قحط‌الرجال محض؛ واقعاً این فوتبال مدیر و مربی بهتر ندارد؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واقعاً قحط‌الرجال است‌؛ از نیمکت تیم ملی بگیر تا صندلی‌های مدیریت فدراسیون. 

آرش محمدی؛ کمیته فنی فدراسیون صلاحیت سرمربی تیم ملی را رد کرد اما هیئت‌رئیسه نتوانست جایگزین مناسب برایش پیدا کند و ناچاراً صلاحیت رد شده اسکوچیچ را تأیید کرد. 

ببینید این هیئت‌رئیسه چه پدیده‌ای است که هیچ یک از گزینه‌های داخلی به رغم جذابیت‌های وسوسه‌برانگیز جام جهانی‌ زیر بار پیشنهادش نرفتند و ببینید اسکوچیچ چه تیمی ساخته که هیچ‌کس حاضر به گرفتنش نیست!
در این وانفسا انتخابات فدراسیون فوتبال هم به معنای واقعی دچار قحطی رجال است. 

کار به جایی رسیده که شانس اول و آخر صندلی ریاست کسی است که به بدترین شکل ممکن از فدراسیون کنار گذاشته شد اما حالا با سلام و صلوات در حال بازگشت است. یعنی این فوتبال مدیر بهتر و کاربلدتر ندارد که قرعه همیشه به نام چند نفر انگشت‌شمار می‌افتد؟!

کاری می‌کنند که صفایی فراهانی و دادکان که هیچ، آدم به کفاشیان و مصطفوی هم راضی شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    تاج و ساکت و .... چیزی بنام وجدان ندارن تنها چیزی که دارن رو هستش بابا این قبلا گند زدن بیت المال رو بتاراج گذاشتن حالا کی پشت ایناس الله و علم کاری کردن مدیرای توانمند میدونن داخل چه خبره عمرا آبروشونو بخطر نمیدازن
    • رضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      هر جای این مملکت رو بگردی پر از این مدیرا که معلوم نیست کی پشتشونه ولی تا دلت بخواد رو دارن
  • محمد رضا IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    برو عمو جان چی میگی بهتره تاج میخوای .فقط تاج با کیروش نتیجه میگیرن تو جام جهانی
    • صابر IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      با تاج هم کیروش بر نمیگرده. مطمئن باش با اسکوچیچ تا جام جهانی :)
    • آرش IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      بابا بی‌خیال... همین تاج، کی روش رو از تیم ملی انداخت بیرون به جاش ویلموتس رو آورد با ۶ میلیون دلار بدهی...
  • صابر IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    این چه مطلبی دیگه باید گفت قحطی نویسنده ورزشی داریم و قحطی فوتبالیست با اخلاق. امثال طارمی باید کنار گذاشته بشوند بهترین سرمربی رو داریم. با اسکوچیچ تا جام جهانی . سرمربی استرالیا رو ببینید چگونه به جام جهانی صعود کرد. خیییلی سرمربی استرالیا در جام جهانی با تجربه است!! چرا سرمربیشون را تغییر ندادند؟ بعد ما که قاطعانه صعود کردیم. اسکوچیچ بی تجربه است! نقشی در صعود به جام جهانی ندارد!! :)
    • محمد IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      بعد از جام جهانی خواهیم دید اسکوچیچ چه گلی به سروکله تیم ملی خواهد زد
    • پدرام CA ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      آقا صابر فقط مربی استرالیا نیست. مربی ولز قبل از تیم ملی ولز فقط تو دسته 4 سر مربیگری کرده بود! کل تجربه بین المللی سرمربی آرژاننتین 6 ماه تو عربستان بوده! مربی کانادا فقط قیل از تیم ملی مردان کانادا سرمربی زنان نیوریلند و کانادا بوده.و تو عمرش فوتبال بازی نکرده! سرمربی قطر هم همینطور! کارنامه سرمربی ژاپن و تونس و دانمارک و لهستان و امریکا و... هم همینطوره. منتها توی ایران از یک سری موضوعان واهی استفاده میکنند جو تیم ملی رو به هم میریزن.
  • صادق IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    وقتی سالهاست که صدا و سیما مانع اصلی خصوصی سازی باشگاههای فوتبال می شود، وقتی مجمع فدراسیون با اعضایی کنار هم چیده می شوند که به هنرمند و اسطوره ی فوتبال کشور رای آنچنانی می دهند ، ووقتی بقول مصطفوی یه سازمان نظامی در امور فوتبال کشور دست بالا داشته باشد معلومست که نمایش قحطالزجال پیش می آید ، براستی چگونه می شود شخصی را که تا دیروز از مجلس و قوه ی قضاییه و ....و بویژه گروه تمامیت خواه همه و همه اورا محاکمه و محکوم می کردن و حکم به اعدام که نه ،حکم به پرداخت کمال و تمام خسارات وارده در قرارداد ویلموتس میکردند امروز اورا مجددا کاندید فدراسیون کرده اند!!!
  • اشکان IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    عجیبه که تاج با اون شاهکارش در قرارداد ویلموتس، باز برگشته! اما اینکه کسی تیم اسکوچیچ رو نمیگیره خیلی ارتباط با نتایج داره محاله هیچ مربی ایرانی بتونه بار دیگه چهارده ، پونزده بازی پشت سر هم ببره. مربی ایرانی امروز امارات رو می‌بره، دو روز بعد از همون امارات دو گل میخوره و بازی رو می‌بازه!!
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    واقعا کفاشیان با اینا قابل قیاس نبود. حداقل آدم سالمی بود.
  • محمدرضایی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    آدم کامنت بعضی ها رو که می خونه رو کلش شیوید سبز میشه!! شما به این کامنت توجه کن: امثال طارمی باید کنار گذاشته بشوند بهترین سرمربی رو داریم!!
  • زازا IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    تاج مدیر خوبیه چون تو جریان کیروش نشان داد مربی خارجی عین هندونه سربسته است، ویلموتس از دور میدون که نیاورده بودن- تو جام جهانی ۹۴ آمریکا یادم بازی میکرد- یه تگل جلوی پای سعید العویران انداخت- مربی تیم ملی بلژیک هم شده بود، از شانس بد تو زرد از آب در اومد- تاج چیکار کنه
    • پدرام CA ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
      کاری که باید میکرد این بود که با مربی ششصد هزار دلاری و به غایت بدنام قراردادسالی دو میلیون دلار نینده که بعد از بی پولی ناچاز نشه ساختمون فدراسیون رو گرو بزاره که پول جور کنه پول اقا روبده! در ضمن کیروش رو کفاشیان اورد.همه اونهایی که ویلموس رو میشناختن اومدن گفتن از جمله مرزبان ولی چون همه اقایون دست اندرکار ذینفع بودند خودشون رو زدند به نشنیدن! البته تاج رئیس نمیشه اوردنش به عنوان لولوخرخره...
  • حسین IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    از قدیم گفتن آب زلال به رود میریزد و لجن به مرداب از وزیری مثل سجادی نباید رجالی بهتر از اینها انتظار داشت‌افرادی که با حضور نحسشون روز به روز فوتبال رو به لجن و پست رفت کشوندن.راستی چرا تاج بجای زندان رفتن بخاطر حیف ومیل و دزدی از بیت المال کاندید شده؟!!!؟ تاج با حضورش به ریشخند و مسخره گرفت هر آنکه فکر انتخابات پاک در ذهن می پروراند.راستی آقای نمایینده مجلس که در تلویزیون از تریبون فقط فقط برای تبلیغ خود استفاده کردی تاج که اینجاست تو کجایی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی