نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
درخواست فوق نجومی از قرمزها بابت مهاجم جوان/ باید ستاره تیم و یک رقم سنگین بدهید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه سالزبورگ اتریش برای فروش مهاجم جوان و اسلوونیایی خود به منچستریونایتد شرایط عجیبی گذاشته است.

منچستر یونایتد در راه خرید بنجامین ششکو به مشکل برخورد کرده است. باشگاه سالزبورگ قصد ندارد که این بازیکن اهل اسلوونی خود را بفروشد. این مهاجم ۱۹ساله توجه باشگاه‌های بسیاری را در سراسر اروپا جلب کرده است، اما بعید به نظر می‌رسد که در تابستان جاری راهی تیم دیگری شود. در واقع باشگاه سالزبورگ اتریش برای فروش مهاجم جوان و اسلوونیایی خود به منچستریونایتد پول هنگفتی می‌خواهد.

شایعات در مورد جدایی رونالدو باعث شده تا شیاطین سرخ به دنبال تقویت خط حمله خود باشند. یکی از گزینه‌های آنها بنجامین ششکو مهاجم ۱۹ ساله سالزبورگ و یکی از جواهرات آینده فوتبال اروپا است.

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی خبر تمایل یونایتد به ششکو را منتشر کرد که صفحه باشگاه سالزبورگ اتریش درخواست عجیبی را برای فروش این بازیکن مطرح کرد: «۳۰۰ میلیون یورو به علاوه برونو را می خواهیم!»

ششکو با وجود سن کمش توانسته در لیگ اتریش بدرخشد و حتی در لیست تیم ملی اسلوونی نیز عضویت دارد. ششکو ۱۹۱ سانتی متر قد دارد و به همین خاطر قدرت سرزنی بالایی دارد اما کاملا در خدمت تیم بازی م‌ کند و آمار پاس گل‌هایش هم این را نشان می‌دهند.

البته کاملا مشخص است که یونایتد حاضر نخواهد شد که برای انتقال وی ۳۰۰ میلیون یورو به علاوه برونو فرناندش را بدهد و مبلغ این مهاجم جوان خیلی کمتر از این‌ها خواهد بود. قیمت واقعی این بازیکن جوان فقط حدود ۲۰ میلیون یورو است و احتمالاً سالزبورگ فقط با شیاطین سرخ شوخی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی