نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فشار به یک ستاره برای جدایی/ قرمزها هنوز امیدوار هستند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا همچنان در تلاش است تا فرنکی دی‌یونگ هافبک هلندی را برای پیوستن به منچستریونایتد مجاب کند.

منچستریونایتد از مدت‌ها قبل مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن دی‌یونگ آغاز کرده اما هنوز نتوانسته نظر مساعد او را جلب کند. 

حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم باعث شد که آنها به صورت جدی به دنبال جذب این هافبک هلندی باشند تا او بار دیگر در کنار مربی سابقش در دوران درخشان حضور در آژاکس همکاری کند. 

شیاطین سرخ برای انجام این انتقال با مدیران بارسلونا به توافق رسیدند اما در حالی که مدیران این باشگاه علاقه زیادی به فروش دی‌یونگ برای تامین بودجه جذب بازیکنان جدید داشتند اما او تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد و این موضوع را بارها به وضوح اعلام کرده است.

این بازیکن نزدیک به ۱۷ میلیون یورو نیز از دستمزدهای به تعویق افتاده از بارسلونا طلبکار است و همین انجام این انتقال و کسب رضایت او را بیش از پیش دشوار کرده است. با این حال، رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که ژاوی یک جلسه خصوصی با دی‌یونگ برگزار کرده و به او هشدار داده که اگر دوست دارد به حضورش در بارسلونا ادامه دهد باید دستمزدی را که در حال حاضر دریافت می‌کند، نصف کند. این مربی کاتالان همچنین به این بازیکن گفته که تنها در صورتی زمان کافی برای حضور در میدان خواهد داشت که رضایت دهد در پستی جز پست‌های میانی که تخصص و مورد علاقه اوست به میدان برود. 

گفته می‌شود که این ملی‌پوش هلندی تمامی این شرایط را پذیرفته و ژاوی نیز تحت تاثیر تعهد و علاقه او به بارسا قرار گرفته است و هر دوی آنها این جلسه را با رضایت خاطر ترک کرده‌اند تا نتیجه نهایی آن در روزهای آینده مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی