نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
بازیکنان گرانقیمتی که در حال کشتن باشگاه بودند/ گاهی اوقات برای جدایی باید به بازیکن پول داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ادو مدیر فنی آرسنال معتقد است که بازیکنان گرانِ بدون بازدهی، توپچی‌ها را نابود کردند.

آرسنال مجبور شد هزینه بازیکنانی مانند مسوت اوزیل و پیر امریک اوبامیانگ را که با دستمزدهای هنگفت در قراردادهای طولانی مدت بودند، بپردازد و آنها را بیرون کند. هر دوی این جدایی‌ها بحث‌برانگیز بود، و ایجنت اوزیل پس از انتقال او به بارسلونا، میکل آرتتا را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اوبامیانگ شروع به نیش و کنایه و متلک‌پراکنی کرد.

از دیگر بازیکنانی که آرسنال مجبور شد با پرداخت هزینه بیرونشان کند، می‌توان به شکودران موصتافی، سئاد کولاشیناتس و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس اشاره کرد.

آرسنال در شش فصل متوالی گذشته نتوانست به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر دست پیدا کند و پس از اینکه پشت سر هم به مقام هشتم می‌رسید، فصل گذشته در رتبه پنجم ایستاد. ادو در مورد ناکامی‌های اخیرشان به نشریه «سان» گفت: «وقتی بازیکنی ۲۶ سال یا بیشتر دارد، حقوق زیادی هم دارد و عملکرد ویژه‌ای ندارد، شما را می‌کشد. در گذشته، ۸۰ درصد از تیم دارای این ویژگی‌ها بودند و هیچ شانسی برای فروش آنها وجود نداشت.»

ادو که در سال ۲۰۱۹ مدیر فنی آرسنال شد، اضافه کرد: «آنها ارزش نقل و انتقالاتی ندارند و با یک قرارداد طولانی مدت و زندگی در لندن راحت هستند. بنابراین باید تیم را تمیز می‌کردیم و اگر مجبور بودیم هزینه‌ای برای رفتن آنها بپردازیم، آن را به چشم سرمایه‌گذاری می‌دیدم. بهتر از این است که آنها مسیر یک بازیکن دیگر را مسدود کنند. اگر بازیکنی حقوق بالایی داشته باشد و عملکرد خوبی داشته باشد، هیچ مشکلی نیست. می‌دانم عجیب است که نزد هیئت‌مدیره بروی و به آنها بگویی: گاهی اوقات بهتر است به بازیکنی برای جدایی پول بدهی به جای اینکه او را نگه داری. می‌دانم که درد دارد و برخی می‌گویند که هزینه‌اش بالاست، اما شما باید مشکل را برطرف کنید.»

آرسنال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعال بوده و گابریل ژسوس مهاجم و الکساندر زینچنکو مدافع را از منچسترسیتی با ۴۵ و ۳۲ میلیون پوند به خدمت گرفته است. آنها همچنین فابیو ویرا از پورتو را با مبلغ ۳۴ میلیون پوند و همچنین مت ترنر دروازه‌بان نیوانگلند روولوشن و مارکینیوس از سائوپائولو را با مبلغی نامشخص به خدمت گرفتند.

فصل لیگ برتر آرسنال در تاریخ ۵ آگوست آغاز می‌شود و آنها به دیدار کریستال پالاس می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی