نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش سپاهان به شایعه حقوق‌های نجومی مدیران باشگاه
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سپاهان در واکنش به انتشار حقوق نجومی ادعایی مدیرعامل این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در واکنش به انتشار حقوق نجومی ادعایی محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: دفعه‌ اول مهر ماه سال گذشته این خبر منتشر شد و همان موقع هم به آن جواب داده شد. این مساله به مجمع فولاد مبارکه ربط پیدا می‌کند و کاری به باشگاه سپاهان ندارد. اکنون مجددا این موضوع رسانه‌ای شده است.

او ادامه داد: این اعداد درست نیست و مشخص است بحث شخصی وجود داشته است. آقای ساکت یک مدیر نخبه ورزشی است. سیستم مالی و نظارتی کارخانه فولاد مبارکه سپاهان شفاف است و اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و شیطنتی است که مطرح شده است. گروهی وجود دارند که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نامه‌ای که منتشر شده است، پایه و اساس درستی ندارد. این عدد صحت ندارد و بسیار پایین‌تر از این‌هاست.  

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اضافه کرد: اکنون به دلیل این‌که در پنجره نقل و انتقالاتی هستیم چنین شیطنت‌هایی شکل می‌گیرد. ما این مساله را قویا تکذیب می‌کنیم و خداراشکر خیال‌مان از خودمان راحت است که سالم و درست پیش می‌رویم.

پیش از این نامه‌ای به امضای رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه سپاهان منتشر شده بود که در آن اصلاح حقوق‌های نجومی در این شرکت از جمله حقوق محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان را خواستار شده بود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • میلاد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    نامه رسمی بود و مهر و امضا و شماره داره .
  • تاجی اصیل IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    نخبه بودن ساکت در قرارداد ویلموتس معلوم شد! وقتی نخبشون ساکت هست، ببینید بقیه چی هستن!! هر جایی دیگه بود این آقا بدلیل مشکلات و بدهیهای فدراسیون و قراداد عجیب ویلموتس الان جای دیگه بود ولی ایرانه و این آقا باز مدیر یه قسمت دیگه از فوتباله چوووون نخببببه هست، بله نخبه هس ولی نخبه در زمینه چیزی که نمیشه گفت!!
  • شهرام IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    اره ایشون محض رضای خدا کار میکنه رو در اتاقش هم نوشته با وضو وارد شوید!!ایشون یک مدیر لایق ورزشی هستند که عامل بهترین قرار تاریخ ورزش ایران با ویلموتس هستند!!!هیچ کمیسیون پورسانتی هم در کار نبود!! سکه های لای گز و جا انداختن رشوه کثافتکاری در فوتبال و استخدام اراذل به اسم لیدر و توهین ضرب و شتم خبرنگاران و فوتبالیست ها و کتک زدن طرفداران تیم های رغیب رکورد در آوردن سالی یک چشم ددر زمان مدیریت این مدیر انقلابی هزاران ضد و بند و فساد دیگر هم کارهای زیبای این برادرمان بوده در جهت رونق و هیجان دهی به ورزش بخصوص فوتبال!!!
    • ساسان IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
      درود به شرفت واقعا متعجبم اگر در ایران سیستم نظارتی درست و حسابی وجود داشت خالقان فاجعه ی ویلموتس گیت ( تاج و ساکت ) الان به جای اینکه زندان باشند باید در راس مدیریت فوتبال باشند !؟ آخه یعنی هیچ گونه با خواستی هم نباید بشند !؟؟؟ حیف پول بیت المال که به دست چه افرادی داره حیف و میل میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی