نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
غفور جهانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: اگر استقلالی‌ها فکر می‌کنند در انزلی بازی راحتی دارند سخت در اشتباه هستند چون ملوان به تیم‌های قرمز و آبی پایتخت باج نمی‌دهد.

غفور جهانی، پیشکسوت تیم ملوان بندر انزلی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط حضور این تیم در لیگ برتر و بازی هفته دوم مقابل استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

قرعه کشی تیم ملوان در لیگ برتر بیست و دوم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اول باید بگویم ملوان سال گذشته زحمات زیادی کشید. این آرزوی تمام مردم گیلان و حتی خیلی از ایرانی‌ها بود که ملوان را در لیگ برتر ببینند. باید از زحمات مازیار زارع، پژمان نوری و محسن پوررشید که هم به لحاظ مالی و هم به لحاظ فنی ملوان را تنها نگذاشتند تشکر کرد. حالا وظیفه همه دست اندرکاران ملوان این است که این تیم با بهترین شرایط در لیگ برتر حفظ شود. البته ما به لحاظ بازیکن کمی‌در مضیقه هستیم.

نظرتان در رابطه با شروع مسابقات ملوان و دیدار با پیکان در تهران چیست؟

معتقدم تیمی‌که می‌خواهد برای بقا و حضور در جمع حرفه ای فوتبال تلاش کند باید کارش را از همان هفته اول استارت بزند. ملوان هم باید در دیدار اول با پیکان به درستی و با قدرت بجنگد و کم نگذارد. اگر شروع ملوان در لیگ امیدوار کننده باشد در ادامه بقیه نتایجش هم امیدوارکننده خواهد بود. ملوان همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال خوب فوتبال بازی کرده و به این تیم‌ها باج نداده است. راحت بگویم ملوان مقابل این تیم‌ها تسلیم نمی‌شود. امسال هم قطعاً مقابل سرخابی‌ها یک بازی خوب و جانانه را به نمایش می‌گذارد.

برخی معتقدند تیم استقلال در دیدار هفته دوم در انزلی کار سختی در زمین تیم ملوان دارد؟

اول باید بگویم زمین استادیوم انزلی یکی از بهترین زمین‌های ایران است. اما در رابطه با تماشاگران قاطعانه می‌گویم که عرق و تعصب و آنها به تیم انزلی مثالزدنی است. آنها از استقلال و پرسپولیس حمایت نمی‌کنند چون عاشق انزلی و ملوان بندر هستند. فقط امیدوارم حاشیه‌ای در این دیدار به وجود نیاید و هر کس حقش باشد برنده شود.

پرسپولیس هم مثل ملوان در تیررس محرومیت است/ ما به استقلال باج نمی دهیم/ این تیم مقابل سرخابی ها تسلیم نمی شود

فکر می‌کنید حاشیه ای در این بازی به وجود بیاید؟

به هرحال تماشاگران ملوان همیشه شور و هیجان زیادی داشته اند. امیدوارم مراقبت کنند که از میزبانی و حضور در استادیوم انزلی محروم نشوند. چون تیم‌هایی مثل ملوان، تراکتور یا پرسپولیس در تیررس فدراسیون هستند تا آنها را از میزبانی محروم کنند.

برخی از پیشکسوتان استقلال پیش بینی می‌کنند مسابقات هفته دوم و سوم استقلال روبروی تیم‌های تازه لیگ برتری شده فرصت خوبی برای کسب امتیازات هفته‌های اول است. نظر شما چیست؟ فکر میکنید ملوان مقابل استقلال تن به شکست بدهد؟

فکر نمی‌کنم! ملوان حریف دست و پا بسته ای نیست. اتفاقا ملوان جلوی استقلال با انگیزه دو برابر بازی میکند و تعصب بچه‌های انزلی به تیم ملوان مثالزدنی است. این تیم فقط از نظر بازیکن در مضیقه است.

بازی هفته سوم ملوان مقابل نماینده مازندران دربی شمالی‌ها را رقم میزند. این بازی را چطور پیش بینی میکنید؟

فوتبال مازندران و گیلان تا حدودی شبیه به هم است. قدرت‌هایشان هم تقریباً مساوی است. هر دو استان در بخش فوتبال تلاش زیادی می‌کنند. ما همسایه هم هستیم اما هرکدام مان خصوصیات و شرایط خودمان را داریم. من فکر می‌کنم این مسابقه تماشایی و زیبا باشد اما در حرف نمی‌توان چیزی را ثابت کرد. قطعاً بچه‌های ملوان بندرانزلی در عمل قدرت و توانایی شان را مقابل نماینده مازندران نشان خواهند داد. امیدوارم دربی شمالی‌ها زیبا و تماشاگرپسند باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمدعلی IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    یادم هست زمانی که درتیم ملی بازی میکردی معروف به غفور خوش شانس بودی .تمام توپهای مرده زیر پات قرار میگرفت والحق هم گل میکردی.اگر همان شانس را هنوز با خودت یدک میکشی امسال همه را با تیم ملوان غافلگیر خواهید کرد
  • ساسان IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    عجب کنایه ای زد به بعضی ها 😁👏🏻
  • سیدرضا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
    غفور جهانی گل جهانی جام جهاتی ، بازی ایران استرالیا ، عطاءا...بهمنش ، غفور ما شیره ، شیر که .... نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی