نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
دلیل بازگشت بازیکن باتجربه به ایران/ می‌خواهم به تیم ملی برگردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اشکان دژاگه با وجود اینکه یک فصل دیگر با الشحانیه قرارداد داشت از تیم قطری رضایتنامه گرفت و به تیم فولاد ملحق شد و قرار است دراین تیم کاپیتان باشد.

طیبه کریمی-خبر ورزشی:ابتدا باشگاه قطری مخالف جدایی اشکان دژاگه بود اما در نهایت با صحبت های صورت گرفته از سوی این بازیکن حاضر شد رضایتنامه اش را برای باشگاه ایرانی صادر کند. دلیل مخالفت باشگاه الشحانیه هم این بود که برای صعود به لیگ ستارگان قطر تلاش می کند و برای دست یابی به این مهم روی بازیکنانی چون اشکان دژاگه حساب ویژه ای باز کرده است.

اشکان دژاگه در صحبت هایی که با سعید یونسی سرمربی ایرانی تیم الشحانیه و هم چنین سران باشگاه داشت اعلام کرد می خواهد به اردوی تیم ملی برگردد و شانس خود را برای برتن کردن پیراهن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ بیازماید و بازی در تیم جواد نکونام به او کمک خواهد کرد که به این هدف نزدیک شود. در روزهایی که اشکان دژاگه این بحث را مطرح کرد جواد نکونام یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی بود و او این شانس را داشت اما با ابقای اسکوچیچ این شانس برای او کم شد. اما در نهایت باشگاه الشحانیه حاضر شد رضایت اشکان دژاگه را برای حضور در اردوی تیم فولاد صادر کند.

 دژاگه به بهانه شرایط سنی اش از اردوی تیم ملی توسط اسکوچیچ کنار گذاشته شد. او بعد از این اتفاق در این خصوص موضع گرفت اما سرمربی تیم ملی واکنشی از خود نشان نداد. اشکان دژاگه در حالی برای بازگشت به اردوی تیم ملی تلاش می کند که ۳۶ ساله شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ...... IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    یه زمانی بله بازیکن خیلی خوبی بودی ولی الان تو تیم ملی جووناشم پشت در موندن شما که جای خود داری البته با احترام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی