نوجوانان والیبال حق خروج از اردو را  ندارند/ امیدوارم تماشاگران تیم ملی را تنها نگذارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یازدهمین اردوی تیم والیبال نوجوانان با حضور ۱۵ بازیکن در کمپ تیمهای ملی والیبال از دوشنبه گذشته آغاز شده است.

پریسا غفاری؛ تیم والیبال نوجوانان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا آماده می شوند. عمران گوگ‌جیلی، محمد بوژمهرانی، محمدرضا آل‌‍‌جلیل، آرمین قلیچ نیازی، طاها بهبودنیا، امیرعلی دولتی، امید سقلی، سیدمرتضی طباطبایی، سیدمتین حسینی طلوتی، سیدحسین زمانی، سام مرادی، حامد شمسینی، ابوالفضل مهدیان، محمد مانی علیخانی و آرین محمودی‌نژاد  تا جمعه ۱۴ مردادماه تمرینات خود را  در آزادی پی گیری می کنند .

تمریناتی که برای حضور در پیکارهای آسیایی تهران به تاریخ ۲۴ تا ۳۱ مردادماه است. شاگردان محمد وکیلی در گروه اول با تیمهای چین‌تایپه، چین، هند و کویت همگروه شده اند.آنها در این اردوی ۱۹ روزه تنها دو روز و در ایان تاسوعا و عاشورا استراحت دارند ولی حق خروج از کمپ را بدلیل کرونا نخواهند داشت.

سرمربی تیم نوجوانان در خصوص شرایط آمادگی تیمش می گوید: «تیم با توجه به ۱۰ اردوی برگزار شده شرایط خوبی دارد. اما کم تجربگی آنها باعث نگرانی ماست. بر این اساس سعی داشتیم تا بازیهای دوستانه بیشتری بگذاریم تا  ضمن هماهنگی تجربه کار سخت در میدان رقابت را کسب کنند. در این اردو نیز با تیم ارتش دیدارهایی خواهیم داشت. پیش از این با تیم ملی ب مسابقه دادیم و دو بازی با جوانان عراق داشتیم. به دنبال هماهنگی دیدارهای تدارکاتی با برخی تیم‌های حاضر در قهرمانی نوجوانان آسیا هستیم تا با برگزاری این مسابقات دوستانه تجربه‌مان افزایش پیدا کند.»

وکیلی بازی در سالن ۱۲ هزارنفری تهران را نیز سخت می داند: «بازیکنان نوجوان بدلیل شرایط کرونا میادینی با حضور هواداران را تجربه نکردند. به همین دلیل من سعی کردم در اردوها و بازی های دوستانه که در شهرستانها داشتیم از حضور تماشاگران بهره ببریم تا این بازیکنان کمی آن را تجربه کنند و استرس ناشی از حضور بیشمار هواداران در سالن ۱۲ هزارنفری موجب برهم زدن ذهن و افکار آنها در میدان رقابت نشود. امیدوارم تماشاگران هم ما را تنها نگذارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الهام .ج IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    این تیم را در آزادی تنها نمی گذاریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی