نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فسخ قرارداد ستاره برزیلی که یک نفر را در تصادف کشت/ تصاویر این تصادف وحشتناک را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد یک فوتبالیست برزیلی پس از سانحه رانندگی مرگبار که منجر به کشته شدن یک نفر شد، فسخ شد.

رنان، ستاره ۲۰ ساله پالمیراس، در ساعات اولیه صبح جمعه در پی برخورد خودرویش با موتورسیکلت، توسط پلیس دستگیر شد. موتورسوار در این تصادف که در حدود ۵۰ مایلی شمال سائوپائولو اتفاق افتاد کشته شد. نام آنها مرد ۳۸ ساله «الیزر پنا» است که همسر و دو دختر خردسال داشت.

گزارش‌های برزیلی حاکی از آن است که رنان در حال رانندگی با هوندا سیویک بود که به سمت اشتباه جاده منحرف شد و با یک موتورسیکلت برخورد کرد. وی در پی این حادثه توسط پلیس محلی دستگیر شد و ادعا می‌شود که این مدافع از انجام تست الکل خودداری کرده است. رنان از زمان تصادف در زندان به سر می‌برد تا بررسی‌های لازم انجام شود.

رسانه برزیلی UOL می‌گوید رنان در آن زمان با گواهینامه موقت رانندگی می‌کرد که متعاقباً به حالت تعلیق درآمد.

فسخ قرارداد ستاره برزیلی یک نفر را در تصادف کشت/ تصاویر این تصادف وحشتناک را ببینید

این مدافع به صورت قرضی از پالمیراس به تیم برزیلی ردبول براگانتینو رفته بود و در آنجا بازی می‌کرد. اما گزارش شده که براگانتینو پس از حادثه، قرارداد قرضی او را فسخ کرده و پالمیراس نیز قصد دارد همین کار را انجام دهد. رنان تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد دارد و باشگاه در حال حاضر در حال بررسی شرایط است.

باشگاه پالمیراس پس از خبر تصادف بیانیه‌ای را در مورد رنان منتشر کرد: «پالمیراس صبح جمعه اطلاعاتی در مورد تصادف رانندگی بازیکنمان رنان دریافت کرد. باشگاه با ردبول براگانتینو در تماس است تا این پرونده را از نزدیک دنبال کند و تمام کمک‌های لازم را به اعضای خانواده قربانی ارائه کند و با آنها در این لحظه غمگین همدردی می‌کند.»

در همین حال، باشگاه فعلی رنان، ردبول براگانتینو، گفت: «ردبول براگانتینو صبح امروز اطلاعاتی در مورد تصادف رانندگی رنان دریافت کرد. باشگاه با دقت پیگیر این پرونده است و خود را برای ارائه تمام کمک‌های لازم به خانواده قربانی آماده می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی