پشت‌پرده حکم جلب شاخ فضای مجازی/ چرا پای سردار آزمون در میان است؟/ شاکی خصوصی آقای پاپاراتزی ول‌کن ماجرا نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای یکی از افراد حاضر در فضای مجازی که به ورزشکاران و هنرپیشه ها حمله می کمد حکم جلب صادر شد.

امین فردین یکی از چهره‌های جنجالی شبکه های اجتماعی و خصوصا اینستاگرام در یکی دو سال گذشته بوده است؛ شخصی که خود را به اصطلاح پاپاراتزی معرفی می‌کند و ادعا دارد پشت پرده های افراد مشهور را برملا می‌کند.

سردار آزمون که به دفعات سوژه به اصطلاح افشاگری‌های امین فردین بوده است خبر از صدور حکم جلب و استرداد امین فردین به ایران توسط اینترپل داده است. پیش از این امین فردین، درباره مسائل به وجود آمده برای آزمون در روسیه، ادعاهای عجیبی را مطرح کرد بود.

سردار آزمون، دیشب ۳ استوری در این باره منتشر کرده است که اولین استوری او از قول دکتر چلبیانلو است؛ در این خصوص، گفته می شود او همسر آناشید حسینی یکی از شاکیان خصوصی امین فردین است.

گفتنی است فردین همواره مدعی شده است که بارها از او به اینترپل شکایت شده است چون واقعیت ها را می‌گوید و پشت پرده افراد مشهور را افشا می‌کند. او دیشب در یک برنامه لایو که از یوتیوب پخش شد، به این مسئله اشاره کرد و مدعی شد فعالیت ها علیه او به دلیل افشاگری هایش علیه چهره های معروف در فضای مجازی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • وریا کاپیتان دلها IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    یه آدم خاله زنکه که از خدا نمیترسه، خدا کنه بگیرن این موجودو
    • حقیقت تلخه IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      خاله زنک نیس و مطمئنا به جاهایی خاص وصله که این اطلاعات رو داره و هر جایی هست مشخصاً از قشر هنرمند و ورزشکار خوشش نمیاد، دیگه خودتون پیدا کنید پرتقال فروش رو!!
    • تاجی اصیل IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      دوست عزیزم "حقیقت تلخه" ایشون به هیچ کجا وصل نیست و هیچ افشاگری هم در مورد هیچ کسی نداره که انجام بده! اینکه حرفهای خاله زنکی که پشت هنرمندان هست رو بولد کنی و همون حرفهارو با حالت خبری به خورد مخاطب بدی اسمش افشاگری نیست، خاله زنک بازی مجازیه... ایشون صرف به دوستی با دو سه نفر که مدعی فالوئنسری بودن و صد البته بخاطر یه سری کارهاشون حتی وارد سینما هم شدن مثل آقای ع صبوری و بواسطه همین آقای صبوری که وارد جمع خصوصی هنرمندان شد و عکس و اطلاعاتی که ایشون به آقای فردین میدادن یه سری حرفهارو زد که هیچگونه سندیتی هم نداشت و صرف به شیرین بازی امثال صبوریها و ع .صادقیها اینهمه حاشیه درست شد و ایشون یک شبه راه چند ساله رو رفتن! والا پاپاراتزی و سبک خبریش کلا این سبک کار ایشون نیست هرچند که سبکشون به تقلید از این مدل کار خبری هست ولی سبک ایشون خاله زنک بازی مجازی بواسطه این دوستان هست که گاهاً با تهدید به دریافت رشوه و این مدل کلاهبرداریها همراهه درحالیکه خبرنگار پاپاراتزی دوربین به دست به زندگی خصوصی هنرمندان سرک میکشه و هیچ موقع شنیده ها و چیزهایی که سندیت نداره رو قاطی کار خبریش نمیکنه! کلاً خ
    • تاجی اصیل IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      (قسمت دوم کامنت در جواب حقیقت تلخه) کلاً خوشحال میشم این موجود فرصت طلب هرچه زودتر به سزای اعمال پلیدانش برسه! خواهشاً یه سری رو هم جو نگیره که چون افشاگری میکنه باید باشه!! چون ایشون به هیچ عنوان افشاگری نمیکنه و اگر دوستان از سالهای قبل معروف شدن فردین توی فضای مجازی بودن و یه مقدار کم آشنایی دارن به این فضا کاملا میدونن قضیه چیه و فردین چجوری و بواسطه کیا شد امین فردین!! ویدئو های یوتیوب ایشون رو ببینین کاملا متوجه میشین ایشون افشاگری نمیکنه و فقط خاله زنک بازی در میاره اونم روی حرفهای اون دو نفری که اسمشونو گفتم و دوستانیکه ایشون رو دنبال میکنن کاملا میدونن قضیه چیه... امیدوارم این قضیه جدی باشه و ایشون هر چه سریعتر دستگیر بشه و متوجه بشه حرف مفت زدن کنتور میندازه بر خلاف حرفها...
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    آلینا هم بره شکایت کنه😂
  • حامی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    این بی شرف از تو ایران حمایت میشه... همه هم میدونن از کجا... اول که رفته بود آلمان پاسپورت جعلی درست میکرد هیچ تیمی هم نداره تنها کار میکنه از داخل ایران حمایت میشه دستش با سایت های قمار تو یه کاسه هست یک آدم هیچی ندار لاشخور که میلیاردی داره پول در میاره خودشم پناهنده بود اول که رفت معنی پاپاراتزی به عکاس هایی میگن که جلوی خونه افراد معروف کمین میزنن شاید تا هفته ها تا سوژه عکس پیدا کنن اصلا کاری که این بی شرف میکنه هیچ ربطی به پاپاراتزی بودن نداره... این مسائل خصوصی و محارم زندگی مردم رو اونم نود درصد به دروغ عنوان میکنه همه ما آدم ها تو زندگی شخصی خودمون و در منزل خودمون ممکن طور دیگه ای زندگی کنیم ربطی به شخصیت اجتماعی مون نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی