نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
کاوه رضایی بمب نیست و زوری می خواهد گل بزند/ با درآمد میلیاردی هیچ ظلمی به وریا غفوری نشد/ برند استقلال را به پُل افتخار تبدیل کرده‌اند!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی حسین زاده با ۸ گل زده مدعی می شود دینش را به استقلال ادا کرده پس رضا عنایتی و آرش برهانی چه بگویند؟ متاسفانه برند استقلال را به پل افتخار تبدیل کرده‌اند!

محمدرضا مدنی؛ رضا رجبی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اوضاع و احوال این روزهای این تیم همچنین موضوعات مربوط به وریا غفوری اظهاراتی را مطرح کرد.

چه ظلمی‌ به وریا غفوری شد؟

رجبی ابتدا در رابطه با موضوع وریا غفوری و اینکه برخی معتقدند باشگاه استقلال به او ظلم کرده است گفت: وریا غفوری در طول سال‌های اخیر چند میلیارد از باشگاه استقلال گرفت؟ چرا کسی این مسائل را بررسی نمی‌کند؟ حالا هم شاید باشگاه اینطور تشخیص داده که او دیگر نباید در این تیم باشد. به هر دلیلی هم هست محترم است اما عده ای در این میان هستند که با رفتن سراغ سوژه وریا غفوری می‌خواهند خودشان را مطرح کنند! می‌خواهند با تکرار کردن اسم این بازیکن بگویند ما جلوی ظلم می‌ایستیم، اما کدام ظلم؟ از کدام ظلم حرف میزنید؟ بازیکن ۳۵ ساله ای که باشگاه بعد از ۶ سال همراهی و پرداخت پول‌های میلیاردی و اعطای بازوبند کاپیتانی اش دیگر او نمی‌خواهد، این همه حرف و حدیث دارد؟ اصلاً خود وریا غفوری نباید اجازه بدهد تا این اندازه روی اسمش موج سواری کنند.

کاوه رضایی بمب نیست و زوری می خواهد گل بزند/ با درآمد میلیاردی هیچ ظلمی به وریا غفوری نشد/ برند استقلال را به پُل افتخار تبدیل کرده‌اند!

استقلال بدون هیچ تفکری یارگیری کرد

پیشکسوت استقلال همچنین در رابطه با ترافیک موجود در خط حمله استقلال گفت: وقتی تیمی‌۸ بازیکن مهاجم را جذب می‌کند کاملاً مشخص است که هیچ تفکری پشت یارگیری باشگاه نبوده است. تعدادی از همین بازیکنان زمانی جذب استقلال شدند که اصلاً حرفی از ساپینتو نبود! پس کاملا مشخص است که او شناختی از این بازیکن‌ها ندارد. استقلال آن جلو یک فوروارد سرعتی ویژه، دارای توانایی عبور یک به یک لازم دارد که هنوز نتوانسته چنین بازیکنی را بگیرد.

کاوه رضایی بمب نیست

وی درباره کاوه رضایی و بازگشت دوباره اش به استقلال گفت: این بازیکن آن زمان که به استقلال آمد (لیگ شانزدهم) هم غیر از یک گل در دربی کار خاصی برای این تیم نکرد، نمی‌دانم چطور پروپاگاندای رسانه‌ای اینقدر این بازیکن را بزرگ کرده و او را بمب نقل و انتقالات لقب دادند در حالی که اصلا در اندازه‌های بمب نیست! واقعاً باید به کسانی که این بازیکن را به این شکل بزرگ کردند تبریک گفت که فوتبالیستی که الان چهار ماه است فوتبال بازی نمی‌کند و سال گذشته هم در تیمش یک بازیکن ذخیره ضعیف بوده به این شکل تبدیل به بمب می‌شود!

کاوه رضایی بمب نیست و زوری می خواهد گل بزند/ با درآمد میلیاردی هیچ ظلمی به وریا غفوری نشد/ برند استقلال را به پُل افتخار تبدیل کرده‌اند!

رضایی گلزن تاکتیکی نیست گلزن زوری است

این کارشناس فوتبالی افزود: کاوه رضایی از آن تیپ مهاجمان زوری است. بازیکنی که آن جلو می‌ایستد تا توپ بگیرد و زوری گل بزند. در حالی که در فوتبال امروز فوروارد خوب فورواردی است که تاکتیک پذیر باشد و بتواند از یک یار مقابلش عبور کنو. پیمان بابایی هم چنین شرایطی دارد. او یک فوتبالیست دیمی‌است. در حالی که یامگا نشان داد یک فوتبالیست تاکتیک پذیر است و هرجا فرهاد مجیدی او را بازی داد توانست بازی کند.

استقلال بالانس بسته نشده و به مشکل می‌خورد

رجبی در ادامه گفت: متاسفانه نوع یارگیری استقلال ثابت کرد این تیم به هیچ عنوان بالانس نیست و همین حالا هنوز نتوانسته یک پلی میکر داشته باشد تا این همه مهاجم را تغذیه کند. چنین تیمی‌قطعاً در ادامه مسابقات لیگ به مشکل می‌خورد. این مصاحبه من را ثبت و ضبط کنید چون به زودی چنین اتفاقی برای استقلال رقم می‌خورد.

قایدی و کاوه رضایی هم مثل حسین زاده بودند

بازیکن قدیمی‌استقلال درباره جدایی حسین زاده از این تیم و اینکه گفته دِینش را به استقلال ادا کرده گفت: کسی که در یک فصل ۸ گل برای استقلال زده چطور میتواند دینش را به استقلال ادا کرده باشد؟ چرا رضا عنایتی تا به حال چنین حرفی را نزده؟ چرا آرش برهانی چنین موضوعی را نگفته است؟ واقعا باعث تاسف است که باشگاه استقلال تبدیل شده به پلی سوی افتخار! پلی برای آنهایی که می‌آیند از این تیم هویت میگیرند و بعد هم منت می‌گذارند که ما دینمان را ادا کردیم! شما تا آخر عمرتان هم که برای استقلال زحمت بکشید نمی‌توانید دِین‌تان را ادا کنید. باعث تاسف است که برند استقلال از بین رفته و اینطور راحت برای باشگاهی به این عظمت منت می‌گذارند. کاوه رضایی هم یک فصل آمد و به شارلروا رفت. قائدی هم آمد و با آن همه حاشیه ای که برای تیم به وجود آورد در پایان تنها فصلی که برای استقلال خوب بود از این تیم جدا شد.

کاوه رضایی بمب نیست و زوری می خواهد گل بزند/ با درآمد میلیاردی هیچ ظلمی به وریا غفوری نشد/ برند استقلال را به پُل افتخار تبدیل کرده‌اند!

شهباززاده خوب بود سپاهان حفظش می‌کرد

رضا رجبی در پایان صحبت‌هایش درباره نوع یارگیری تیم‌های لیگ برتری گفت: مطمئن باشید سجاد شهباززاده که واقعاً پسر با اخلاقی است اگر به درد سپاهان میخورد حتماً در این تیم می‌ماند. سپاهان جزو تیم‌هایی است که تا بازیکنی به دردش می‌خورد هرگز آن را از دست نمی‌دهد. بنابراین خیلی نمی‌توان روی حضور شهباززاده در استقلال هم حساب باز کرد اما به نظر من تیمی‌که خوب یارگیری کرد و بی سر و صدا کارش را انجام داد گل گهر سیرجان بود که خیلی شناور فوتبال بازی می‌کند و در فصل نقل و انتقالات هم بدون هیاهو نفرات مورد نظرش را جذب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • ابراهیم IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    همه می دونن برخوردی که با وریا شد بسیار زشت بود حتی اگه نیاز نداشتن باید محترمانه تر باش برخورد می کردند در ضمن اگه پول گرفته زحمت هم کشیده همه فوتبالیستها پول می گیرن اگه وریا عشق پول بود و منفعت طلب اون انتقادها را نمی کرد الان باهاش تمدید می کردند چون از منفعتش گذشت و حرف دل مردمو زد محبوب ماست کاری که توی پیش کسوت دل و جگرشو نداری .
    • علی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      از چی گذشت؟ برای حمایت چه کار کزد؟ فقط دوتا استوری؟ همین ؟ چقدر ساده و بدبخت هستن بعضیا. همیشه اسطوره های واقعی رو ول میکنیم و میریم سمت کسی که بیشتر سر و صدا می‌کنه
    • حقیقت تلخه IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      علی آقا شما نمیتونی به کسی بزور بگی کی اسطوره واقعی هست مردم خیلی خوب تشخیص میدن کی صداقت داره و مدال محبوبیت رو بهش میدن، دقیقاً وریا محبوب ساده ها و بدبختهاست! ولی این بعضیای ساده و بدبخت، دست بر قضا کم نیستن. سادن ولی خل نیستن ، بدبختن ولی شرف دارن. اما همینی که میگی وریا چیکار کرده؟ همین دو استوری باعث شد زرنگای بیشرف بد جور حالشون گرفته بشه. اگه درک کنی!! فعلا که فشار زیادی به یه عده آورده! اگه شما متوجه نشدی تقصیر از وریا و مردم که نیس
    • مجید IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      الان چند سال است مردم ایران تو بدترین شرایط اقتصادی هستن وریا کجا بود زمانی کشور تو اشوب بود وریار شد مردم نه جانم وریا بخاطر منافع خودش جزب فالوور زبان باز کرد چرا دیگر حرفی نزد الان از خود وریا هم سوال کنی از کارش پشیمان است نمیتواند اقراق کند هر کسی را به این راحتی پربال ندهید
    • حامد 33 IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      وریا به لحاظ فنی افت کرده و دو فصله که کمتر بهش بازی می رسه و نیمکت نشینه الان هم اگه بمونه باز هم نیمکت نشینه. سنش سی و پنج ساله و قراردادش هم حدود چهارده میلیارد پس حفظش صرفه اقتصادی هم نداره. ضمن اینکه حاشیه هم زیاد داره و نسبت به بازی نکردن یا تعویض شدن چند بار اعتراض کرده. ولی جک سال اینه که وریا خودش رو نماینده مردم بدونه و دلیل کنار گذاشتنش رو هم همین موضوع عنوان کنه در حالی که صرفا چند تا گله خیلی ملایم از وضعیت مردم کرده و همش رو هم از صفحش پاک کرده‌. تا به حال دیدین وریا از رئیسی انتقاد کنه؟ نماینده مردم اشخاصی هستند مثل شجریان، حسین زمان، احسان خرسندی ، حجازی و ... که روی سر من جا دارن.
    • محمد مهدی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      محترمانه ترش این بود که یک لگدِ گورخری به سمتش پرتاب می کردند و بعد پول های مفتی که از بیت المال قورت داده رو از حلقوم این مفت خور سی و چندساله بیرون می‌کشیدند. وقتی این فوتبالیست ها یا به عبارت بهتر این شومن ها ،طرفداران ساده لوحی داشته باشند چرا سوار نشوند و سواری نگیرند ؟!!
    • ...... IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      وریا بازیکن خوبی هست ولی نباید سلبریتی بازی در می آورد یعنی مخلص تر و آگاه تر از وریا تو کشور نیستند که ایشون افاضات میکنه اتفاقا یکی از کارایی که تشنج به وجود میاره همین نظرات امثال وریا هست ما هیچ وقت قهرمانا و مخلصین واقعی که امثال وریا نیستند رو خوب تشخیص نمیدیم و نمیشناسیم دلسوز واقعی بچه های هشت سال جنگ و مدافعین حرم و کسانی هستند که با درآمدهای معمولی و مخلصانه دارند گوشه کنارا کار میکنن و یا کسانی که هر وقت دین به خطر میوفته با تمام وجود میان وسط نه امثال وریا که میلیاردی درآمد دارن ولی حرف از مردم فقیر میزنن
  • ممی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    بابا همه میدونن جیره خور و آدم امیر مافیایی کاوه خوب نیست بابایی فوتبالیست نیست قائدی که اصلا چیزی بارش نبود بابا تو خوبی تو بلدی خوب بلد جوونیت من یادمه خودت چی بودی این پات به اون پات میگفت گ و ه نخور بلد خوب بدررد بخور مارادونا ،مسی،راههای دیگه ای هم هست برای پول در آوردن و مطرح شدن اینقدر خودت رو خوار امیر مافیا نکن ولی یکجا رو درست میگی انقدر پروگاندای رسانه قویه تو که چیزی بارت نیست رو جای کارشناس جا میزنه اینو هستم آویزون بخدا توکل کن دست به دامن اهل بیت شو نه آویزون امیر مافیا آویزون نگفتی کی بازیکنه تو و امیر مافیا بلد مارادونا کوتاه بیا
    • حنیف IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      تو با شعوری با فهمی، همون در پیتی ایی مثل شهباززاده بدرد این تیم میخورند که آخرین فصل حضورش در استقلال کلا سه گل زد. بابا فهم فوتبال غش نکنی
  • فلانی US ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    نظرات ایشون خیلی درسته. ایکاش کمیته فنی در ایران جا افتاده بود و از امثال ایشون کمک گرفته می‌شد تا با رفتن مربی و بازیکن تیم دچار اختلال کمتری بشه. الان همه چیز فوتبال ایران دست دلالان افتاده که همه جور باند رسانه ای و سیاسی هم دارند.
  • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آقای رجبی بنده به عنوان یک هواداری که 40سال تعصب استقلال رو دارم وبه مرگ خودم استقلال رو به تمام زندگیم ترجیح میدم بخدا با تمام حرفات موافقم راجع وریا کلی کامنت دادم که زمانیکه قراردادها میلیاردی نبود وریا گوشیشو تا دقیقه 90 خاموش کرد وجواب مدیرارو نداد و 4میلیارد بست ومنت گذاشت بعدش که قراردادها تازه میلیاردی شد رقم قراردادش لو رفت با14 میلیارد قهرایی که تو تمرین میکرد و لنگیارو همیشه خوشحال میکرد کتکی که برزای رو زد یا رهبری اعتصاب یاغیایی مثل اسماعیلی رو به عهده میگرفت الآن هم دلالهای لنگی بازیکنای معمولی مصدوم وذخیره تیمهای معمولی رو حواله کردن به تیم پورسانت مدیرای لنگی مانو ورسانه هارو دادن تا این بازیکنارو بمب معرفی کنند وگرنه ما دوفصل پلی میکر وبازیساز نداریم درمورد حسین زاده هم به حق گفتی قطعاً آه ما هوادارا بدرقه راهشه مطمئنیم به جایی نمیرسه
    • گس IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      ، چرا هرچی اختلاف دارین رو ميخاي به تیم اول آسیا پرسپولیس کبیر تکیه بدين
  • اشکان IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    همه بدن تو خوبی فقط....... همه تخمین ؛ کل لیگ بدن فقط تو خوبی. قائدی هیچی حالیش نبود کاوه خوب نبود فقط گل دربی زده بود ؛ سجاد شهباز زاده که اصلا فوتبالیست نیست فقط شما خووووبی با اون زری هم که در مورد وریااااااا زدی که اصلا معلوم شد سایدت کدوم وریه.مسئله ای که کل کشور راجع بهش شفاااف می‌دونن چیه شما رو در زمره خایه مالان می‌بره
  • جواد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آقای رجبی همه بد شما و امیر قلعه نویی خوب اما یک سوال چرا تیم نونهالان تشتک سازی ساوجبلاغ را هم به دست آقای رجبی خوب باکوهی از تجربه و دانش فنی نمی دهند؟
  • حسین پهلوان باقر IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    تمام حرفهات درست است اما با یک تبصره : حداقل باید حرمتش را حفظ میکردند و رک و راست بهش میگفتند دیگر به شما احتیاجی نداریم . نه اینکه این همه به او بی محلی کنند و او را آدم حساب نکنند
  • حسین پهلوان باقر IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آقای ممی فقط یک نمونه از هوادران بی فرهنگ و بی چشم و روی ایرانی است . استقلالی و پرسپولیسی و سپاهانی و غیره هم ندارد . البته هوادار با فرهنگ هم کم نداریم آما نسبت آنها به بی فرهنگها و بی ادبها خیلی کم است
  • حقگو IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    درک شخصیت وریا ورای فکر و اندیشه کوته بدخواهانش است مگر پرسپولیس سید جلال حسینی را هم به این شکل ناجوانمردانه خانه نشین کرد نه احترام او را نگه داشت ودر پستی دیگر از او استفاده می کند ... مشکل وریا در استقلال سنش نبود مشکل وریا غفوری از جای دیگری آب می خورد همان‌جایی که کوتوله ها برایش نسخه پیچی کرد وریا تا ابد در قلب ما هواداران استقلال می ماند و مثل آقای رجبی به فراموشخانه احساس و حافظه تاریخی مان نخواهد رفت از نام استقلال برای انجام مأموریتی که گرفته ای استفاده می کنی ما هواداران تشخیص می دهیم که وریا عزیز است وتو وامثال تو منفور
  • شهریار IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    وریا هرکی بود باید باشگاه محترمانه میگفت نمیخوامت بنظرم یک نوع توهین به باشگاه استقلال بود.نه اینکه هیچی نگه ..خلاصه.‌چیز واضحی است ازشما اقای رجبی بعیده....کاش وریا جواب این انتقادات را میداد تا هرکارشناس و پیشکسوتی هرتظری نمیداد..بعدش کاوه ثابت میکنه بازیکن خوبی هست یانه..بابعضی از سخنانت هم موافقم..
  • مافیا سرخ IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آقای رجبی حرفت کاملا درسته آقا وریا اگه میخواد کار سیاسی انجام بده باید نماینده مجلس بشه نه فوتبالیست
    • مصطفی محمدخانی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
      جناب رجبی خیلی از رو عقده حرف زدن جویدنی زیاد هست که بجوه...
    • شهروز IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      چطور راجع به مهدی ترابی همچین نظری ندارید ؟ حناتون رنگی نداره
  • عباس IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    چناب رجبی شما سال گذشته هم معتقد بودید تیم قهرمان نمیشود.
  • احسان IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    وقتی کم هوش باشی ، هرچی می خوای غیرمستقیم و مثلاً با منطق دشمنتو (آجرلو) بکوبی و از رفقا (امیرخان) حمایت کنی ولی درنهایت دم خروست بیرون می زنه! خب دلاور! شهباززاده بده چون سپاهان نخواستش! اگه سپاهان اونو می خواست حتماً اونو نگه داشته بود! خب نظرت راجع به دانیال ، گولیسیانی و رفیعی چیه؟!!! اونها هم بد بودن که سپاهان نگهشون نداشت؟! فقط درمورد وریا من حرفشو قبول دارم! صرفاً شاید کمی میشد با احترام تر برخورد کرد ولی باید ببینیم بین وریا و باشگاه چی گذشته! درمورد قائدی ، مگه باشگاه از فروش قایدی بالاترین منفعت رو در تمام عمر باشگاه نبرد؟! حسین زاده چرا باید تمام عمر زیر دین استقلال باشه؟ مگه برخلاف قراردادش عمل کرده؟ چطور باشگاه حق داره بازیکنی که قراردادش تموم شده رو کنار بزاره ولی برعکسش گناهه؟ اگه شرایط وریا قابل قبوله ، اینم با همون منطق باید قبول کنی! مگه برهانی و عنایتی پیشنهاد خارجی خوب داشتن و نرفتن؟ عنایتی توی چه سنی به استقلال اومد؟ توی اون سن بازیکن میره اروپا؟! استقلال ۸تا مهاجم هدف نداره بلکه بجز رمضانی بقیه بیشتر وینگر هستن. استقلال الان در هر پست حداقل ۲تا بازیکن تاپ داره!
  • سیدرضا IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    جناب رضا رجبی کاوه اگر بمب نبود هرگز نمیتونست پنج سال لژیونر در اروپا بمونه ، اونجا دیگه مثل ایران نیست تا بازیکنی با سفارش بگیرن فوتبال فقط گل زدن نیست . حسین زاده علاوه بر اون هشت گل یکی از سه بازیکن تاثیرگذار در قهرمانی آسیا بعداز هشت سال بود و نزدیک به هشت میلیارد سود مالی برای باشگاه داشت . قرار بود دیگه چه میکرد تو یکسال برای تیم، با این حساب دانیال اسماعیلی هم بازیکن نبود که سپاهان گذاشت بره پرسپولیس سعید صادقی هم بازیکن نبود که گل گهر گذاشت بره پرسپولیس آقای گل درفصل قبل گلزن نیست ، متاسفانه پیشکسوتهای ما تعدادیشون وقتی از تیم حمایت میکنن که خودشون کاره ای باشن .شما کجای افتخارات استقلال هستین
  • افشین US ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    حیف که نمیتونم هرچی دوست دارم رو بنویسم وگرنه ارسال نمیشه، آخه جباری... توخودت چی بود زمان جوانیت که الان اینجوری حذف میزنی، من پرسپولیسی هستم وکاری به رنگ ندارم وریا میلیارد میلیارد پول گرفته حقش بوده مگه به زور گرفته یا دزدی کرده؟ اگه می‌دونستن زیاده قرارداد نمیبستن باهاش، همه میدونن بخاطر چی بیرونش کردن، آقا اصلا قراردادش تموم شد چند سال کاپیتانتون بود به حرمت زحمتای که کشیده جوانمردانه باهاش رفتار میکردین، نمیدونن اینا کین آخه میرن باهاشون مصاحبه میکنن، بقران اگه الان دوران فوتبال خودشون بود از همه بدتر بودن
  • سیدرضا IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    ((در قهرمانی لیگ برتر بعداز هشت سال بود)) تصحیح اشتباهی که در خط پنجم داشتم
    • Ali. .khoozestan IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      شکسته نفسی نفرمایید .. قهرمانی جهان بعد ۸ سال نه لیگ
    • سیدرضا IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      بسوزه پدر تجربه ، این شما بودین که بعداز هشت سال قهرمان نشدن و سجده ی شکر بجا آوردن برای موندن تو لیگ برتر تا قهرمان شدین فکر کردین جام باشگاههای جهانو بردین وگرنه ما حتی برای نایب قهرمانیهامون تو آسیا منصورخان و ناصرخانو اخراج کردیم ، این شمایین که جنبه ندارینو بخاطر نایب قهرمانی تو رقابتهای سه جانبه ازبک قطر امارات از مربیتون فرگوسن میسازین
  • نایین IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    آقای رجبی شما که از پرسپولیسی ها بدترین ن دادش اینطوری نیست وریا برای ما عزیز بوده و هست نمی‌خواهم ب خاطر اینکه نام پیشکسوت استقلال را یدک میکشی توهین کنم احترام خودتا داشته باش در حق وریا ظلم شد اگر نمی‌خواستند یک بازی در شان یک کاپیتان میگذاشتند
  • قندی IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    تو دیگه کدوم … هستی نظرم میدی تو خوبی اصلا
  • وریای کبیر IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
    این پیشکسوت استقلال نیست، این عقده های چندین و چندسالشو بیرون میریزه، حرف زدن بلد نیستی، حرف نزدن که بلدی
  • سپند IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    چرا فقط با پیشکسوتهای استقلال صحبت میکنید تا یه چیزی از توش دربیارید و واسه استقلال حاشیه درست کنید ؟ در روز با ده نفر از پیشکسوتها مصاحبه میکنید و مصاحبه ش رو کامل میزارید اما با پیشکسوتهای پرسپولیس روزی یکی هم مصاحبه نمی کنید
  • ارسلان GB ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    اقای پیشکسوت زمان مجیدی شمامثل الا ن انتقاد کردیدزمان بارزاً قبل فرق کردہ پلی میکر بدرد امروز نمیخورد ہمہ در دفاع وہافبک وجلو پلی میکر ندرك انتقاد وروش جدید بگوید یا ہیچی نگیدویا روش خوب وبہ روز بگویید
  • علی IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    تاحالاچنین کارشناس ندیدیم.یعنی هیچ کدام ازاین بازیکنان کیفیت فنی ندارن.هرکدوم مهره تأثیرگذارتوی هرتیمی هستند.خواهشن شماپیشکسوتیت این حرفاروازروعقده نزنین شمابایدالگوی جوانان باشید
  • تاج IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    آقا فهمیدیم طرفدار امیر قلعه هستی نیاز به یادآوری نیست .قشنگ مثل غلطک همرو له کردی ؟
  • ۰۰۰۰ IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    جناب رجبی ، دو دفعه دیگه هم از این پاچه خواری ها بکنی احتمالا به نون و نوایی می رسی. ادامه بده عشقم.همین طور گاز بده .تو شهری قبولت می کنند.
  • تاجی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    مغز های کوچک زنگ زده.......... واقعا متاسفم در مورد وریا همچین اراجیفی میبافه
  • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    وریا یک پهلوان پنبه که میلیاردها پول بیت المال رو بهش دادن .هیچکری هم نکرد .البته با هزینه مقداری از همون پول هرسال قراردادهای میلیاردی بست. داستان مردمی بودنش هم یک شو وفیلم بیشتر نیست که فقط ساده لوحان باور میکنن
  • 6 IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    ترقه هم نيست. چند ساله بازي نكرده؟؟؟؟ گلي هم زده آيا؟؟؟؟
  • محمد IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    وریا نمادی شد از مظلومیت وظلمی که به هوادار شد مگه هواداران صاحب اصلی این باشگاه نیستن پس آقای به ظاهر پیشکسوت زبون نگه دار .وریا رو همه هواداران میخواستن .اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی اگه حمایت نکنید حداقل تخریب نکنید میگین پول گرفته .پس یه سری به قراردادهای تیم رغیب هم بزنید بد نیست .ودر پایان باید بگم فوتبال ایران سهم خواه خیلی داره که از همه بدتر همین پیشکسوتا هستند که فکر میکنن ارث پدریشون رو ازشون گرفتن.تمام فوتبال ایران رو لجن گرفته .پس مرحم باشید نه نمک.وسلام
  • مهرداد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    رجبی زیاد حرف میزنی اگرجرات داری درمورد خیانت پاشازاده و فتح الله زاده دراولین سال لیگ برتر بازی با ملوان انزلی حرف بزن
  • میتی کافر IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    آقارضا درباره ورزشکار بهتره یه ورزشکار نظر بده آقای م.ب.پ سرباز شما بود وقتی واسه عملی بودنو مواد گرفتنت عزیزم اون یارو سربازه پسر دایی منه لطف کن دیگه درباره وریا حرف نزن آقا رجبی.خودت میدونی داستان چیه.وریا الان خط قرمز مردم فهمیده ایرانه
  • استقلال جوان IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    خیلی خنده داره طرف اون بالا نوشته پیروزی بهترین تیم آسیا، آخه لنگی ها یه قهرمانی توی آسیا بیارید اونوقت بگید تیم اول آسیا خخخخخخ، لنگی دیگه نبینم بگی تیم اول آسیا پیروزیِ، اس اس سرور لنگ
  • سلام IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    واقعا رجبی زد تو خال نه کاوه بازیکنه و نه شهباز زاده و نه محبی و نه میرزایی من نمیدونم کی پشت خرید این بازیکناست... هر سال ما باید حرص بخوریم با این خریدها هرسال پرسپولیس میره گل بازیکنارو میخره.. استقلال هیچ همین الآن استقلال ی بازیکن پا به توپ و تکنیکی که بتونه بازی رو دربیاره نداره ی بازیکن نداره که بتونه پاس تو عمق بده.. بابا جمع کنن استقلال همش میره دنبال بازیکنایی که اصلا تا حالا کسی اسمشونو نشنیده و هیچ تیمی دنبالشون نبوده استقلال همین الآن چهار تا پنج تا بازیکن میخواد ی هافبک دفاعی خوب ی پشت مهاجم و دوتا وینگر چپ و راست استقلال با این بازیکنا و این جدیدا باید روی مقام چهار یا پنج لیگ باید حساب کنه وریا غفوری خارج از بحث هایی که کرده .. به هر دلیلی این باشگاه نمیخوادش.. ی چیز طبیعیه. قرار نیست که استقلال تا 60 سالگیش تو تیم نگهش داره تازه چرا باید 10...15 میلیارد بدیم به کسی که همش رو نیمکت باشه.. این همه شانتاژ لازم نیست.. خیلی از غفوری بزرگتر از استقلال رفتن بدون سروصدا .. استقلال باید با الهلال و ... بازی کنه . با این بازیکنا باید بره تو لیگ 3 بازی کنه
  • مهران IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    شهباززاده و کاوه رضایی دیگه پیر شدن به درد چی میخورن؟ فوتبالشون تمومه/پارسال اگه حسین زاده نبود عمرا استقلال قهرمان نمیشد
  • حیدری IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    شما مگر بدون دست مزد برای استقلال بازی می کردید چرا دروغ میگی واقعا خجالت بکشید وریا غفوری حرف حق زد حرف دل مردم را زد
  • شمسعلی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    قابل توجه کسانی که معتقدند استقلال بازیکنان خوب نگرفته اگه در بازی دربی لنگ از اس اس شکست خورددور فوتبال را خط بکشید
  • رضا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    راست میگه دیگه این آدم یه تجزیه طلب کرد هست مگه ندیدید پستشو یک تجزیه طلب چطور ممکنه مدافع همه مردم یک کشور یکپارچه باشه ایشون فقط مدافع قوم خودش هست و یک تجزیه طلب ثابت شده... الکی بزرگش نکنید چون هیچی نیست
  • هوادار IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    این زی زی گولوو چی میگە؟؟؟ زی زی مدنی گلو زیاد حماسی نشو ؛ حقوقی کە وریا غفوری گرفتە برابر هست با همان حقوقی کە تو نامرد در دوران بازیگریت گرفتی با یک تفاوت در دوران شما پول ملی ارزش داشت ولی الان بخاطر تحریم اون ارزش را ندارە ، دوران شما با دە میلیون تومان می شد خرید الان حداقل باید دە میلیارد تو جیبت باشە اگە قصد خرید داشتە باشی!!! در ضمن چرا بازیکن خارجی پولهای میلیاردی از باشگاە استقلال بگیرند ولی انتظار دارید بازیکنان خودی مفت بازی کنند؟؟
  • محمدرضا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    عده ای دارندازبازاربی کلانترسودجویی میکنندبایدنشست دیدپایان کاربرای کدام سودوکدام طرف زیان خواهنددیدآنچه مسلم است باشگاههاایران محکوم خواهندبوداین داستان فقط برای استقلال نیست بلکه همه باشگاههای ایرانی پیشاپیش محکومندسباهان بایدپرسیداین همه بریزبپاش وچکونه بدست آورده که هزینه میکنداصل ۹۰قانون اساسی بایداین پرسش وازمسئولان سپاهان بخواهدجوابکوباشندکشوریکه اینهمه مشکلات داردچرااین همه ارزپای فوتبال هزینه میشودپیداحضرات درعالم دیگری زندگی میکنند
  • لنگی حقیر IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    جالب اینکه که یه لنگی اومده میگه پیروزی تیم اول اسیا الان موندم بخندم یا گریه کنم ،اعتماد به نفس این لنگیارو خیار داشت انبه رشد میکرد...
  • ک IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    این اقای رجبی همان رونالدوی استقلال میباشد که اینگونه بهش خط دادن داره زورکی حرف میزنه برو جمش کن به فکر خودت باش زحمت کش استقلال
  • بی آبی DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    زر نزن دیوث همین
  • مسعود IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    شما اگه‌کارشناس یا مربی هستی چرا هیچ جای این فوتبال جایی نداری آقای مهندس رجبی همه بد تو خوب دست بردار از سر استقلال چند سال برا این تیم بازی کردی ول نمی کنی چه کار داری الکی انتقاد میکنی هری بابا
  • هاوری IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    جناب رجبی واقعا متاسفم با طرز حرف زدن تان واقعا باشگاه و هواداران حق دارند خیلی زود شما به ادعای خودتان اسطوره را فراموش وقتی امروز از کاپیتان تیم اینطور حرف می زنید که پول گرفته مگر حضرتعالی هم پول نگرفتی چرا توقع داری به عنوان پیشکسوت احترام بگذارند نگید آن موقع یک تومان می گرفتم که از پول بهترین بازیکنان لیگ دو برابر بیشتر است شما فکر کنم همان پیشکسوت که ییرونتان کردند هیچ کس پشت وریا نیست می گویند مثل حتی بازیکن معلومی بگویند نمی خواهیم جرات نداریم شما در تیم باشی چون جلو بخور بخور ما را در استقلال می گیرد حقیقت برای قیامت خوب هستش مرد نیستی آزاد مرد باشید
  • Ayoub IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    این آقای فراستی فوتبال را از کجا آوردید همش فازش منفی که؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی