نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بعد از بازیکن جنجالی گابنی یک برزیلی هم آمد/ بمب نقل و انتقالاتی ژنرال استقلالی‌ها با چراغ‌های خاموش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک باتجربه برزیلی به عضویت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در آمد و با امضای قراردادی رسمی در لیگ بیست‌ودوم در لیگ ایران حضور خواهد داشت.

امیر قلعه‌نویی در سومین فصل حضورش در فوتبال سیرجان، سعی داشته تا تغییر و تحولاتی را در فهرست تیم گل‌گهر اعمال کند و البته برخی ستارگان تیمش را هم از دست داد تا کار دشواری برای ساخت تیمی قدرتمند برای لیگ بیست‌ودوم داشته باشد. مهم‌ترین ستاره‌ای که سیرجانی در بازار تابستانه از دست دادند، سعید صادقی بود که حاضر به تمدید قرارداد نشد و به پرسپولیس پیوست.

مهران درخشان‌مهر، محمد خدابنده‌لو و امیر شهیم بازیکنانی بودند که در بازار نقل‌وانتقالات به عضویت گل‌گهر در آمدند که نشان از سیاست جوان‌گرایی قلعه‌نویی داشت. البته اریک بایناما بازیکن گابنی و جنجالی فصل گذشته سیرجانی‌ها هم مجدداً به جمع شاگردان قلعه‌نویی بازگشته و با توجه به حضور در استقلال تاجیکستان و بازی در لیگ قهرمانان آسیا، حالا او می‌تواند همراه تیمش در فصل جدید لیگ برتر باشد.

گل‌گهری‌ها که در کنار بایناما، کی‌روش استنلی را هم از فصل گذشته حفظ کرده‌اند، به دنبال جذب سومین بازیکن خارجی تیم‌شان برای لیگ بیست‌ودوم بودند و مذاکرات به صورت چراغ‌خاموش به گزینه‌های مدنظر امیر قلعه‌نویی صورت گرفته و در نهایت امروز از خرید جدید گل‌گهری‌ها رونمایی شد که او کسی جز وسکلی گومز دوس سانتوس نبود؛ هافبک ۳۰ ساله و باتجربه برزیلی که سابقه حضور در فوتبال آسیا را هم دارد.

وسکلی که بیشتر دوران بازی خودش را در سری A لیگ برزیل بازی کرده، در دو مقطع هم در باشگاه ویسل کوبه ژاپن سابقه بازی دارد و آخرین بار عضو باشگاه سیارا برزیل در سری A بوده و حالا به عنوان بازیکن آزاد راهی گل‌گهر سیرجان شده است. پست اصلی این بازیکن چپ‌پا و تکنیکی، هافبک تهاجمی و وینگر است و سومین سهمیه بازیکن خارجی گل‌گهر، پس از کی‌روش استنلی و اریک بایناما محسوب می‌شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    ژنرال استقلال نه ژنرال ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی