نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
۴ |
۵
ضرر ۲۵۰۰۰۰۰ دلاری استقلال بابت یک ستاره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال به خاطر ضعف فاحش مدیریتی و البته به خاطر یک بند فسخ ۲۵۰ هزاردلاری امیر حسین حسین زاده را از دست داد.

شاید مدیران وقت استقلال اصلا فکر نمی‌کردندحسین زاده آن قدر پیشرفت کند که ترانسفرشود و آنها قطعا به اندازه ایجنت این بازیکن فوتبال شناس و بازیکن شناس نبودند که آینده این بازیکن را حدس بزنند و حالا هم دود این ماجرا به چشم استقلال می‌رود که ستاره خود را از دست می‌دهد و فقط ۲۵۰ هزار دلار نصیبش می‌شود.

استقلال ۲۵۰ هزار دلار می‌گیرد اما مسلما ۱۰ برابر این مبلغ ضرر می‌کند چون سال آینده شارلوا کاری را با حسین زاده می‌کند که قبلا با کاوه رضایی کرده بود. آنها با چند برابر قیمت همین حسین زاده را می‌فروشند و به جان مدیران استقلال دعا می‌کنند!که این قدر راحت و عجیب چنین بازیکنی را از دست دادند. روزی که نوشتیم قرارداد حسین زاده بند جدایی دارد همین هوادارانی که امروز به حسین زاده فحش می‌دهند، به ما تاختند اما با گذشت زمان مشخص شد که ماجرای بند جدایی صحت دارد و این اشتباه غیر قابل باور مدیران وقت استقلال بوده که باعث چنین وضعیتی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پهلوان وریا غفوری IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
    یکی به من توضیح بده مگه قانون نیست افرادی که سربازی نرفتند حق خروج از کشور ندارند؟؟؟ در خوشبینانه ترین حالت ممکن یک ودیعه واقعا سنگین از فرد خدمت نرفته(ولی در حال تحصیل) گرفته میشه تا به خارج بره همین هم حسین زاده که صد در صد سرباز هست ارائه نکرده !!
    • ساوالان IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      توضیح بدم!!!!!!! اگه سرباز بوده چطور برای تیم حکومتی بازی می کرده!!!!!! البته استقلال فراقانونی هست..دو بازیکن ملوان را اوردید برایشان مدال دادید!!!!!! پارسال اون جام را برای شما هدیه دادند. پاتوسی یادتان هست غیر قانونی اوردید . بعد بازیکن گابنی معیش گرفتید. کرونای محرمانه را اوردید.. پارس جنوبی و پیکان را حذف کردید. داور دربی برای شما قهرمانی اورد رکورد پنالتی را شکستید..!!!.... و در اخر .حسین زاده بازیکن تیم ملی هست. و تا 28 سالگی می تواند معافیت بگیرد!!!!!!!!!!
    • اس اس آس تهران IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
      هردوی شما اشتباه میکنید و رفتید توی باقالی ها مخصوصا اون ساوالان که فقط تهمت و افترا بلده انشالله که همینجوری بار گناهانش زیاد بشه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    حسین زاده هنگامی که به استقلال پیوست یک بازیکن گمنام بود وبا درنظر گرفتن رویه فعلیه باشگاه های ایرانی اینکه برای یک بازیکن گمنام رقم ۲۵۰هزار دلار بعنوان فسخ قرار داد در نظر گرفته بشه کار غیرمعقولی نیست،،‌ زیرا که قرار دادش بلندمدت نبوده واینکه نگارنده دراینجا مدعی هست که پس از یک فصل حضور در بلژیک قیمتش از مرز دومیلیون وپانصد هزار دلار فراتر خواهد رفت هم از جمله ادعاهای باری‌به‌هرجهت هست که به خیییلی از چیزها بستگی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی