نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
مهاجم جنجالی منتظر تصمیم گل‌محمدی/ ۴ تیم لیگ برتری به دنبال بازیکن پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس از ۴ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد.

اگر باشگاه پرسپولیس بتواند طبق خواسته یحیی گل محمدی، مهاجم خوب و خارجی بگیرد جدایی شرزود تمیروف قطعی خواهد بود اما در صورتی که مهاجم یا مهاجمان مدنظر گل‌محمدی جذب نشوند آن وقت احتمال ماندن تمیروف در پرسپولیس بالا خواهد رفت. 

تمیروف عملکرد ضعیفی در پرسپولیس داشت و نتوانست آنطور که باید در امر گلزنی خوب عمل کند. او فصل گدشته تنها یک گل به ثمر رساند و همچنان در بازی های دوستانه هم عملکرد خاصی از خودش به نمایش نگداشته است.

همچنین گفته می شود مهاجم ازبکستانی چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارد که مبالغ بهتری از پرسپولیس به او خواهند داد. حال باید دید این مهاجم در پرسپولیس می ماند یا با حضور یک مهاجم خارجی، پرونده این بازیکن ازبک بسته خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • احسان IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    اگه یحیی این بازیکن رو انتخاب کرد، جدا از اینکه یحیی در زمینه انتخاب بازیکن مخصوصاً خارجی و کشف ویا شکوفا کردن استعدادهای جوان تقریباً هیچ هنری نداره ولی بازهم تمیروف رو از روی فیلم انتخاب کرده و یکجوری تمیروف رو با هنرمندی داخل پاچه استاد فرو نمودند! ولی اینکه ۴ سرمربی دیگه وجود داشته باشن که باوجود دیدن بازی های این ستاره تابناک در لیگ خودمون و بعد از شنیدن و خواندن نظرات کارشناسی درباره این نوگل ناشکفته هنوز حاضر هستند که نه تنها اونو جذب کنند بلکه پول بیشتری هم براش هزینه کنند، یا ناشی از یک خبر دروغه که فقط برای بازارگرمی منتشر شده یا نشون میده که چقدر فساد زیاد شده که افراد اینقدر با وقاحت جیبهای گشادشون رو از سفره فوتبال پر می کنند! فقط کافیه یکی از بازی های فصل قبل تمیروف رو ببینی تا متوجه بشی این بشر بهیچوجه در حد حتی لیگ دسته سوم ایران هم نیست! الان اونقدر بازیکن با استعدادتر و کاربلدتر از تمیروف ، حتی در رده سنی جوانان و امید وجود داره که هیچوقت فرصت به تمیروف نمیرسه!
  • گائنچی بزرگ IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    این شیرزاد تمیروف بازیکن خیلی خوبی هست اما گلممد بلد نیست از اون استفاده کند....شک نکنید اگه بره به تیم دیگه شکوفا میشه
  • پرسپولیس زلزله IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    خواهش میکنیم بذارید بره بخدا اینو از فوتبال ازبکستان نیوردن این بیشتر هم استیل وهم شباهتش به رزمی کارا وبوکسوراس من فیلمشو دیدم بابا کلاس پرسپولیس رو با این آوردید پایین
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    شرزود تمیروف بازیکن خوبی هست.حداقل قرضی به نساجی واگزارش کنید.
  • کیسه سوز اعظم IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    شیر ود بازیکن خوبیه من مطمئنم این فصل گل های خوبی میزنه چون قدرا بدنی خوبی داره ودفاع تیم مقابل و بیچاره میکنه اگه یک بازیکن تمام کننده کنارش باشه حرف نداره
  • پرسپولیس IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
    اقا یکی بخر دوتا ببر صفروف رو هم روش میدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی