نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۹
حمله تند و بی سابقه به ستاره تیم ملی ایران؛ مردم دیگر او را نمی‌خواهند/ یک بازیکن رده پایه از او بهتر است
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی سابق تیم فوتبال فاینورد خواستار جدایی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی از این تیم شد.

تیم فوتبال فاینورد روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به مصاف المپیک لیون فرانسه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد اما نتوانست مانع باخت تیمش بشود.

«روب جاکوبس» بازیکن و سرمربی سابق تیم فاینورد در پایان این مسابقه به شدت از جهانبخش انتقاد کرد و خواستار جدایی این وینگر ایرانی از فاینورد شد.

جاکوبس گفت: نمی دانم وقتی به جهانبخش بازی می‌دهید هدف چیست؟ بهتر است یک نفر از وارکنورد (تیم‌های پایه فاینورد) در تیم حضور داشته باشد. مردم از عملکرد جهانبخش راضی و خوشحال نیستند. او بازیکن بزرگی بوده است اما دیگر نمی‌تواند کار بیشتری انجام بدهد.

جهانبخش پیش از این در تیم‌های نایمخن و آلکمار هلند عملکرد بسیار درخشانی داشت و سپس به برایتون انگلیس منتقل شد؛ هرچند که آنجا نتوانست به عملکرد خوبش ادامه بدهد و فصل گذشته به هلند و تیم فاینورد بازگشت.

به گفته جاکوبس، بهتر است فاینورد از دست جهانبخش راضی بشود. او گفت: جهانبخش می‌تواند به تیم اکسلسیور کمک کند یا تیم نایمخن و NAC بردا. او الان بازیکنی برای فاینورد نیست.

 این انتقادات از جهانبخش در حالی مطرح می‌شود که این بازیکن در دو بازی تدارکاتی گذشته تیمش برابر سالزبورگ اتریش و یونیون بلژیک عملکرد خوبی داشت و مشخص نیست که جهت گیری این انتقادات تخریبی است یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پدرام CA ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    حتما شنیده تو تیم ملی چکار کرده! چون خداییش سطخ فنیش دیکه اینچوری نیست که این بابا میگه...
    • ساسان IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
      رفیق این صحبت خبر نویس هستش که میخواد جهانبخش رو در اذهان عمومی کوچک کنه این نامردی خبرنگار هستش و بس
  • خسرو DE ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
    این حرفی است شما میزنید اگر عملکرد ایشان خوب بود مربی مگردیوانه است که او را نخواهد لابد خوب نیست
    • فرهنگ IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
      نظر مربی نبود. گفته بازیکن و مربی سابق این نظر را داده.
  • عشق IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    میگه نکوب درب خانه کسی راکه خدامیکوبددرب خانه ات را.اقای جهانبخش خواستی زیرپای اسکوچیچو خالی کنی خودت داری به فنامیری.
  • محب IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    این آه وحق اسکو است که دامن جهانبخش راگرفته .این اسکو بود که تیم ملی رابه جام جهانی بردبار طارمی وجهانبخش تازه به دوران رسیده واسیلی مفت خور توطئه کردند.
  • حمید IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
    کلآ بازیکنای ایرانی جوگیر هستند و تا یک پیشرفت می‌کنند خودشان را گم می کنند ویادشان میره که از فوتبال باشگاهی این مملکت به جایی رسیدند وگرنه امثال جهانبخش،طارمی،حاج صفی و....گی می‌شناخت ولی اینها آدمای بی جنبه ای هستند تو این فوتبالیستها فقط علی دایی کارش درست بود
  • فرهنگ IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
    با توجه به این که در دو بازی قبل خوب بود، این اظهار نظر بعد از یک بازی و اون هم از دقیقه ۶۳ و برای ۲۷ دقیقه به احتمال زیاد یک جهت گیری تخریبی هست. اگر این آقای جکویسن با سرمربی فاینورد مشکل نداشته و منتظر بهانه نبوده باشه، به یقین یک نژادپرست و متعصب دینی هست که با ایران و ایرانی خوب نیست. از اسمش مشخصه که یهودیه. البته هلند یهودی زیاد داره و همه شون بد و نسبت به ایران حساس نیستند. در فوتبال، یوهان کرویف بازیکن دهه هفتاد آیاکس آمستردام و بارسلونا و تیم ملی هلندهم یهودی و خوب و آزاداندیش بود، اما اون یهودی های متعصب حرف بیخود و جهت دار زیاد می زنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی