مجتبی جباری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی جباری در برنامه فوتبال برتر گفت قرار بود مسوول آکادمی باشگاه استقلال شود اما فرهاد مجیدی با این مساله مخالفت کرد.

درست ۷۲ ساعت بعد از اینکه مجتبی جباری در برنامه فوتبال برتر گفت «وضعیت جوری شده که تا من به کسی زنگ نزنم کسی به من زنگ نمی‌زند، یعنی هیچ‌کس با خودش فکر نمی‌کند این مجتبی جباری به درد فوتبال می‌خورد» باشگاه نیروی زمینی ارتش دست به کار شد و با قراردادی یک‌ساله زیدان آسیا را به عنوان سرمربی خود برگزید.

مجتبی جباری که پیش از این دو بار سابقه دستیاری در باشگاه‌های گل‌گهر و نساجی را در کارنامه داشت حالا برای یک ماجراجویی جدید آماده می‌شود. یک چالش بسیار سخت و البته مهم که می‌تواند سکوی پرتابی برای ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان باشد. 

حضور مجتبی جباری در لیگ فوتبال ایران به عنوان سرمربی اتفاق مهمی است. یکی از دلایلش خصوصیت‌های اخلاقی اوست. بازیکنی که همیشه به عنوان «هشت شاکی» فوتبال ایران به حساب می‌آمد و از نابسامانی‌ها و پلشتی‌ها دل‌چرکین بود، حالا در جایگاهی قرار گرفته که خودش باید پاسخگو باشد. این جابه‌جایی بین مطالبه‌گر بودن به عنوان یک بازیکن تا پاسخگو بودن به عنوان سرمربی می‌تواند اتفاقات جالبی را برای مجتبی جباری رقم بزند.

از طرف دیگر جباری همیشه یکی از منتقدین وضعیت فوتبال پایه و استعدادیابی در ایران بوده است. همان‌طورکه خودش در برنامه فوتبال برتر گفت قرار بود مسوول آکادمی باشگاه استقلال شود اما فرهاد مجیدی با این مساله مخالفت کرد. بعد از عدم همکاری جباری با باشگاه استقلال، او در مصاحبه‌های بعدی خود همیشه نسبت به پارتی‌بازی و خرج پول در مدارس فوتبال موضع انتقادی گرفت و صحبت‌هایی جنجالی بر زبان آورد. زیدان آسیا حالا در تیمی است که همیشه یکی از باشگاه‌های استعدادیاب فوتبال ایران بوده است. تیمی که بازیکنان سرباز را جذب می‌کند.

علاوه بر این نیروی زمینی هر ساله چهره‌های بی‌نام و نشان ۱۹-۱۸ ساله زیادی که برای گذراندن دوران خدمت راهی پادگان می‌شوند را در صورت داشتن استعداد به خدمت می‌گیرد. از این منظر دست جباری باز است تا بتواند سیاست‌هایی که قرار بود در آکادمی استقلال پیاده کند را به نحوی دیگر انجام دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس دوستاره..ً.خاک تو سر پی پی بیچاره IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    آقای شاکی یادتون رفته بخاطر پول چه بلایی سر تیم استقلال آوردی ...یادت رفته قهرمانی را با خیانت به تیم استقلال از چنگ پرویز مظلومی در آوردی . آقای مجتبی جباری مفت برای استقلال بازی نکردی که حالا طلبکارانه از مدیران استقلال انتقاد می کنید.تا پول بیشتری بهت پیشنهاد شد استقلال را رها کردی و به سپاهان و برای همیشه به قطر رفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی