نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مدعی شد که تمامی نتایج تیم ملی در جام جهانی برعهده اوست و تلاش می‌کند شرایط خوبی را در جام جهانی رقم بزند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی ۵۳ ساله تیم ملی فوتبال ایران در دو هفته گذشته سخت‌ترین روزهای دوران مربیگری‌اش را گذرانده و تا نزدیکی‌های از دست دادن جایگاه خود در تیم ملی پیش رفت اما در نهایت حکم برکناری او که از سوی کمیته فنی صادر شده بود، توسط هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال وتو شد تا سرمربی کروات در جام جهانی همراه تیم ملی ایران باشد و ملی‌پوشان را در مصاف با انگلیس، ولز و آمریکا هدایت کند.

اسکوچیچ در شرایطی سکاندار تیم ملی ایران باقی ماند، که از سوی بخشی از جامعه هواداری فوتبال ایران، انتقادات تندی نسبت به عملکرد او وارد بوده و طرح صحبت‌هایی پیرامون بی‌انضباطی‌های رخ داده در اردوی ملی باعث شد تا فشارها روی سرمربی کروات بیشتر شود و در نهایت او امروز در گفتگویی تلویزیونی نسبت به حواشی شکل گرفته پاسخ داد و به نوعی سکوت خود را بعد از امضای حکم ابقایش در تیم ملی، شکست.

بازیکنان حق ندارند در سازماندهی تیم دخالت کنند

دراگان اسکوچیچ در بخش اولیه صحبت‌هایش نسبت به جنجال پیش‌آمده درباره عدم مدیریت درون اردوی تیم از سوی او، واکنش نشان داد و در توضیح عدم مشخص بودن زمان صبحانه تیم گفت: «خیلی کارهای مهمی انجام شده ولی فقط به موضوع صبحانه می‌پردازند. قطعا بازیکنان تصمیم گیرنده زمان صبحانه نیستند. وظیفه آن‌ها بازی کردن به بهترین شکل ممکن است. سازماندهی تیم چیزی نیست که بازیکنان بخواهند در آن دخالت کنند. حوزه وظایف آن‌ها ارائه بهترین نمایش ممکن در هر بازی است.»

اسکوچیچ به صورت غیرمستقیم به انتقادات طارمی درباره حضور پرشمار بازیکنان در اردوهای اخیر ملی پاسخ داد و گفت: «الان می بینم که صحبت هایی در مورد تعداد بازیکنان در اردوهای قبلی می شود. این موضوعی بود که به صورت استثنا پیش آمد و به خاطر اختلاف با سازمان لیگ و برنامه ریزی آن‌ها بود. به خاطر همین مجبور شدم تعدادی را بیشتر از حالت عادی دعوت کنم. در اردوی جدید هم مثل همیشه تعداد استانداردی خواهیم داشت که بیشتر از آن نمی‌شود.»

سرمربی کروات تیم ملی در ادامه توضیحات خود پیرامون علل دعوت از بازیکنان پرشمار گفت: «بازیکنان زیادی دعوت شدند ولی خیلی از آن‌ها نتوانستند به ترکیب تیم راه یابند. باید بازیکنانی که حس می‌کنم می‌توانند کمک کنند به اردو دعوت کنم تا ببینم در آن شرایط خواسته‌های مرا درک کرده و می توانند چیزی را که انتظار دارم در زمین پیاده کنند یا خیر. گزینه‌های دیگر از جمله موارد رفتاری را باید بررسی کنم تا این که اجازه بدهم یک بازیکن پیراهن تیم ملی را بپوشد.»

کنایه های عجیب اسکوچیچ؛ فقط خنده های من را دیده اید اما یک اژده های درون دارم که هنوز ندیده اید!/ به رفتار بازیکنان برای دعوت به تیم ملی دقت می کنم

اسکوچیچ و پیش‌اردوی ملی؛ برنامه لیگ تغییر می‌کند؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از برنامه‌ریزی‌های خود برای برگزاری پیش‌اردو قبل از آغاز فیفادی ماه سپتامبر صحبت کرد و توضیح داد: «احتمالا قبلا از اردوی شهریور یک پیش‌اردو داشته باشیم. در این اردو بازیکنان لیگ برتری حضور خواهند داشت و تعداد از این نظر شاید در ابتدای اردو بیشتر باشد. دلم می‌خواهد که بتوانم زمان بیشتری را با بازیکنانی که مخصوصا در لیگ ایران هستند، در اردوی خارج از فیفادی بگذرانم.»

دراگان اسکوچیچ با اعلام خبر سفر قریب‌الوقوع خود به ترکیه برای ارزیابی اردوی پیش‌فصل تیم‌های لیگ برتری گفت: «تا قبل از اردویی که در پیش داریم، زمان هست و برنامه این است که بازی تیم‌هایی مثل استقلال، گل گهر و سپاهان و ... که در ترکیه اردو زده‌اند را ببینم. فکر می‌کنم پرسپولیس هم آنجا اردو داشته باشد. من همیشه با آغوش باز برخورد کردم و همیشه گزینه‌ها را بررسی می کنم تا بهترین ها به تیم ملی دعوت شوند.»

اژدهای درونی من را در درون تیم دیده‌اند!

اسکوچیچ با اشاره به ناراحتی و دلخوری‌اش از حواشی شکل گرفته در روزهای اخیر گفت: «یکی از دلایلی که نسبت به گذشته خوشحال نیستم، همه شایعاتی است که می شنوم. همه عمرم را در فوتبال گذرانده‌ام و عاشق فوتبال هستم. سعی می کنم روحیه مثبت و لبخندم را همیشه حفظ کنم. خیلی از گروه ها بودند که بخاطر منافع خود می خواستند ما را زمین بزنند ولی من هم یک اژدهای درون دارم که شاید خیلی دیده نشده ولی درون تیم خیلی ها با آن سر و کار داشته‌اند!»

سرمربی تیم ملی ایران گریزی هم به مشکلات مدیریتی فدراسیون فوتبال زد و ضمن توضیح تغییر و تحولات انجام شده در فدراسیون گفت: «زمانی که به تیم ملی آمدم تا الان ببینید چند بار مدیریت فدراسیون تغییر کرده است. مشکلات و بی‌ثباتی‌های زیادی به وجود آمد. این شرایط آشفته را وقتی با نتایج درخشان تیم کنار هم می‌گذارید متوجه می‌شوید که من هم یک نقشی دارم که احتمالا آنجا کار کرده و اقداماتی صورت گرفته که به این نتایج ختم شده است. مطمئن باشید در آینده انرژی و انگیزه من چند برابر خواهد شد.»

کنایه های عجیب اسکوچیچ؛ فقط خنده های من را دیده اید اما یک اژده های درون دارم که هنوز ندیده اید!/ به رفتار بازیکنان برای دعوت به تیم ملی دقت می کنم

تمام نتایج و فشارها را به جان می‌خرم

دراگان اسکوچیچ درباره انتظارات مطروحه از او و این‌که آیا نتایج تیم ملی در جام جهانی را می‌پذیرد، گفت: «من مسئولیت این تیم را به عهده دارم. تمام نتایج و فشارها را به جان می‌خرم. همه عمرم را در فشار فوتبال گذراندم و به آن عادت دارم. همان‌طور که نتایج قبلی را می‌توانید به اسم من بدانید، نتایج آینده هم به همین شکل خواهد بود. مطمئن باشید که کار بچگانه‌ای از من سر نمی‌زند. قطعا ما به زمین می‌رویم که در هر بازی نتیجه بگیریم.»

اسکوچیچ با اشاره به سبک بازی تیم ملی در جام جهانی گفت: «قرار نیست فوتبال صددرصد تهاجمی و بدون توجه به دفاع داشته باشیم. برقراری تعادل در تیم، خواسته ماست. به دنبال این هستیم که در چهار بعد حمله، دفاع، انتقال به حمله و انتقال به دفاع بهترین عملکرد را داشته باشیم. دلم می‌خواهد که بتوانیم مقابل هر سه حریف حمله و موقعیت سازی کنیم و صرفا تیم مدافع نباشیم.»

همه بازیکنان تیم باید حس کاپیتانی را داشته باشند

سرمربی تیم ملی ایران واکنشی هم به شایعات پیرامون تغییر کاپیتان تیم ملی بعد از حواشی روزهای گذشته داشت و گفت: «ما باید مدام در مورد شایعات حرف بزنیم. می‌دانیم که سنت این بوده که بازیکن باسابقه کاپیتان باشد ولی این‌گونه نیست که کاپیتان یک نفر باشد. هر کدام از بازیکنان که پیراهن تیم ملی را به تن می‌کنند، باید حس کاپیتانی داشته باشند، چون نماینده یک ملت هستند. قطعا بازیکنان تیم ملی این ذهنیت را دارند.»

اسکوچیچ در پاسخ به این‌که چه کسی در جام جهانی کاپیتان تیم ملی خواهد بود، توضیح داد: «معمولا بازیکن باتجربه در تیم کاپیتان است. بازیکن باتجربه‌تر از این نظر کاپیتانی می‌کند که راه را به بازیکنان جوان‌تر نشان دهد. من هم در آینده قصد ندارم بازیکن جوانی را به عنوان کاپیتان انتخاب کنم. باید واقع بین باشیم و به خودمان یادآوری کنیم که مقابل چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. نباید سقف آرزوها را کوتاه کنیم ولی هدف و انتظارات در جام جهانی مشخص است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • اشکان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    شخصیت اسکوچیچ‌ آدمو یاد گوران اریکسون سوئدی میندازه ، ما به آدمای جنتلمن نیاز نداریم باید دائم توهین بشنویم! در کوچه خیابون هم وضع همینه هر کسی ساکت باشه فکر می‌کنیم خل و ساده و برعکس آدمای بی ادب رو مهم و بزرگ میدونیم!!!
    • آرش IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      آخه چقدر حرفهای غلط و نادرست می گویی واقعا اگه اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بمانه بعد از جام جهانی نباید یقه امثال تو را به خاطر حمایت از اسکوچیچ رها کرد
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      بله دوست عزیز کاملا درسته متاسفانه در جامعه ما صداقت ارزش‌اجتماعی نیست.
    • پدرام CA ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      آقا آرش اگر اسکو عوض شد و تیم کیسه گل شد اونوقت ما امثال آشما رو کجا پیدا کنیم و یقه تون رو بگیریم؟
    • حسین IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      چی می گی بچه ؟ مگه کلاسه اخلاقه؟ مگه قراره به دنیا نشون بدیم چ مربی با اخلاقی داریم؟ یه مربی باید بیش از هر چیز دیسیپلین داشته باشه، والا چطور‌ ممکنه کسی حرفش رو گوش کنه. واسه کی دارم توضیح می دم واقعا ؟ اینا تیم ملیشون پرسپولیسه
    • سعید IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      بازیکن اگه غیرت داشته باشه چوب خشکم بزاری بالا سرش بازی خودش و انجام میده. دودستگی به دلیل اینه مدیران ایرانی عادت کردن یکی مثل کیروش امرونهی کنه بهشون. ما با اسکوچیچ سریعترین و ارزانترین انتخابی جام جهانی و داشتیم. چرا نباید بمونه؟
    • آرش IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      در جواب پدرام که مثل اشکان مرتب از اسکوچیچ حمایت می کنند اول فکر کن بعدا صبحت بکن با وجود اسکوچیچ هست که تیم ملی در جام جهانی کیسه گل می شه در ضمن تا شهریور هست که اسکوچیچ سرمربی هست بعد از انتخاب رییس جدید اسکوچیچ هم دیگه روی نیکمت نخواهد بود
    • ناصر IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      آقای آرش حالا مگر در دو جام جهانی قبلی با آن هزینه هنگفت می روش قهرمان جام جهانی شدیم ؟؟ آیا از او و هوادارنش پرسیدید چرا از گروه خود صعود نکردیم؟؟ آیا پرسیدید چرا در آسیا به هیچ جایی نرسیدیم ؟؟ چگونه الان دارید از حالا خط و نشان می کشیدید؟؟
  • محمد US ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    اوه اوه چه ابهتی! اژدها وارد میشود و خشم اژدها!ضمنا همه سوالات طارمی رو پاسخ ندادی. برای تعداد بازیکن و صبحانه بخشیده شدی ولی مافیا تا 4 صبح و همبرگر نصفه شب چی شد؟ خوابیدن تا لنگ ظهر چی؟ چرا اینا رو جواب ندادی اژدهاکوچیچ درونی
    • صن صن IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      محمد طرز فکرت و گروه خونی شما بیشتر با فوتبال و فرهنگ علی اصغری میخوره و برا تو ادمای چون استیلی مظلومی و ...خوبه که باب دلت از هیچی نداشته فنی شون صحبت کنن و توهم با همین دیدگاهت آدما رو ببینی
    • مصطفی IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      ماشاللله بچه های تیم ملی عاقل وبالغ هستن و همه شون هم مدعی حرفه ای بودن و زشته که مثل بچه های کوچیک ساعت شام و ناهار و یا ساعت خاموشی لا لا کردن بهشون ابلاغ بشه هر چند که این مسئولیت با سرپرست تیم ملی هست که نظم و انظباط در خارج از زمین فوتبال رو برقرارکنه همونطور که در تمرین و زمین مسابقه مسئولیتش با کادر مربیان و سرمربی هستش فرض کنید بعداز ظهر بازیکن میره خونه اش تا صبح هم بیدار میمونه لنگ ظهر صبحانه میخوره یا نمیخوره بعداز ظهرش میره سر تمرین پیشنهاد بدید تو خونه ی بازیکنان دوربین نصب کنن که ساعت خوابشونو فدراسیون ثبت کنه !!!!!!اینکه طارمی چی گفته بعنوان بازیکن حرفه ای باید یاد بگیره سرش تو لاک خودش باشه و در مدیریت و سیستم فدراسیون و سایر موضوعاتی که بهش مربوط نیست دخالت نکنه تمام چیزایی که گفته نشان از اماتور بودن بازیکنان و عدم تعقل و زندگیه حرفه ای ست که باعث افت بازیخودشون میشه و نهایتا متصرر میشوند وگرنه سرمربی وقتی به بازیکنان احترام میزاره و به اختیار خودشون ساعت خواب و یا غذا خوردن رو میزاره رعایت کنن و در اخر نهایتا نتایج تو همون زمینه هایی ست که توان تیم ملی ایران است
    • اشکان IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
      سرمربی هر کسی که میخواد باشه اما نباید ادمهای قدر نشناسی باشیم ظاهراً فراموش کردیم که اسکوچیچ تیم رو تو چه شرایطی تحویل گرفت که همه ما دست به دعا بودیم که تیم صعود کنه حالا چطور شده مربی بی دانش مگه کی روش که با دانش بود تو جام جهانی قبلی چه نتیجه ای گرفت
  • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    انگلیس ۵ ایران ۰ تا روزش
    • پدرام CA ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      دوست عزیز این حرف رو جای ذیگه نزن! چون اگه کسی سرش تو کار باشه بهت میگه تیم اسکو نصف تیم کیروش تو 18 تا بازی اول گل خورده! تازه تیمها جلوی کیروش اکثرا در پیتی بوده اند! ماداگاسکار و فلسطین و اندونزی و مالدیو و.... ولی اسکو کلا دوتا بازی اسون داشته (کامبوج و هنگ کنگ) من نمیفهمم اسکو این همه مخالف داره بالاخره تیمش هم بدون عیب نیست.مخالفهاش که انقدر دم از فهم فوتبال میزنند چطور نمیتونید این ایرادها رو پیدا کنند؟
    • عادل IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      آقا پدارم !! اينکه از مربی تيم ملی دفاع می کنی قابل احترامه ! ولی مقايسه خوبی نکرديد ! اگر منظور از 18 بازی اول تيم کيروش تيمیه که قبل از جام جهانی 2014 تحويل گرفت بايد اينو هم يادآور می شدی که کيروش اون تيم را طی مدت 8 سال پوست اندازی تدريجی و برنامه ريزی شده تبديل به تيمی کرد که درجام ملت ها قبلی با ميانگين سنی حدود 25 سال تجربه دو جام جهانی را داشت و در انتخابی 2018 کمترين گل خورده را داشت . احتمالا می فرمائيد چرا ويلموتس با آن تيم جواب نگرفت ؟؟؟ پاسخ : ويلموتس اصلا برای مربی گری نيامده بود و فقط وفقط قصد چاپيدن تيم ملی ايران را داشت و حتی در بازی با عراق حاضربه نشستن روی نيمکت تيم ملی نبود !!به هر حال غلط يا درست اسکوچيچ بعد از ويلموتس انتخاب شد و تيم نتيجه گرفت ولی اينکه نقش کيروش را درساختن اين نسل بازيکنان ناديده بگيريم و فکر کنيم که مي شود با انتخاب مربی مانند اسکوچيچ طی يکسال يک تيم ملی موفق بسازيم و درجام جهانی هم موفق ظاهر شويم ونيازی به کارهای زيربنائی و مربيان حرفه ائی ترنداشته باشيم ؛ دادن آدرس اشتباه است و نهايتآ منجر به سهل انگاری بيشتر مسئولين و مربيان و فوتبالدوستان م
    • حمایت تیم ملی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      درجواب عادل:دوست عزیزشماکه حرفه ای نگاه میکنی!میشه بگی بازیکنان قبل۲۰۱۴کجابودند؟لابدتوی کوچه بازی میکردندوکیروش بازحمت فراوان جمع آوری کرد!تاامثال لیگ وبازیکنان لیگ وتاکتیک وبرنامه ریزی ونوع عملکردهای مربیان لیگ نبودکیروش میرفت از پرتغال بازیکن میگرفت؟یادبگیرکه وظیفه مربی تیم‌ملی رصدکردن لیگ داخلی کشورولژیونرهای تیم های ملی هست!وقتی اینارونمیدونی واسه چی معلم میشی وداری فلسفه بافی میکنی!شخصیت این بازیکنان یاغی برگرفته ازمربی سابق کشورمونه!مربی خوبی بودبازیکن میفهمیدسربازوطن بودن فقط توی حمایت نظامی نیست،بلکه حمایت ازپرچم مقدسی ست که بزرگانی ازخودشون گذشتندتاامثال طارمی وجهانبخش توی اروپابادیدن۲تاخانم دلشون بخوادخانم هاروتوی شرایط نامناسب ورزشگاه هاببینندودغدغشون حضورزنان باشه وبعدهم که باید بابامون بیادتابازی کنیم!!!!
  • مسعود رسوبات IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    از انگليس و امريكا ولز نترس! از امثال استيلي بترس!
    • ایرانی اصیل درجه 1 IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      دقیقا ,این رفتاراستیلی بود که ازقبل توسط دایی وفردوسی پوروقاسمپورطراحی شده بود که استیلی میتواندتیم رادودسته کندبهم بریزدچهارمربی راتوانسته برکتارکندوتیم رابه گندبکشداستیلی با طارمی قادرندتیم رابهم بریزنددایی قبل ازعیدباطارمی تنهانتیجه نگرفت سیبیل استیلی قاسمپورطارمی و با کمک فردوسی پور عالی چرب کرداولین برنامه فردوسی با دایی منتظراستیلی باشادی امدعلی موفق شدیم تیم رابهم بریزیم فقط دوجوانمردنتوانستندبامانامردهاهمکاری کننداین لر عشایروترکمن با هیچ قیمتی خریدنی نیستند,مثل کریم باقری هستندکه تورک اصیل وخریدنی نیست وحلال زاده هست ونمیتوان ازاودرخواست نامردی کرد,حمیدبرای تفرقه انداختن درتیم باطارمی کم نظیرندطارمی اعتراف کردمن اروپاییهاراباتمارض کاری کردم پنالتی مرتب بگیرنددایی من عرب بوشهرم حقه بازی و نامردی وخیانت فول هستم قبلا سابقه درتیم پرسپولیس دارم,,اری طارمی واستیلی ابدا لایق تیم ملی نیستنداین دواخراج ,کریم باقری بارها قبلا عرض کردم درتیم بماندچندماه پرسپولیس رابخاطر ایران رهاکند,مطمین هستم تورک اصیل مانده,هوای تهران اورادایی واستیلی نکرده,ومحال است پول خیانت درشکم همسروفرژندانش کند
  • اتیلا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    انتقاد همیشه هستو بوده تو تیم ملی..بازیکنا هم بخاطر رفتار و فشار های ک رو اسکو میزارن شک نکنین ک هیچ امیدی تو بازی های تیم ملی نداره ..وسلام همه برین پی سرکارو زندگیتون..والا
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا GB ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    مردم از پشت پرده خبر ندارن - فدراسیون با کیروش به توافق رسیده تموم شده رفته - فقط اسکوچیچ تا انتخابات فدراسیون سر مربی تیم ملی هست - بعد از انتخابات و انتخاب تاج - کیروش مربی خواهد بود -
  • هومن IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    مربی و فدراسیون هر سئوالی را با نتایج درخشان تیم جواب می‌دهند اینکه این دوره تیم ها کیفیت سابق نداشتند و گروه ساده تری داشتیم تنها تیم خوب کره بود که نتیجه و بازی نشون دهنده با فنی تیم ملی است اما در مورد دعوت از بازیکنان به تیم ملی وقتی ده دوازده بازیکن قبل از اتمامفصل نقل و انتقالات به اردو دعوت می‌شوند تا صرفا مهر ملی پوش تو رزومه بخوره و قیمت بازیکنان بالا بره جای سئوال داره
  • عرفان IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    کی‌روش برگردانید تا در جام جهانی گلباران نشویم. آقایان چشمانتان را باز کنید، اگر احیاناً فوتبال میبینید نگاهی به بازیکنان انگلیس بیاندازید، ما میخواهیم به مصاف جوانترین، سریعترین، آماده ترین، با انگیزه ترین و قدرتمندترین تیم ملی انگلیس در چند دهه اخیر برویم. آمریکا و ولز هم بهترین نسلشون را دارند. اسکوچیچ دفاع تیم ملی را اتوبان کرده. دوای این تیم کی‌روش هست.
    • پدرام CA ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      چواب شما رو من اون بالا دادم برو ببین حالش رو ببر!
  • javad IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    ایشون یه تصميم قاطعانه از اردوهای تیم ملی نداشت برای همینه اژدها دوباره میخواد کریم رو بیاره اسکوچیچ فقط میخواد هر طور شده جام جهانی رو نیمکت باشه ماشالا رسانه های دلال هم ازش حمایت میکنن کامنت های قبلی منتشر نشد اینم چاپ نمیکنی چون تعریف نیست
  • mosi DE ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    این تیم با این مربی هیچی نمیشه. یا مربی کارآمد، یا من اگر جای طارمی باشم به یک بهانه منطقی استعفا میدادم که شاکله تیم از هم بپاشه .
    • مهرآزاد IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      یعنی نابودی تیم ملی برای اینکه ثابت کنی مربی مورد علاقه تو نیست آیا این غیرت ملیه هرچی چرت و پرتی دلت خواست می نویسی معلومه برای منفعت خودت لازم باشه هر کار کثیفی دست می زنی فرق تو با امثال خاوری چیه اون هم اول فکر خودشو کرد و پول ملت رو برداشت و رفت
    • قابل توجه این یارو IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      اقای عزیز شما زر نزن کیروش بعد از این همه سال و بقول بعضی ها پوست اندازی تیم بعد از چند سال چرا این وقتو به اسکوچیچ نمیدید نمیگم ده سال ولی باید وقت بدید شما که فکر میکنی ایران در برابر انگلیس ۵،۰ مبازه از بقیه چه انتظاری دارین بازیکن اگه به تیم ملی فکر کنه چه با بهترین مربی چه با بدترین(که با این نتایجی که اسکو گرفته میشه بهترین تقریبا) بهترین نمایشی که بتونه رو نشون میده اقای اسکوچیچ هم اگه موند من به شخصه پیشنهاد میدم فعلا به افرادی مثل شما توجه نکنن و به افرادی مثل شما که تیم ملی رو دو دسته میکنن نگاه که هیچی شما رو ادم حساب نکنن اگه طرفدار تیم ملی باشید باید پشت تیم ملیتون باشید چه با اسکو چه با کیروش که توی این زمان اصلا فایده نداره مربی تغیر کنه اخه مرد حسابی چی میگی مگه کنترل تیم خارج از زمین با سرپرست نیست این سرپرست عزیز چه... میخوره مردک بلد نیستی بگو نیستم مثل بعضی ها پرو نباش
  • مصطفی محمودی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    اوصولا ما ایرانیان خیلی زود قضاوت میکنیم اون اقایی که میاد میگه انگلیس ۵ ایران ۰ به روزش اینو یادش باشه امروز چه حرفی زده شما همون ادماهایی هستید که تیم داش از قطر حذف میشد اومدید گفتید دم اسکوچیچ گرم الان سودی براتون نداره که میاید اینجوری میگید شما که میگید با مربی ایرانی بریم قطر اون موقع کا اصلا نتیجه نگیریم پاسخگو هستید اون موقع همتون میگید گفتیم مربی عوض نشه کسی گوش نداد دم فدراسیون گرم که بهترین شخص انتخاب کرد
  • محمد رضا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    فقط بازگشت کیروش.تا ۸ شهریور و رئیس شدن تاج
    • هامان IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      تاج بشه رئیس فدراسیون و کیروش رو بیاره همه چی حله؟!!!پس چرا در نزدیک یک دهه ریاست هیچ کارزیربنایی ای نکرد که هیچ، با زد وبند ومافیا بازی وآوردن ویلموتس،قراردادهای ترکمچای ونبردن بعمد کارشناس حقوقی یه برجام فوتبالی تو اوج بی پولی گذاشت رو دستمون چی؟!!!درس نباید بگیریم؟!!!در هرجای دنیا بود این فرد با فساد دربدترین حالت و با ترک فعل وعدم کفایت ونادانی در بهترین حالت برای حیف ومیل پول بیت المال جاش پشت میله های زندان هست نه ریاست دوباره برکرسی فدراسیون فوتبال،در نظر داشته باشید که ایشون مدتهای مدیدی معاون ریاست فدراسیون هم بوده و در فوتبال ملی برهمین پاشنه چرخیده،ما باید ازاین آقا وهم پالگیهاشون بپرسیم چرا وقتی بیش از یک دهه همه میدونستن جام جهانی بعدی کشور همسایه قطر هست چرا زیرساختهای جزایر ایران چون کیش وقشم رو گسترش ندادن تامحل برگزاری اردو برای تیمهای لیگ برتر داخلی وکشورهای حاضردرجام جهانی باشه؟!!!حالا هم این آقای تاج ودارو دسته ی کارنشناسشون میخ.ان به بهانه ی جام جهانی بیان چند برجام هم بامربی های لوکس خارجی امضاکنن که تنها گل زیادی نخوریم درجام جهانی،نه پوست اندازی ای،نه زیر بنایی
    • هامان IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      در ادامه:هیچ کار زیربنایی ای تاج ودارودستش انجام نمیدن وفقط برای تتمه ی پولی که مونده دندون تیزکردن وحداقل نه برنامه که نگاه نویی هم ندارن که بگن کیروش رو میاریم تابه مراحل بالاتر میریم،میگن کیروش بیاد کیسه ی گل نشیم!!!این چه نگاه حقارتباری است که این تیم مدیریتی داره،حداقل امید بدید،این که خرجی نداره، ولو واهی باشه،مدیری که نه سواد داره نه پیشینه ی درستی،نگاهشم برای عهد بوقه نه جدید تخلفم داره وجاش پشت میله هاست چرا باید بیاریم کلیم ازبیت المال خرجش کنیم؟!!!دستگاه قضایی ودادگستری ودادستان بعنوان مدعی العموم بایست پیگیر این ترک فعلها بشن،والا اینهاکه بخور بخور میکنن ومیبینن بدون تخصص وتنها با یه من رو و آشنایی به راهروهای فدراسیون ومدیریت من بیرم توبمیری بدون هزینه میان ومیبرن وپاسخگوهم نیستن،واقعا رو که نیست،بیچاره سنگ پای قزوین
  • رضا IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    اسکوچیچ بهترین مربی هست که تا کنون تیم ملی داشته،بدون حمایت و با فتنه های مربیان داخلی که بازیکنهایی لژیونر را برعلیه اش تحریک کردند، علی دایی عصبی هست،قلعه نوعی مدعی هست،مجیدی تو فیگور و ژست ،گل محمدی و نوید کیا مظلوم و کم تحرک، مربیهای ایرانی کلا به بازیکن ها بازی کند وتاخیری را آموزش میدهند، بازی ضرب و روبه جلو را بسیار کم مبترسند،شجاعانه وسریع بازی نمیکنند
  • من IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    غلام پیروانی رو بیارید
  • م IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    این بابا چرا تو کار فدراسیون دخالت می‌کنه به تو چه که فدراسیون چرا تغییر میکنه
  • کامیاب IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    مربی، بهترینه با این اوضاع فوتبال و امکانات باید از تیم انتظار داشت، ضمنا بازیکنان خاطی، از جمله طارمی، جهانبخش، عزت‌اللهی، حاج صفی. انصاریفرد. عابد زاده. پور علی گنجي، مجید حسینی، و.... باید از تیم ملی خط بخورند و بازیکنان شایسته به تیم دعوت شوند. جایگاه تیم ملی بالاتر از بازیکن است.
    • بهنام IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      چشم. اینهایی که گفتی را خط می زنیم بعد شما برو تو زمین بازی کن.
    • اژدها IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      اونوقت حتماً بایدبازیکنای تیم امید رو بیارن، هوم؟
    • ۳۳۳۳ IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      چشم قربان...... میگیم شما و فامیلاتون دعوت کنن. مگه زنگ تفریحه؟جام جهانیه!
  • سیاوش IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    خیلی به رفتار اهمیت میدی نمونش حسین کنعانی زادگان که تو اتوبوس تیم ملی اون فاجعه رو درست کرد
  • سید IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    بهتره با روحیه مردم بازی نکنی اسکوچیچ اگه میتونی یا علی ع اگه نه ...
  • حقگو IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    دم اینم در اومد
  • صادق CA ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    دیگه کار به جایی رسید که اسکوچیچ هم شاخ و شونه می‌کشه همه این بدبختی ها زیر سر تو از ایران برو والا اگه با یک بچه هم اینطور رفتار می شد قهر می کرد و می رفت نمی دونم چرا اینقدر خودتو کوچک می کنی برو دیگه بی سواد کروات
    • رضا IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      آقاصادق روزی که تیم ملی امیدش روبه رفتن جام جهانی ازدست داده بودواز۴ مسابقه باقی مونده بایدهر۴ بازی رومیبرد که تازه به دورآخرمقدماتی توآسیا بره آقایون (فدراسبون)همین شخص روکه میگیدبیسوادروسرمربی کردن واونم زحمت خودش روکشیدوبی دغدغه به جام جهانی رفت حالا شده بیسواد!بی منظورنباشید.
    • ۳۳۳۳ IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
      سلام در جواب شما آقا رضا.فقط اینو بگم:تلاش و کوشش بچه ها بوده که رسیدیم جام جهانی دقیقه ۹۰ تو بازی با لبنان اسکوچیچ رفت دو تا گل زد؟!یه خطای دید و نور خورشید تو بازی لبنان باعث اشتباه بیرانوند شد،تا بازی ها بعدی بهش اجازه بازی نداد!اینقدر بی رحم و بی گذشت هست این آقا.محترم هستن ولی احساسی برخورد میکنه که این نشون میده آبروی تیم و بازیکنا رو تا نبره نمیره!انشاالله بعد رفتنش مربی ایرانی بیارن.
  • حسین IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    فرهنگمان را نشان دادیم در برخورد با اسکوچیچ
  • حسن الحیدوس IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    بنظرم دیگه کیروش تمام شد با اینکه من خودم از طرفداران کیروش بودم و وقتی اسکو تیم رو تحویل گرفت خیلی حال نمیکردم ، اما باید به اسکو هم احترام بزاریم و تمام کنیم تغییر مربی رو ، بجاش ازش حمایت کنیم تا تیم و سرمربی با تمرکز کار کنن، شما الان گواردیولا رو هم بزارید تمرکز نداشته باشن ۱۰ تا میخوره ، تمرکز مربی و همدلی بازیکنان میتونه مارو به بهترین نتیجه برسونه
  • Fc.foolad IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    مشکل فدراسیون این هست که نمیدونه الان باید چکار بکنه با خودشون میگن الان اگه کیروش بود میومد دو تا فحش آبدار میداد بهمون و با داد زدن سرمون میگفت چکار کنیم.
  • فرشاد IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    زااارت....بی عرضه ترین و پخمه ترین مربی که تا حالا دیدم
  • سید شهاب IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    کیروش یا امثال کیروش اگر درست بودن مرحله بعد سعود میکردیم بعضی یادشون رفته از بوسنی باختیم یا به یک تیم با گل اشتباه نباختیم
  • علی IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    اولا خدا‌روشکرحق به حقداررسیدودستمزداین آقا برای مسابقات خوبی که درمقدماتی مدیریت کردندنشستن روی نیمکت تیم ملی درجام جهانی است.دوما این نوع جدیت درمدیریت تیم حتی درآستانه جام جهانی خیلی خوبه ونبایددرتیم ملی جایی برای افرادخاطی و بدرفتارباشد.بردن به قیمت بی انظباطی تاًم شیرینی ندارد؟
  • حسن IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    به نطرمن باید استیلی کنارگذاشت امثال باقری ونویدکیا به تیم ملی اورد
  • اااا IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    دقیقا کدوم بازیکنا پیش رئیس جمهور رفته بودن؟ می خواستن اسکوچیچ رو برکنار کنن کیرو به جاش بیارن؟
  • شمس IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    در یک تیم فوتبال چه باشگاهی و چه ملی هم مربی و هم بازیکنان می‌بایست احترام متقابل نسبت بهم داشته باشند حرفه‌ای که نسنجیده زده شود از سوی هر یک از طرفین باعث اختلاف و حاشیه میشود اما این مورد که بازیکنان بدون چون و چرا میبایست مطیع و فرمانبرداری از مربیان و سر مربی داشته باشد امری اجتناب‌ناپذیر است هیچ بازی کنی حتی اگر بهترین بهترین‌ها هم باشد باید دیسبلین خودش را حفظ کند اگر از گفتار و یا رفتار مربی دلخور هم شده باشد باید به صورت اختصاصی و در فضای دو نفره و به دور از حاشیه سازی و جنجال نظرش و دلخوریش را از مطلب بیان شده از طرف وی را مطرح و سوءتفاهم ها را برطرف کرد نه به یک باره بخودش اجازه اعتراض کردن بدهد همچنین در یک تیم افرادی دیگر هم هستند که میشود با طرح نظر و عقیده برسی کرد نه هیچ یک از بازیکنان پس مخصوصاً در بره زمانهای مانند الان تیم باید آرام بود و در درون زمین با بازیهای خوب جوب انتقادات را داد پس باید با اتحاد و همدلی و غیرت مثال زدنی و تجربیات بدست آورد ه باعث افتخار و غرور خود و تیم ملی کشورمان باشیم نه فقط خود نمایی و مدعی بودن
  • ناشناس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    به نظرم شاکله نظمی تیم ملی با دور شدن کریم باقری از تیم به هم خورد۰ وبا حضور دوباره ایشان تیم انسجام پیدا میکند
  • احمد رمضان IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    میگن نتایجی که اسکوچیچ گرفته به خاطر بازیکنان خوبی که داریم ولی یکی نمیگه این بازیکنان کجای فوتبال دنیا هستند همه ی لژیونرهای ما ذخیره اند حتی به عنوان ذخیره هم قبولشون نداره هنر اسکوچیچ این بودکه تیم را جمع کرد و با کمترین شانس و به راحتی به جام جهانی رسوند مطمئن باشید اگر مربی دیگه ای بود با این شرایط ایران به جام جهانی نمی رسید اگر فوتبال ایران می خاد موفق باشه مربی باید طارمی و جهانبخش رد اخراج کنه تا کسی جرات نکنه علیه مربی موضع بگیره به امید موفقیت تیم ملی من به شخصه خیلی امیدوارم
  • سید حمید رضا CA ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    آقای اسکوچیچ،هزار هزار بار درود به شرف و انسانیت و از خودگذشتگی ات،غیرت تو از من ایرانی بیشتر است،اگر هر سه بازی را در جام جهانی ده بر صفر ببازیم،باز دستت را می بوسم به خاطر اینهمه احساس مسئولیت،خداوند نگهدارت باشد
  • کاوه IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    وای به حال اکنون و آینده ی فوتبال ایران. یعنی یک مرد خردمند و آینده نگر در این فدراسیون وجود ندارد ؟ جام جهانی و آبروریزی را هم می بینیم....
  • کیا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    شایستگی مربی تیم ملی رو نداره این دلال وریا غفوری رو هم نابود کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی