نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آمریکا ۳ - لهستان ۰/ آمریکا مقتدرانه به فینال صعود کرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی والیبال آمریکا در یک بازی آسان موفق شد لهستان را شکست دهد و راهی فینال لیگ ملتها شود.

در اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها امشب دو تیم لهستان و آمریکا در بولونیا به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال جذاب و تماشایی در سه ست پیاپی به سود تیم جان اسپرا خاتمه یافت تا آمریکا با یک برد تقریباً آسان اولین فینالیست مسابقات لقب بگیرد.

در ست اول دو تیم نبرد نزدیکی داشتند اما نهایتاً این آمریکا بود که موفق شد با نتیجه ۲۵-۲۲ به پیروزی دست پیدا کند. ست دوم با عملکرد بهتر لهستان همراه بود و حتی در مقطعی سه امتیاز هم از حریف خود پیش افتاد اما نهایتاً آمریکا به بازی برگشت و این ست را هم ۲۵-۲۳ پیروز شد.

در ست سوم اما شرایط به شکل کاملاً متفاوتی پیش رفت و آمریکا از همان ابتدا فاصله امتیازی زیادی را با حریف خود ایجاد کرد و در پایان با نتیجه ۲۵-۱۳ بازی را به سود خود تمام کرد و تا با یک برد تقریباً آسان راهی مرحله فینال لیگ ملت‌ها شود.

آمریکا حالا فینالیست اول لیگ ملت ها لقب گرفته و باید منتظر نتیجه دیدار امشب دو تیم ایتالیا و فرانسه باقی بماند تا حریف تیم جان اسپرا در فینال مسابقات مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد US ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    ایول حق به حقدار رسید. درود بر تیم آمریکا و به امید پیروزی های بیشتر برای این تیم قدر.آمریکا نشون داد که در ورزش هم ابرقدرت بلامنازع است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی