسیون انتخاب شود.

اسکوچیچ هم که ماندگار شد...

به نظرم باید او را کنار می‌گذاشتند. او به درد جام جهانی نمی‌خورد. من فکر می‌کنم بهترین گزینه برای تیم ملی مربی ایرانی بود. با این حال برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم نتایج خوبی در جام جهانی کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حقیر لنگی نباشیم IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    بین دو برادر انقدر فرق باید باشه یکی مثل اقا مهدی فنونی زاده که شوت دروازه سلام الهال عربستان رو سوراخ کرد از نظر معرفت هم که یک دنیا فاطله هست در ضمن ... الان برادر لنگی برای تو زشت نیست اخر عمری پاچه خواری مربی میکنی که اگر تو فدارسیون بی در پیکر ایران نبود اسکویچ نهایت از تیم اطلی صنعنت نفت تنزل میکرد به هدایت امید های نفت اسکویچ تو روی هم یک پای چپ طارمی نمیشند اخه تو اسکویچ حتا در حد دیدن لیگ اورپا نیستی چه خواسته به چلسی منچستر گل بزنی تو لیگ پرتقلال اقای گل بشی هوداران اسکویچ همان لنگی های هستند که باعث اخراج بهترین مربی تاریخ ایران کارلوی کیروش شدن از همه بیشتر عاشق ایران هستم ولی تیم ملی فوتبال نه سیاست مافیا فردای بازی با انگلیس متوجه خواهید شد حقیران لنگی صفت
    • کوهمره_جروق IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      این جمله فنونی زاده👈.(به نظرم باید او را کنار می گذاشتند. او به درد جام جهانی نمی خورد.)این کجاش حمایت از اسکوچیچ هست.اول جمله را کامل بخون و بعد نظر بده.
    • Ali IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      کاربر به نام «حقیر لنگی نباشیم »:حقیر کسی است که تیتر معرفی خودش پر ازحقارت است که ازوجود متعفن چون تویی بیرون ریخته است. مثل : مانند ازکوزه همان برون تراود که در اوست.پس یاد بگیر زیبا ودرست صحبت کنی تا درست و زیبا بشنوی و درونت که روان وروح پاک آفریده ی خداوند است زیبا شود و این و یا آن زیبایی از کوزه وجودت برون تراود و معطر نماید فضا را ،نه مانند حالا که...
    • سلام IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
      ای بدبخت بیچاره نوای کیسه کش اولا حقیر خودتی نه پرسپولیس دوما بدبخت همون مهدی فنونی که ازش دم میزنی و بهش میگی مرد با معرفت اصلا مرد نیست از معرفت بویی نبرده یکی از دلایلش اینه که این میدی فوتی مگه همونی نیست که به ناموس سپهر حیدری توهین کرد و تهمت زد کدام مرد بامعرفت به ناموس کسی تهمت میزنه یا مگه همین میدی فوتی تو اداره پلیس جلوی دوربین از سپهر پرسپولیسی ها عذرخواهی نکرد مگه همونجا قول نداد تعهد نداد که دیگه به سپهر و پرسپولیس توهین نکنه پس چرا بعد ی مدت دوباره توهین کرد و زیر حرفش زد از همه بدتر اگه مرد بود عذرخواهی و التماس نمیکرد مثل ی مرد واقعی پای حرفش میماند میرفت زندان حبس میکشید ولی جلوی دوربین التماس نمیکرد خودشو خرابتر نمیکرد بگه قلط کردم اون کارش معنیش قلط کردم بود پس دیگه به اینجور کسی نگو مرد کلمه با معرفت را خرابش نکن مرد به امثال کریم باقری میگن تا حالا به استقلال توهین نکرده وقتی به استقلال گل زد بعد بازی از هوادارای استقلال عذرخواهی کرد بابت اینکه با گلش ناراحتشان کرده پس بیچاره بین مرد و انسان واقعی و ی حقیر بد دهنی مثل میدی فوتی فرق بزار و با هم مقایسه نکن
  • یتیمای بابا مسعود IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    قابل توجه لنگیا که از شدت سوزش میگن پیمان بابایی بازیکن خوبی نیس🤪🤪🤣🤣 به پدرتون احترام بگذارید 🤣🤣
  • م.ر IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    جناب کبیر کیسه کش نباشیم حق با شماس ، فدراسیون بی در وپیکره ...چون یه کیسه کش سرپرستی اونجا رو بر عهده گرفته
  • gaber IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    هرچی مصاحبه و حرفه همه از مدافعین و هافبک هاست بابا پیوس باوی و بقیه مهاجمین پیشکسوت راجع به مهاجم خوب نداشتن تیم صحبت نمیکنند . پرسپولیسیهایی که در تهران هستید اگر دیر بجنبید و اعتراض به نداشتن مهاجم نکنید هیچکس نمیتونه کاری بکنه مدیریت تیم و معاونش بازیکن گرفتن ولی تیمی که مهاجم نداره بدرد چی میخوره . بخدا بجنبید اینجا تنها جاییست که ضرر میکنیم و سالها قهرمانی ما میره در پستوهای خالی گلمحمدی و درویش و محمدی معاون .بجنبید مهاجم خوب نداریم و تا بخواهید رقیب مهاجم میاره . مربی ما نقطه ضعفش همین نداشتن گلزنیست که در هیچکدام از تیمهایش گلزن برتر وجود نداشته و تیمش بازی خوب میکنه ولی نتایج با ۱ یا ۲ گل بیشتر نیست .
  • لنگ مایه ننگ IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
    جالب است پیروزی چی هوایی که در بال کامنت گذاشته اند آنقدر خودشیفته ذات ناپاک خودند که به دیگران می گویند ادبیات پاک داشته باش.... تی خدا با اینها هشتاد میلیون نفریم
    • کیارش US ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      مایه های ننگ شماهایین که دهنتونو به بی احترامی باز میکنین و چیری میگین که برازنده خودتونه تو تیمتون ادعای مکتب دارین و بعد همسر پیشکسوت درگذشتتون به بازیکنی که سن نوه اشه توهین میکنه و اینم از ادبیات شما ادم بزرگ بزرگ رفتار میکنه ادم حقیر حقیر رفتار میکنه شماها حقیرین با پیروزی گفتن توهین به بازیکن رقیب و توهین به تیم حریف چیزی از پرسپولیس کم‌نمیشه ادمی که چیزی نداره مدام ادعای داشتنشو میکنه انگلیسیا مدام نمیگن مکتب لیورپول درحالی که دیدیم چه احترامی به حریف گذاشتن که فرزند بازیکنشون مرده بدنیا امده بود بعد شماها(بعضیا البته) فقط برای اینکه عقده های حقارت خودتونو التیام بدین مدام به تیم های دیگه توهین میکنین اشکال نداره از کوزه همان برون طراود پس خودتونو تا میتونید نشون بدین که ییشتر ذاتتون مشخص میشه
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    اینقدر به پرسپولیس و رنگ سرخ پیراهنش توهین نکنید قطعا در جام جهانی حداقل یه بار پیراهن تیممون به رنگ سرخ خواهد بود با افتخار. بازیکنانش هم که تیم را به جام جهانی بردند هم حصور دارند . کریم باقری و هاشمیان هم هستن ـ بازیکنان کیسه هم از خونه باید بشینن اونا را تشویق کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی