عکس| تصویری که از ترکیه به تهران رسید؛ زوج جدید استقلال تشکیل شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اضافه شدن محمدحسین مرادمند به اردوی آبی‌پوشان در ترکیه زوج جدید این تیم شکل گرفت.

در زمستان سال ۱۴۰۰ وقتی دو مدافع استقلال به علت اعزام به خدمت سربازی از جمع آبی‌پوشان جدا شدند مسئولان باشگاه استقلال با نظر فرهاد مجیدی، رافائل سیلوا مدافع برزیلی این تیم را به خدمت گرفتند. بازیکنی که توانست خیلی زود خودش را به جمع آبی پوشان استقلال اضافه کرده و پس از یک جلسه تمرین در نخستین بازی آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در دربی به میدان برود! دربی که با درخشش همین بازیکن، استقلال توانست با نتیجه تساوی یک بر یک کار را به پایان برساند و رکورد شکست ناپذیری اش را تداوم ببخشد.

اما حضور دوباره محمدحسین مرادمند در جمع آبی‌پوشان استقلال به منزله تشکیل زوج جدید خط دفاعی این تیم می‌تواند باشد. تصویری که کانال باشگاه استقلال در این ارتباط منتشر کرد از حضور این دو بازیکن کنار یکدیگر خبر داده و مشخص می کند استقلالی‌ها تا وقتی که سیاوش یزدانی به این تیم برنگشته قطعاً روی زوج مرادمند و سیلوا حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

شایان ذکر است؛ رافائل سیلوا با ۱۹۳ سانتی متر قد و ۳۰ سال سن و مرادمند با ۲۹ سال سن و ۱۸۴ سانتی متر قد میانگین قدی ۱۸۸ و نیم سانتی متر را در قلب خط دفاعی استقلال تشکیل می دهند. زوجی با میانگین سنی ۲۹ و نیم سال سن که برای دو مدافع میانی به لحاظ تجربی کاملا مناسب و مطلوب به نظر می رسد.

ببینید| تصویری که از ترکیه به تهران رسید؛ زوج جدید استقلال تشکیل شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی