نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
سبو شهبازیان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سبو شهبازیان بازیکن اسبق استقلال گفت: برای تیمی که می‌خواهد در مسیر قهرمانی گام بردارد فرقی نمی‌کند که قرعه سخت برایش رقم بخورد یا آسان.

سبو شهبازیان پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره قرعه کشی لیگ برتر بیست و دوم که تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود همچنین شرایط تیم استقلال در بحث یارگیری اظهاراتی را مطرح کرد:

با نزدیک شدن به قرعه کشی لیگ برتر فکر می‌کنید چه قرعه ایی برای استقلال بهتر است؟ قرعه آسان یا قرعه سخت؟

قبل از اینکه به موضوع قرعه کشی بپردازیم باید گفت که خیلی ها ظرف یک ماه گذشته می‌گفتند استقلال بد یارگیری کرده و به طور کلی آیه یاس می‌خواندند. اما حالا می‌بینیم که با مدیریت هوشمندانه آقای آجرلو تقریبا ۸۰ درصد شاکله تیم حفظ شد و بازیکنان خوب و قابلی به تیم آمدند.

اما برخی کارشناسان معتقدند استقلال با جذب چندین مهاجم ترافیک زیادی در خط حمله اش ایجاد کرده است؟

من این نظر را ندارم و کاملاً مخالف این نظریه هستم. اتفاقا هر تیمی باید حداقل ۶ تا ۷ مهاجم داشته باشد چون به طور کلی ۳ تا ۴ بازیکن، نفرات جلویی خط حمله را تشکیل می‌دهند. بنابراین باید در هر پست حداقل دو بازیکن در وینگرهای چپ و راست و یا فوروارد نوک یا پشت فوروارد بازیکن داشته باشیم. بنابراین من با این موضوع موافق نیستم. ضمن اینکه همین بازیکنان می‌توانند در مناطق دیگر زمین مثل هافبک میانی رو به جلو عصای دست ساپینتو باشند.

عدم جذب پلی میکر را چطور ارزیابی میکنید؟ مردم هنوز از این بابت به باشگاه اعتراض می‌کنند؟

فصل گذشته هافبک های خوبی مثل مهدی پور و زبیر نیک نفس داشتیم. در بازی آخر امیر علی صادقی که دو گل زد که او هم می‌تواند هافبک نفوذی باشد. همراه با این نفرات جعفر سلمانی هم در تیم حضور دارد. بنابراین از این نظر مشکل خاصی نیست. گرچه اگر یک پلی میکر خارجی هم به تیم اضافه شود وضعیت از این هم بهتر خواهد شد.

استقلال با قرعه سخت هم مدعی قهرمانی است/ خط حمله استقلال ترافیک ندارد/ نگذارید کرونا استقلال را بی تماشاگر کند

درباره قرعه کشی صحبت نمی‌کنید؟

به نظرم تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد برایش فرقی نمی‌کند قرعه اش آسان باشد یا سخت. چون هر مسابقه ای سه امتیاز خودش را دارد و تیم باید برای هر مسابقه برنامه ویژه همان دیدار را پیاده کند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا به نظر شما بدون تماشاگر شدن مسابقات تا چه اندازه به ضرر استقلال است؟

امیدوارم این اتفاق نیافتد. امیدوارم مردم بیشتر رعایت کنند تا هرچه زودتر موج کرونا از بین برود. تازه تازه داشتیم در هفته های پایانی فصل گذشته فوتبال را با حضور تماشاگران می‌دیدیم و از آن لذت می‌بردیم. فوتبال است و تماشاگرش. به خصوص برای تیم هایی مثل استقلال که پرطرفدار هستند تماشاگر حکم یار دوازدهم را دارد. امیدوارم مسابقات فصل جدید با حضور تماشاگران برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی