نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نه؛ این مدیر با دلال‌ها کنار نمی‌آید/ از ۵ میلیون یورویی که بر باد دادیم تا اژدهای دریای خزر!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علاوه بر پرسپولیس، تیم های سپاهان، ملوان و گل گهر هم نیاز به مهاجم دارند.

اردشیر لارودی؛ رضا درویش در امر یارگیری خوب عمل کرده ولی پرسپولیس هنوز خواسته‌هایی دارد و یحیی گل‌محمدی، چشم به‌راه دوخته است که دست‌کم یک مهاجم نوک و یک گلزن «دبش» تقدیم بقیه مردانش شود! علاوه بر پرسپولیس، ملوان هم برای بستن تیمش نیاز دارد به دو، سه و چهار مهاجم! کار تیم‌های لیگ برتری، تازه‌تازه انگار شروع می‌شود! گل‌گهر هم به قفل بسته خط حمله رسیده است! سپاهان نیز مهاجم می‌خواهد و ابایی از پرداخت کردن آن هم به چند تا بسته دلاری، از نوع هزاری‌اش ندارد! یعنی چاره‌ای ندارد! فوتبالی که گلزن ندارد، ناچار است از تسلیم! یا پول‌های قلبمه و سلمبه می‌دهی و می‌پردازی، یا می‌بازی و دلارهای سبز را می‌سلفی! راه و چاره سومی نیست! یا اسیر می‌شوی به تمنیات دلالی و یا با یک نه گنده، یقه‌ات را وا می‌کنی از دست دلالیزم!

تنها یک شرط: صاف و پوست‌کنده

درباره رضا درویش که اصولی دارد صاف و پوست‌کنده و روشن و معلوم، می‌گویند تن به هیچ خواسته نامعقول و نامقبولی نمی‌رود و نخواهد رفت! از درویش نقل می‌کنند که با دلال‌جماعت کناربیا نیست! می‌گویند به او پیشنهادها هم داده‌اند اما جرأت پیگیری و تعقیب ماجرا را بروز نداده‌اند، چراکه با تیپا به استقبال پیشنهاددهنده دویده است که اگر حرف تو از این قماش است، دیگر رویت را نبینم! تیم من و حیطه مدیریت من، جای این حرف‌ها و این قبیل مهامله‌ها نیست! اگر کار تو از این قرار است، برو که دیگر برنگردی! رضا دوریش امروز و فردا هم با همین اخلاق و صفت وارد گود پرسپولیس شده است! صاف و بی‌کلک و بدون غش! ما اهل این‌جور کارهای ناکارکننده نیستیم! پرسپولیس، راه پر دست‌انداز ولی پاکی دارد! پرسپولیس، بازیکن پر «اما و اگر» ندارد و نمی‌خواهد!

نه؛ این مدیر با دلال ها کنار نمی آید/ از ۵ میلیون یورویی که بر باد دادیم تا اژده های دریای خزر!

۵ میلیون دلاری که «اِخ» کردیم

خوب و خیلی هم خوب! کار شخصیت منفی و توأم با حقه‌بازی و کلاهبرداری ویلموتس بلژیکی تمام شد! در بازنده شدن به این نامربی، یک‌جوری برنده شدیم! در واقع هم ما باختیم و هم دندان طمع ویلموتس را کشیدیم. فقط ۵ میلیون یورو دست نامربی را گرفت و حالا ما باید خوشحال هم باشیم! ۵ میلیون یورو پول بی‌زبان را به یک آدم سروکله‌دار می‌دهیم و تازه کلی خوشحالی هم می‌کنیم که بله: ...این منم، طاووس علیین شده! ...این ماییم که به این خوبی پول و مال‌مان را می‌بازیم! این ماییم که با عقد قراردادی بی‌نظیر، اسباب مغلوب شدن خود را فراهم می‌آوریم. پرونده ویلموتس بسته شد! با ۵ میلیون یورویی که «اِخ» کردیم!

نه؛ این مدیر با دلال ها کنار نمی آید/ از ۵ میلیون یورویی که بر باد دادیم تا اژده های دریای خزر!

ملوان و پرسپولیس

در بندرانزلی هم خبری هست و دقیق‌تر بگوییم، خبرهایی هست! ملوان سال ۱۴۰۱ تفاوت‌هایی دارد با ملوان دهه ۴۰! این ملوان، سرش در فضای مجازی به همه چیز هست و به همه جا نظارت دارد! در فضای مجازی، حرف این است که قوی سپید انزلی و اژدهای دریای خزر، در خط حمله کاستی‌هایی دارد. دنیامالی که به امور کلان و به مسائل استراتژیک می‌پردازد، با پژمان نوری جلسه‌ای داشت درباره نورافکن‌های ورزشگاه «آقاسیروس» که در حال بهسازی است! صندلی‌های ورزشگاه همه در حال تعمیر و مرمت شدنند! ورزشگاه سیروس، تا شروع بازی‌های لیگ بیست و دوم، بدون نقص و بدون کمترین اشکال آماده پذیرایی از تماشاگران است! مازیار هم ملوان تازه‌ای را مهیای به میدان آمدن می‌کند. قرار است امروز و فردا، جلسه‌ای دیگر، درباره سیاوش یزدانی برگزار شود! سیاوش دنبال کفالت پدرش است! اگر جلسه امروز باز هم رأی به بازیکن ندهد، ملوان دفاع وسط خود را خواهد شناخت! به واسطه خبرهای فضای مجازی، ملوان یک بازی دارد با پرسپولیس!

نه؛ این مدیر با دلال ها کنار نمی آید/ از ۵ میلیون یورویی که بر باد دادیم تا اژده های دریای خزر!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • منوچهر IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    من واقعا نفهمیدم درویش بالاخره کارش درسته یا نه ، این حرفا واقعی بود یا از روی طعنه ، اگه واقعی باشه و درویش با تیپا به استقبال یا بدرقه فرد دلال رفته باشه و باج نداده باشه من که تا الان منتقدش بودم با تمام ضعفهایی که دارم می بینم ولی تمام قد طرفدارش هستم به دلال لعنتی جماعت نباید رو داد ده ها بار بازیکنانی از جنس دی کارمو براحتی توی پاچه تیم کرده اند هوادار اگه صداقت و صلابت ببینه قطعا تمام قد پشت مدیریت تیم خواهد ایستاد
  • طلوع کیان IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    میگن خود درویش دلال هست که

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی