نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مصاف تیم مورایس با یک تیم خارجی در استادیوم نقش جهان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سپاهان که در ترکیه اردوی تدارکاتی بر پا کرده است و در تلاش برای بازی با تیم های خارجی است در ایران و در استادیوم نقش جهان هم یک بازی دوستانه خارجی برگزار خواهد کرد.

خبر ورزشی – با اعلام محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان باشگاه کازا اسپورت قهرمان لیگ فوتبال سنگال اعلام آمادگی کرده که یک بازی دوستانه را در اصفهان در برابر تیم سپاهان انجام دهد.

او در توضیح بیشتر در این باره می گوید: « البته هنوز برگزاری این بازی قطعی نشده و مذاکرات اولیه صورت گرفته اما اگر سفر این تیم قطعی شود بازی روز ۵ آگوست انجام خواهد شد. با مشارکت در دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان و سفارت ایران در سنگال به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور برگزار شود. مسئولین باشگاه سنگالی نیز چندی پیش به اصفهان سفر کردند و از امکانات  باشگاه سپاهان بازدید داشتند. برگزاری این بازی جزو ابعاد کاری است که دنبال می‌کنیم و ان‌شاالله بتوانیم با توجه به برنامه ریزی، کارمان را جلو ببریم.»

مصاف دوستانه تیم های ایرانی با تیم های خارجی کمتر در ایران انجام شده و چنین بازی های دوستانه ای بیشتر در ترکیه و در کمپ های این کشور برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی