نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۷
حمله عجیب به ستاره ایرانی؛ سرمربی سابق فاینورد خواستار جدایی جهانبخش شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم فوتبال فاینورد خواستار جدایی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی از این تیم شد.

تیم فوتبال فاینورد روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف المپیک لیون فرانسه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما نتوانست مانع باخت تیمش بشود.

«روب جاکوبس» بازیکن و سرمربی سابق تیم فاینورد در پایان این مسابقه به شدت از جهانبخش انتقاد کرد و خواستار جدایی این وینگر ایرانی از فاینورد شد.

جاکوبس گفت: نمی دانم وقتی به جهانبخش بازی می‌دهید هدف چیست؟ بهتر است یک نفر از وارکنورد (تیم‌های پایه فاینورد) در تیم حضور داشته باشد. مردم از عملکرد جهانبخش راضی و خوشحال نیستند. او بازیکن بزرگی بوده است اما دیگر نمی‌تواند کار بیشتری انجام بدهد.

جهانبخش پیش از این در تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند عملکرد بسیار درخشانی داشت و سپس به برایتون انگلیس منتقل شد؛ هرچند که آنجا نتوانست به عملکرد خوبش ادامه بدهد و فصل گذشته به هلند و تیم فاینورد بازگشت.

به گفته جاکوبس، بهتر است فاینورد از دست جهانبخش راضی بشود. او گفت: جهانبخش می‌تواند به تیم اکسلسیور کمک کند یا تیم نایمخن و NAC بردا. او الان بازیکنی برای فاینورد نیست.

 این انتقادات از جهانبخش در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن در دو بازی تدارکاتی گذشته تیمش برابر سالزبورگ اتریش و یونیون بلژیک عملکرد خوبی داشت و مشخص نیست که جهت گیری این انتقادات تخریبی است یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نساجی قائمشهر IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    یکی مثل طارمی مربیو مجاب میکنه ک بذارتش ثابت ولی درموردجهانبخش ب نظرم مربی سابق فاینورد درست گفته,اون هرچی میگذره ضعیفتر میشه تو تیمش و دقایق حضور در بازی هم کمتر..باید منطقی بود
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    از یه نظر پاسهای اشتباه علیرضا واقعا زیاده و روی مخ همست ولی از طرف دیگه بازی دیروز برابر لیون جهانبخش واقعا نسبت به جوونها عالی کار کرده بود، چندین تا شوت کرد، هر پاس بلندی براش میفرستادن خیلی عالی استپ میکرد. ولی در مثل قوچان نژاد باید بره تیم های پایین تر و کم کم برگرده ایران و فوتبالشو تموم کنه و مربیگری رو شروع کنه چون واقعا بهش میاد و میتونه عالی باشه
    • صادق IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      وقتی تیم تو حمله یا ضدحمله هست واقعا پاسهای داغونی میده، یه سری کاراش خیلی تو مخه
  • ممد IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    قابل توجه کسایی که میگن این بهترین تیم ملی تاریخمونه و بازیکنا بازیا رو برامون درآوردن
  • متین IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    در سطح لیگ هلند نیست اونم تیمی مثل فاینورد به نظرم بهتره بره توی لیگ هندبازی کنه نه هلند،هم آقای گل میشه هم بهترین بازیکن لیگ هندوستان...
  • آریهان DE ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    کسی که از حالا فکرش فقط به جام جهانی باشه و مربی رو تخریب میکنه,حاصلی جز این نداره. دیگه باید قبول کنه دیگه در اوج نیست.چون مثل خیلی های دیگه دنبال بیزنس و اسم در کردن هستش تا موفقیت ورزشی.
  • خسرو IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    به جز طارمی تمامی لژیونر ها کاملا نیمکت نشینن و البته که لیگ یونان و قطر و... از لیگ خودمون همچین بالاترم نیست. واقعا نسل طلایی ایران اینا هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی