۳
ستاره استقلالی‌ها در لیست خروج قرار گرفت/ کار فرهاد مجیدی آسان شد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آینده دو بازیکن ملی پوش کشورمان در شباب الاهلی دبی مشخص شد.

مهدی قایدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان این روزها در تمرینات پیش از فصل شباب الاهلی دبی حضور دارند تا ژاردیم سرمربی سابق موناکو و الهلال تکلیفشان را مشخص کند.

شباب الاهلی اردوی پیش از فصل خود را در کشور صربستان برپا می‌کند به همین خاطر لیست بازیکنان خروجی خود را قبل از پرواز به این اردو مشخص کرده است. طبق اعلام رسانه‌های امارات در لیست خروجی شباب الاهلی از این اردوی تدارکاتی نام مهدی قایدی ستاره سابق استقلال دیده می‌شود. احمد نوراللهی ستاره سابق پرسپولیس در لیست خروج شباب الاهلی حضور ندارد و به همراه تیمش راهی صربستان خواهد شد و این به منزله ماندگاری این بازیکن ملی پوش در تیم اماراتی است.

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء این روزها در اردوی اتریش حضور ندارد و در دبی مانده تا کار انتقال قایدی را به پایان برساند. با خروج قایدی از لیست شباب الاهلی توسط ژاردیم به نظر می‌رسد کار مجیدی برای جذب قرضی این بازیکن ایرانی راحت شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قرمز IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    نیمار آسیا ازتیم کشورهای رده دهمی ریپورت خخخ نکشیمون نیمار
  • علی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    فرهاد همینطور که قایدی رو از استقلال دور کردی و همینطور که خودت به استقلال خیانت کردی اگر میخوای غیراز این برای هوادارا در موردت ثابت بشه باید مقدمات برگشت قایدی به استقلال رو فراهم کنی هرچند تو فقط منافع خودت برات مهم بوده نه هوادار نه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی