دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴
۶ |
۴
حمله هواداران به رونالدو/ هشتگ ضد کریستیانو ترند شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران اتلتیکو مادرید در توییتر کمپینی علیه کریستیانو رونالدو راه‌اندازی کرده و از باشگاه می‌خواهند که ستاره منچستریونایتد را به خدمت نگیرد.

کریستیانو رونالدو اعلام کرده که می‌خواهد تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند. این بازیکن ۳۷ ساله به یک معامله غیرمنتظره با اتلتیکو مرتبط شده و می‌خواهد به رقابت در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهد.

هواداران اتلتیکو هم ساکت ننشستند و ترند #برضدCR7 را در توئیتر آغاز کردند. بسیاری از هواداران تصاویری از این بازیکن منتشر کرده‌اند که علامت بزرگ «نه» روی صورتش نقش بسته تا اینگونه مخالفت خود را اعلام کنند. پس از اینکه هر دو تیم چلسی و بایرن مونیخ فرصت جذب رونالدو را رد کردند، یک نفر عکسی درست کرد که این دو تیم را در حال تنیس روی میز با سر رونالدو نشان می‌دهد.

حمله هواداران به رونالدو/ هشت ضد کریستیانو ترند شد

اما اتلتیکو مادرید همچنان مشتاق جذب این فوق‌ستاره است. برای برخی از هواداران پذیرش بازیکنی که ۵ مرتبه مانع آنها برای قهرمانی لیگ قهرمانان شده، دشوار است. آنها برای اینکه رونالدو به باشگاه‌شان نیاید دست به هرکاری می‌زنند.

یک نفر در توییتی نوشت: «از اینکه فکر می‌کنم چنین فردی پیراهن اتلتیکو را به تن می‌کند، حالم به هم می‌خورد.» یکی دیگر نوشت: «با وجود چنین آدمی همان بهتر که بازنده باشیم.» نفر سوم گفت: «اگر این آدم به باشگاه من بیاید بلیت‌های فصلم را کنسل می‌کنم.» در حالی که یک نفر دیگر بیان کرد: «هرگز در تیم من جایی نداری!» جاناتان فرناندس، هوادار اتلتیکو مادرید که هفته گذشته به طور انحصاری با وب‌سایت ۴۴۲Sport صحبت کرد، گفت که هواداران نمی‌خواهند فردی که به آنها بی‌احترامی کرده به این باشگاه بیاید.

حمله هواداران به رونالدو/ هشت ضد کریستیانو ترند شد

ممکن است هواداران، رونالدو را دوست نداشته باشند، اما منابع ادعا می‌کنند که اتلتیکو مادرید آنتوان گریزمان را به منظور جمع‌آوری پول برای خرید رونالدو، برای فروش گذاشته است.

علاوه بر همه اینها، گفته شده که خود رونالدو در حال بررسی شرایط برای پیوستن به دشمن سابق خود است. باید صبر کرد و دید آخر این ماجرا به کجا ختم می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    هوادارهای اتلتیکو مادرید هم فهمیدن رونالدو فقط باعث نابودی تیمشون میشه.یونتوس نابود کرد منچستر هم به خاک سیاه نشوند حالا نوبت اتلتیکو مادرید هست.بایرن مونیخ هم فهمید این چه سمی هست و جذبش نکرد.
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    رونالدو باید به تمرینات برگرده چون کسی خواستار اون نیست و اینطوری فقط کوچیکتر میشه بین همه ی طرفدارای فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی